• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    Heeft iedereen een date voor het bal??? en de keuze is aan jullie, begint het bal als dit RPG vol is of moet ik een melding plaatsen als het bal begint? dus nog op dit RPG... aan jullie de keuze.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria giechelde zachtjes terwijl ze even in haar onderlip beet en haar ogen sloot toen hij verder ging. Zachtes liet ze haar hand van zijn middel naar zijn rug glijden waarna ze van boven naar beneden over zijn rug streelden. Astoria opende haar ogen weer waarna ze een kus op zijn oor drukten en zich een weg naar zijn lippen kusten waarna ze zachtjes en plagend in zijn onderlip beet. "I love you my ferret."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "I love you my ferret." ik schoot spontaan in de lach "die is nieuw geloof ik" ondertussen was ik al drie knopjes verder, weer drukten ik mijn lippen on de hare terwijl ik weer verder ging met het vierde knoopje. Niet veel later was haar blouse open en uit en kwamen de blauwe plekken op haar arm weer tevoorschijn die ik even vergeten was "Een ding beloof ik je, ik zal je echt nooit meer slaan" voorzichtig gleden mijn vingers over de blauwe plek.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria lachte zachtjes. "Wel, ik denk dat je die nog vaak aan zult moeten horen." ze grinnikte zachtjes terwijl ze hem terug zoenden en met haar hand door zijn zachte satijnen blonden haren streek. "Een ding beloof ik je, ik zal je echt nooit meer slaan" Astoria keek hem even aan terijl ze haar hoofd een beete kantelden en een klein glimlachje op haar gezicht verscheen. "Dat is je geraden ook." zei ze grinnikend, waarna ze even op haar onderlip beet toen hij met zjin vingers over de blauwe plek ging. Astoria liet haar lippen over zijn nek glijden terwijl ze een zuigzoen plaatsten waarna ze even tevreden glimlachten toen ze het resultaat zag, waarna ze zin stropdas los maakten en deze rond haar eigen nek hing en het eerste knoopje los knoopten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria liet haar lippen over mijn nek glijden terwijl ze een zuigzoen plaatsten waarna ze even tevreden glimlachten toen ze het resultaat zag, waarna ze mijn stropdas los maakten en deze rond haar eigen nek hing en het eerste knoopje los knoopten. Een brede grijns verscheen op mij gezicht "Dankje voor de souvenir" ik maakte dankbaar gebruik van mijn voorsprongetje en begon nu haar gulp van haar rokje open te maken, die ik al vrij snel zonder te kijken ope had.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:53 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Dankje voor de souvenir" Astoria giechelde zachtjes terwijl ze haar lippen weer even af liet dwalen naar zijn nek, en zachtjes met het puntje van haar tong tegen de gevoelige zuig zoen aan drukten. Haar handen baande zich een weg naar beneden terwil ze een voor een de knoopjes van zijn blouse los maakten en uiteindelijk haar lippen rond zin tepel zette toen zin blouse uit was. "Geen dank." zei ze terwijl ze hem nog even aankeek terwijl ze even zachtjes in zin tepel beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een kleine grom verliet mijn mond, als zehet zo wou spelen zou ze het zo krijgen. Langzaamerhand gleden mijn handen omlaag over haar rug, en eindigden aan de binnenkant van haar dijen, met een snelle beweging draaide ik haar om zodat ik nu degene bovenop was en zij nu onder lag.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria giechelde zachtes terwijl zij nu degene was die onder op lag, iets waar ze eigenlijk geen probleem mee had. Zachtjes beet ze in haar eigen onderlip waarna ze een kus op zijn lippen drukten en vervolgens zachtjes in zijn onderlip beet. Haar handen streelden van boven naar beneden over zijn rug waarna ze haar rechterhand liet liggen en met haar linker naar voren gleed en over zijn borstkast streelden met de toppen van haar vingers. Met een snelle beweging vouwde ze haar eigen handen rond zijn polsen waarna ze hem omdraaiden, zijn polsen onder de hare tegen het matras klemden en met haar lippen over zijn borstkast zoenden terwijl er een kleine grijns op haar gezicht zat.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ze pakte mijn polsen vast en in een soepele beweging washet weer omgedraaid, en was ik nu degene onderop. Astoria grijsde breed terwijl ze met haar lippen mijn borstkas zoenden, ik beet op mijn lip om niet te grommen maar mijn ademhaling verraadde me al "Ik word nog eens gek van je" bracht ik moeizaam uit.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine grinnik verliet haar mond terwijl ze haar lippen omhoog bracht en ze uiteindelijk zachtjes over zijn oor liet strijken. "Dat is dus ook precies mijn bedoeling." fluisterde ze in zijn oor waarna ze zachtes en speels in zijn oorlelletje beet en haar lippen weer omloog bracht, over zijn nek, borstkast, en buik tot aan het einde van de rand van zijn broek. Astoria maakte zijn riem los terwijl ze kusjes rondom de huid van zijn navel plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Dat is dus ook precies mijn bedoeling." fluisterde ze in mijn oor waarna ze zachtes en speels in mijn oorlelletje beet en haar lippen weer omloog bracht, over mijn nek, borstkast, en buik tot aan het einde van de rand van mijn broek. Astoria maakte mijn riem los terwijl ze kusjes rondom de huid van mijn navel plaatsten. Nu werd ik echt gek, een kreun verliet mijn mond. Maar echt iets doen kon ik niet, astoria drukte me nog steeds tegen het matras aan, niet dat ik zo los kon komen maar eigenlijk had ik daar geen behoefte aan.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beet zachtjes in haar onderlip terwijl ze zijn gulp open ritsten en zijn broek uitschoof en deze op de grond liet vallen naast haar blouse en rokje. Zachtjes streelden ze met haar handen via zijn zij omhoog terwijl ze haar lippen zachtjes over de kleine donshaartjes liet glijden die onder zijn navel zaten, iets dichter bij de rand van zijn boxer terwijl ze met haar duimen over zijn tepels streelden. Nu was zij het die de rollen omdraaiden en zelf onderop ging liggen terwijl ze even met haar hand door zijn haar streelden en vervolgens over zijn rug. "Ik hou van je"

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:24 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Nu was zij het die de rollen omdraaiden en onderop ging liggen terwijl ze even met haar hand door mijn haar streelden en vervolgens over mijn rug. "Ik hou van je" weer grijsde ik breed "ik ook van jouw" nu was het mijn beurt, een heel spoor van kusjes volgde naar beneden, waar ik zachtjes likte aan het randje van haar broekje. Ik kwam weer omhoog en drukten mijn lippen weer op die van haar terwijl mijn handen voorzichtig met haar broekje speelden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria giechelde zachtjes waarna ze even haar ogen sloot en een gelukzalig zuchtje haar lippen verliet toen ze de zijne tegen haar huid aanvoelden. Zachtjes beet ze in haar onderlip om een kreuntje te onderdrukken, waarna ze even een hand door zijn haar haalden en hem terug zoenden. Zachtjes likte ze met haar tong over zijn onderlip, plagend en langzaam. Terwijl ze beide van haar handen naar achteren bracht en haar bh sluiting losmaakten waarna deze terecht kwam bij de rest van de kleren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Langzaam likte ze plagend over mijn onderlip terwijl ze haar bh uitdeed en bij de rest gooide, ik volgde haar voorbeeld en deed hetzelfde met mijn blouse. Ik begon steeds sneller te ademen en begon nu ook haar broekje uit te trekken "je belooft me wel dat dit geen tweeling word he?" vroeg ik grijsend.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haar ademhaling versnelde terwijl ze zachtjes in haar onderlip beet en haar hoofd schudde. "Beloofd" grinnikte ze zachtjes. Langzaam streelden ze over zijn rug terwijl ze hem dichter tegen zich aan trok en haar lippen tegen de zijne drukten. Zachtjes streelden ze door zijn haren terwijl ze haar lippen terug trok, haar handen op zijn heupen plaatsten en zich onder hem naar beneden liet glijden terwijl ze kusjes over zijn bovenlijf gaf. Astoria klemden de rand van zijn boxer tussen haar tanden waarna ze deze uitschoof en een kusje plaatsten boven zijn mini draco.


    The expert in anything, was once a beginner.