• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    "Dus...je wilt het kindje wel houden?" weer stond ik stil "Of is dit alleen maar dele van je plan zodat ik je niet verlaat?" langzaam draaide ik me om "Wat zou ik hebben aan een vriendin waar ik niet eens van zou houden?" een zucht verliet mijn mond "Astoria je weet hoe ik erover denk, ik denk dat het echt verstandiger is als we nog een paar jaar zouden wachten, maar als jij het echt wil houden, wie ben ik om het jouw te verbieden?" vaag staarde ik voor me uit, maar het was wel de waarheid.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met een kleine ongeloof in haar ogen, keek Astoria naar Draco, die er maar bij stond alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Alhoewel hij toch lichtelijk in het niets staarden. "Dus je vind het wel oke?" zei ze zachtjes terwijl ze even wegkeek en op haar onderlip beet. "Het spijt me." zei ze net zo zachtjes als dat ze de vorige zin had uitgesproken. Een beetje twijfelend verplaatsten Astoria haar rechter voet wat naar voren in een stapje dichterbij naar Draco. Maar nogsteeds een grote afstand tussen hun houdend. Ze richtte haar blik weer op en keek hem aan. "Ik had niet zo moeten reageren, en het spijt me oprecht...En, en ik snap het wel als je nu niet meer terug komt, want ik ben een onzekere, zelf ingenomen, luie, arrogante bitch die alleen maar aan zichzelf denkt. Zoals je zelf al had gezegd."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

     "Ik had niet zo moeten reageren, en het spijt me oprecht...En, en ik snap het wel als je nu niet meer terug komt, want ik ben een onzekere, zelf ingenomen, luie, arrogante bitch die alleen maar aan zichzelf denkt. Zoals je zelf al had gezegd." een zucht ontsnapte uit mijn mond "Ja Astoria het is goed, ik ben niet boos, en het maakt me allemaal niks meer uit" ik draaide me om en wou net de deur open doen om weg te lopen en Astoria even nooit meer te zien.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met haar mond een beetje open gezakt en haar rechterwenkbrauw omhoog getrokken keek Astoria toe hoe Draco weer weg wou lopen. What in merlin's beard wou hij nou?! Nu leek het verdomme weer alsof het hem niets kon schelen. Misschien dat het nu aan haar was om actie te ondernemen, en niet op de achtergrond te blijven staan. Nu, was het aan haar om te bewijzen dat ook zij iets kon. "Draco..." Astoria liep op hem af terwijl ze zijn pols vast pakten, hem naar zich toe trok en geen moment twijfelden waarna ze haar lippen tegen de zijne drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Draco..." Astoria pakte me pols ebdraaide me om waarna ze haar lippen op de mijne drukte, een klein glimlachje kon ik niet onderdrukken en, maar al snel zoende ik haar ook terug. Na een paar minuten zelfs kwam ik weer een beetje bij de realiteit, en keek astoria aan "dus ik ben misschien iets meer dan een eerstejaar Huffelpuffer?" vroeg ik licht plagend.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astorai plaatsten haar hand op zijn wang waarna ze met haar duim over zijn wang streelden en hem aankeek terwijl ze zachtjes giechelden. "Je bent altijd al veel meer geweest dan een eersteklasser Hufflepuff." Een kleine glimlach verscheen op astoria haar gezicht terwijl ze achtjes haar hoofd tegen zijn borstkast aan plaatsten. "Ik wil helemaal geen ruzie hebben."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Je bent altijd al veel meer geweest dan een eersteklasser Hufflepuff." giegelde ze, zachtjes wreef ze met haar duim over mijn wang "Ik wil geen ruzie hebben." haar hoofd ruste zachtjes op mijn borstkas, net als vroeger..."Ik ook niet gaf ik toe" voorzichtig sloeg ik mijn armen om haar heen, even was ik verfeten hoe boos ik op haar was, maar dat was weg als sneeuw voor de zon. Een grijnsje verscheen op mijn gezicht, waarom wist ik niet maar het gebeurde gewoon.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een klein glimlache speelde rond Astoria haar lippen. Ze was opgelucht dat hij er het zelfde overdacht. Ze was zelfs vergeten waarom ze boos was, waarschijnlijk hadden de dingen die hij naar haar schreeuwden haar juist boos gemaakt en was er daarvoor niet echt een duidelijke reden. Een tintelend gevoel stroomden voor een kort moment door haar onderbuik toen Astoria zijn sterke gespierden armen voelden. Iets waarin ze zich vroeger altijd veilig voelden. Maar de vraag was alleen nog, wat er nu ging gebeuren? Waren ze weer terug bij elkaar? Of niet? "E-en nu?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "E-en nu?" vroeg Astoria zachtjes, ik grinnikte "Ik heb geen idee" voorzichtig drukte ik een klein kusje op haar kruin "dus alles ik weer goed?" vroeg ik weer zachtjes, terwijl ik de kamer doorkeek.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Kleine blosjes verschenen op Astoria haar wangen terwijl een kleine glimlach op haar lippen speelden en ze haar armen om zijn middel sloeg. "Ik denk het wel, hangt er vanaf wat jij wilt?" Astoria kantelde haar hoofd een beetje waardoor ze hem schuin aankeek en even met haar hand over zijn rug streelden. "Nogmaals, het spijt me" waren de woorden die haar lippen vormden voordat ze deze voor een kort moment weer op de zijne drukten. Zachtjes plaatsten ze haar hand weer op zijn wang waarna ze uiteindelijk haar lippen terug trok en hem aankeek. "Ik hou van je"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Het is al goed" stelde ik haar gerust "ik hou ook van jou" weer kwam er een grijns op mijn gezicht, ik tilde astoria op en droeg haar naar het bed waar ik haar weer losliet en mezelf ook op bed liet vallen "en dat weet je ook."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria giechelde zachtjes, en kwam met een plofje terecht op bed waarna ze tegen hem aankroop en knikte. "Dat weet ik ja." ze grinnikte zachtjes en nam zijn stropdas tussen haar duim en wijsvinger waarna ze hem dichterbij trok en een kus op zijn lippen drukten, zijn stropdas los liet en even over zin zi streelden met haar hand.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Zachtjes speelde ze met mijn stropdas tussen haar vingers waarna ze me dichterbij trok en me een kus gaf. "Ik ben echt blij dat het weer goedgekomen is" fluisterde ik terwijl ik mijn armen om haar middel sloeg en het laatste beetje ruimte tussen ons in verdreef. Langzaam dwaalde mijnm lippen af naar haar nek waar ik een paar kusjes op haar huid drukten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria glimlachte terwijl ze even met haar hand door zijn zachte haren streelden. "Ik ook, ik had eiegnlijk verwacht dat het niet meer goed zou komen," fluisterde ze terug in zijn oor terwijl ze even met haar lippen over zijn oorstreelden, en zachtjes giechelden toen ze zijn lippen in haar nek voelden terwijl ze even in haar onderlip beet."Je weet dat ik daar niet tegen kan." Astoria grinnikte zachtjes terwijl ze haar lippen af liet struinen naar zijn kaaklijn, en daar wat kusjes op zijn huid drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Je weet dat ik daar niet tegen kan." ze grinnikte zachtjes terwijl ze haar lippen om mijn kaaklijn drukten. "Dat weet ik" grijsde ik waarna ik gewoon weer verder ging met waar ik mee bezig was. Langzaam gleed mijn hand wat naar boven en begon wat te spelen met het eerste knoopje van haar blouse.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.