• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    De tintelingen die de klap op haar wang had nagelaten, zorgden voor een misselijk gevoel in haar buik als ze terug dacht aan het moment van net. Het maakte zelfs dat Astoria zachtjes huiverden, terwijl ze weer voor ogen zag hoe hij zijn hand hief en haar sloeg tegen haar wang. Astoria zuchtte zachtjes terwijl ze het kleine hangertje van haar ketting tussen haar duim en wijsvinger nam en het even bekeek. Niet eens een glimlachje verscheen op haar gezicht toen ze toekeek naar het smaragd groene harje dat aan een dun zilveren snoertje hing. Maar de herinnering aan deze ketting vloog maar al te helder voorbij aan haar ogen. Astoria liet het hangertje los waarna ze beide van haar handen naar haar nek bracht en het slotje openden en vervolgens de ketting in haar hand legden, opstond en richting Draco en Melody liep. "Hier heb je hem terug." Zei ze kill terwijl ze een beetje ruw zijn hand opende en het kettinkje erin legden en weer aanstalte maakten om weg te lopen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ze klom uit het raam en liep strak op me af, even dacht is dat ze me weer een klap zou verkopen. Astoria stopte vlak voor me, ruw opende ze mijn hand waar ze de ketting in deed "Hier heb je hem terug." zonder nog maar een woord liep ze langs ons heen. Ik wist niet goed of er nou achteraan moest of niet. Ik besloot om toch maar erachteraan te gaan, even keek ik naar Melody die duidelijk in verwarring was "Nu weet ik waarom je kwam...maar ga maar weer terug, ik red me wel" ik liep koelbloedig net of het me niks deed de andere kant op, zodra ik het hoekje om was begon ik al wat sneller te lopen. Zo snel als ik kon sneed ik grote stukken af, waarschijnlijk had ik al wel een vermoeden waar ze naartoe zou lopen. Net op tijd zag ik haar het hoekje om gaan, snel rende ik achter haar aan. Ik greep haar arm vast en duwde haar tegen de muur, met mijn hand achter haar hoofd zodat ze haar hoofd niet hard zou stoten. Ik drukte mijn lippen op de hare. Na een paar minuten liett ik ze langzaam weer los "Het spijt me zo, ik had er nooit over moeten beginnen. Ik hou echt heel veel van je en wat ik allemaal zei bedoelde ik niet...ik weet het ik ben een ongelofelijke klootzak,maar wel eentje die heel veel van je houd" fluisterde ik zachtjes ik haar oor.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met haar armen in elkaar gevouwen en haar ogen afgewend naar de grond liep Astoria weg van Draco en Melody. Tranen stapelde zich op achterin haar ogen, terwijl een klein snikje haar mond verliet toen ze de gang uitgelopen was waar Draco en Melody hadden gestaan. Alweer vulde een soort van leegte haar hart waarin een koude wind leek te woekeren, omhuld met een dun laagje ijs. Frisse lucht was op dit moment het enige dat Astoria wou, en nodig had. Maar echter werden haar plannen om naar de Astronomie toren verstoord door een plotselingen gedaante die haar zachtjes tegen de muur aan drukten en zijn lippen tegen de hare plaatsten. Al had ze al wel een vermoede wie het was, want zijn zachte lippen en de ringen om zijn vingers die ze voelden tegen haar achterhoofd kwamen haar maar alste bekend voor. Stokstijf bleef Astoria staan, hoewel ze overdonderd en geschrokken was, kon ze het niet laten om hem zachtjes en voorzichtig terug te zoenen. Pas toen hij de woorden in haar oor fluisterden, liepen de rillingen over haar rug. "Je weet donders goed dat ik er niet tegen kan als je dingen in mijn oor fluisterd."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Je weet donders goed dat ik er niet tegen kan als je dingen in mijn oor fluisterd." een kleine grijns verscheen op mijn gezicht "dat weet ik ja" ik drukte een kusje in haar nek terwijl mijn linker hand naar beneden gleed en op haar heup eindigde. Het feit dat ik waarschijnlijk een zwakke plek van haar had gevonden was heel handig, misschien ook voor later. Maar nu was mijn doel om haar weer de oude te krijgen. Dit keer gleed mijn hand over haar buik "Het spijt me echt, kom vanavond maar langs dan maak ik het echt weer goed" een perfecte kant voor een tweede poging om het haar uit haar hoofd te praten, maar dit keer op een andere manier.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beet in haar onderlip om zichzelf tegen te houden niet te kreunen toen hij een kusje in haar nek plaatsten. Dit alles, wat hij deed en wat hij zei, maakte dat binnen in Astoria haar lichaam een oorlog werd gevoerd over tweestrijd. De ene kant vertelde haar dat ze zich moest laten meeslepen. Maar haar andere kant vertelde haar dat ze zich niet moest laten gebruiken als een of andere lappe pop, en áls hij daadwerkelijk van haar zou houden zou hij het zo niet spelen. En dat was dan misschien toch net de kant die haar het meeste overtrof. Astoria rolde even met haar ogen terwijl ze haar armen in elkaar vouwden en hem aankeek terwijl ze haar ogen even samen kneep. "We zullen nog wel zien of het goed komt, en misschien kom ik wel." Ze maakte zich los uit zijn greep, waarna ze hem een klein duwtje naar achteren gaf, en vervolgens weg liep.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ze sloeg haar armen over elkaar "We zullen nog wel zien of het goed komt, en misschien kom ik wel." ze worstelde zich los uit mijn greep en gaf me een duwtje naar achteren, waarna ze vervolgens weg liep. Ik keek haar na zonder me enige zorgen te maken "Die komt wel" mompelde ik in mezelf. Zelf liep ik ook weg, rustig liep ik terug naar de common room waar ik de slaapzaal op liep en op mijn bed neer plofte, nu had ik alle tijd om mijn plan uit te werken.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wist hoe Draco haar nastaarden, ergens deed het haar zachtjes glimlachen terwijl ze haar armen weer in elkaar vouwden, en verder liep. Zachtjes beet ze in haar onderlip, ergens wetend dat Draco nooit zo veel moeite deed voor iets, sinds hij nogal overkwam als een lui persoon dat andere mensen het werk liet doen. Maar nu deed hij het alleen. Iets dat Astoria haar hersenen liet kraken van het denken. Waarom, zou hij dit doen? Zou hij nog van haar houden zoals hij zegt? Of doet hij het enkel omdat hij haar terug wilt? Astoria sloeg een zucht waarna ze na enkele uren te hebben rond gedwaalt terug liep naar de Slytherin common room en door liep naar boven waarna ze op Draco zijn deur klopten. Maar wachten op een antwoord? nee, dat deed ze niet. Zonder pardon liep Astoria naar binnen. "Praat, ik luister."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    De deur ging open en Astoria stapte binnen "Praat, ik luister." door haar overwachte opkomst wist ik even niet goed meer wat mijn plan was. Ik stond op en deed maar iets in de hoop dat ik snel weer mijn plan terug zou krijgen "Ik wist wel dat je toch ook nog wel om mij gaf" zei ik met een klein grijnsje, ik liep naar haar toe en gaf haar een zoen, of ze het wou of niet.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Ookal was zijn grijns maar klein, alsnog liet het haar zachtjes huiveren. Maar ergens, vond ze het niet erg dat hij haar een kus gaf. Astoria vouwde haar armen weer samen terwijl ze even kort met haar ogen rolden. "Oh please Draco." zei ze terwijl ze voorbij hem liep en in de stoel ging zitten die ergens in de hoek van zijn kamer stond, ahar rechterbeen kruisend over het linker. "Ik ben gekomen om te praten, niet om wat anders te doen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Tot nu toe bleef ze zich aardig verzetten "oke" zei ik alleen maar en keek haar aan "hoe kan ik gaan bewijzen dat ik echt nog van je hou?" ik ging ondertussen op de rand van het bed zitten en bleef haar aankijken "ik zie dat je eraan twijfelt"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloeg een zachte zucht terwijl ze even naar haar nagels keek en haar schouders ophaalden, waarna ze Draco weer aankeek. "Hoe moet ik nou weer weten hoe jij dat moet gaan bewijzen. Jij vroeg mij om hier te komen, dus een plan had opzich best wel handig geweest." Astoria trok haar rechter wenkbrauw even op, terwijl ze wat rond keek in zijn kamer wetend dat hij haar aankeek. "Vind je het misschien een beetje logisch dat ik eraan twijfel? 1.Je hebt iets beloofd en bent het niet nagekomen, terwijl het leek alsof je het oprecht meenden. 2. Je noemde me een vuile slet. 3. Je sloeg me. Moet ik soms nog meer redenen opnoemen waarom ik twijfel!?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Vind je het misschien een beetje logisch dat ik eraan twijfel? 1.Je hebt iets beloofd en bent het niet nagekomen, terwijl het leek alsof je het oprecht meenden. 2. Je noemde me een vuile slet. 3. Je sloeg me. Moet ik soms nog meer redenen opnoemen waarom ik twijfel!?" ik knikte "Prima noem nog maar wat voorbeelden op, maar dan ziet het er meer naar uit dat onze wegen hier echt ophouden, voorgoed." nog steeds keek ik haar aan om te kijken hoe ze reageerde "en dan hoop ik dat ik een ander leuk meisje tegenkom waar ik voorgoed mijn leven mee wil delen" mijn vingers gleden over het kleine doosje in mijn broekzak "En iedereen zegt dat in een echt goede band of relatie, dat je elkaar gewoon weer kan vertrouwen, ik heb me fouten toegegeven en meer dan dat kan ik ook niet doen, ik heb geprobeerd me excusses aan te bieden en ik snap dat je dan alsnog je twijfels hebt maar ik merk aan je dat ik voor jouw eigenlijk even veel waard ben als een eersteklasser in Huffelpuf." ik liet het kleine doosje los "Hopelijk begrijp je dan ookwel dat ik iemand anders ga zoeken voor het bal, nou eigenlijk hoeft dat niet eens want ik weet zeker dat Parkinson niemand heeft..." ik stond op en maakte aanstalten om weg te lopen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 16:32 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Meet een lichte eigenwijze blik in haar ogen luisterde Astoria naar wat Draco te zeggen had. En damn, hij was gelijk. Misschien dat ze te veel had geluisterd naar haar ene kant, en de balans weer moest vinden tussen de twee kanten die zojuist nog een tweestrijd in haar hadden gevoerd. Ze zweeg en zei niets, want ze wist dat hij gelijk had. Iets waar ze aan de ene kant niet tegen kon, dat mensen gelijk hadden en zij niet. Maar misschien had zij óók gelijk? Astoria sloeg een zachte zucht terwijl ze hem even aankeek terwijl hij nog aan het raaskalken was over van alles en nog wat. "Misschien heb je wel gelijk ja." mompelde ze zachtjes haast onverstaanbaar. "Maar ik heb anders ook gelijk..." Astoria haar rechterwenkbrauw schoot omhoog bij zijn laatste woorden terwijl ze haar ogen even tot spleetjes kneep en ze haar armen samen vouwden. Eerst nog zeggen dat hij van haar hield, en nu zeggen dat hij met iemand anders gaat. "Als je echt van me had gehouden, dan zou je dat niet zeggen..." Astoria keerde zich met haar rug naar hem toe terwijl ze nogsteeds in de donker groene zetel zat, snel veegde ze een kleine traan weg ookal wist ze dat hij deze niet had kunnen zien. Maar al snel volgden er meer en stond ze zachtjes te huilen en te snikken.. "Dan ga je maar met Pansy, veel plezier."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een zacht gesnik klonk uit Astoria haar buurt, ik stopte voor de deur en bewoog niet, een sterke aandrang om haar te troosten moest ik weg drukken want ze was mijn vriendin nou eenmaal niet meer. Maar om met Pansy te gaan zag ik al helemaal niet zitten...maar het was noodgedwongen "Dankje, Pansy waardeert het wel als ik mijn exusses aanbied" opeens kwamen alle herinneringen naar boven "Weetje? wees blij dat ik verteld heb over het plan, dat ik je gewaaschuwd heb voor de dooddoeners. Als ik jouw was zou ik snel iemand halen om me te veraden" nog een ding ging door mijn hoofd, ik stak mijn hand weer in mijn broekzak, ik haalde het doosje eruit "Inderdaad je hebt ook gelijk, de meeste meisjes zette ik gelijk aan de kant maar jouw niet omdat ik echt om je gaf" ik draaide me om en liep naar haar toe, haar ogen waren rood van het huilen, nu was ik degene die haar handen openvouwde en het doosje erin drukte "Ik had zelfs grotere plannen dan het kindje, die nu zonder een vader opgroeid. Later zamen wonen in een eigen huis, trouwen, het kindje...maar dat is nu allemaal de wereld uit, dankje Astoria" ik drukte een kusje op haar wang, dit keer niet als teken van liefde maar meer cynisch. Weer draaide ik me om en maakte weer aanstalte om weg te lopen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 17:12 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloeg haar ogen even neer terwijl ze toekeek naar het fluwelen doosje dat door de zachte stof de huid van haar hand kietelden. Toekijkend naar een enkele traan die op het donker blauwe fluweel viel. Wou hij nou serieus met haar trouwen? Een lichtelijk misselijk gevoel doemde op in Astoria haar lichaam die werd veroorzaakt door de twee strijd die weer was gaan woekeren in haar binnenste. De ene kant haar vertellend dat hij dit alleen deed om haar terug te krijgen. En de andere kant vertelde haar dat hij dit deed uit pure liefde. Maar naar welke kant ze moest luisteren? Neen, dat wist ze niet. Aangezien de kant waar ze toenstraks naar luisterden, het mis had. En wat als deze het nu weer mis had? En stel dat als ze de andere kant zou kiezen deze ook ongelijk zou hebben? Astoria sloeg een zacht en enkel zuchtje terwjil ze toekeek hoe Draco weer terug liep naar de deur, alweer aanstalte maakten om weg te lopen en haar hier achter te laten. "Dus...je wilt het kindje wel houden?" Astoria klemden haar hand weer dicht terwijl ze opstond uit de groene zetel, en toekeek naar Draco die met zijn rug naar haar toe stond. "Of is dit alleen maar dele van je plan zodat ik je niet verlaat?"


    The expert in anything, was once a beginner.