• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

Andere personages.

-Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.

Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

* Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

Deel 2.(A)

[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Louis Tomlinson
    Ik knik en slenter naar haar toe en glimlach dan zwakjes."Ik hoef niet echt iets voor mijn lip het gaat vanzelf wel over."zeg ik dan."Maar zou ik mischien iets te drinken mogen?"

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Kate Jessica Jordan.

Ik knik vluchtig. "Sorry, dat was ik vergeten te vragen. Natuurlijk mag dat." zeg ik verontschuldigend, waarna ik snel naar de keuken loop en een glas cola voor hem inschenk. Ik geef het glas aan Louis en glimlach eventjes. "Alsjeblieft." zeg ik grinnikend, waarna ik tegen het aanrecht aanleun en Louis eventjes bekijk.

Louise Tomlinson
    Ik glimlach lichtjes en neem het glas aan."heeft niet.Zo'n dingen verheet ik ook soms."zeg ik dan en neem een slokje.

Kate Jessica Jordan.

Ik bijt zachtjes op mijn lip. Ik voel dat de sfeer hier niet erg op verbetert. Dus ik ga het proberen op de ouderwetse manier.
    "Ik ben zo terug." mompel ik, waarna ik naar de tuin loop en mijn konijntjes uit hun hok pak, waarna ik terug naar de keuken loop en ze op de grond neerzet.
    "Hier, nu kun je ze ook eens zien." zeg ik plagend. "Komt Harry trouwens nog vandaag? Hij had het anders wel gezegd."

Louis Tomlinson
    Ik knik en kijk nog naar haar tot ze weg is.Ik neem nog een slokje en hoor wat gestommel wat vast betekende dat ze er weer was.Ze kwam terug met 2uberschattinge konijntjes.ik glimlachte."ze zijn echt super schattig!"kir ik blij en hurk me om de konijntjes te aaien.Kate vroeg of Harry nog zou komen en ik keek op."Ik denk het aloewel Hazza soms laat komt."zeg ik dan

Arriver schreef:
    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Naar de bios, op de tv is er niks!' roep ik naar hem. Ik grinnik even in mezelf, 'En na de bios ga ik naar me vriendinnen, we hebben vanavond een meidenavondje' denk ik.

That is a perfect copy of reality.

Kate Jessica Jordan.

Ik grijns als ik merk dat Louis weer wat vrolijker wordt. "Bedankt, je kan Coco wel optillen hoor." zeg ik. "Oh, oké. Zolang jullie maar morgen op tijd zijn vindt ik alles best." zeg ik simpel, waarna ik op een stoel in de keuken ga zitten en glimlachend toekijk hoe Louis de konijntjes aait. "Volgens mij mogen ze je wel."

Louis Tomlinson
    Ik glimlach en til dan het konijntje op."Ik vind jou ook heel leuk.Ya know I like girls that eat carrots."zeg ik dan lachend tegen het konijntje.En kijk dan naar Kate.

Kate Jessica Jordan.

Ik grinnik zachtjes. "Coco eet liever sla." zeg ik lachend, waarna ik naast Louis neerkniel en hem eventjes aankijk. "Ik wist niet dat jij zo zorgzaam kon zijn." mompel ik zacht, waarna ik voorzichtig het andere beestje aai.
    "Zeg eens eerlijk. Hou je echt van me? Of is het meer een bevlieging, om gewoon iemand te hebben die bij je is en waarmee je alles kan delen?"

Louis Tomlinson
    Ik glimach licht."Ik heb vaak voor mijn zusje moeten zorgen vroeger."legde ik dan uit."En ik voel wel iets voor je.Iets van je dat me aan trekt,maar ik weet niet echt wat.Je bent ook iemand waar ik mijn rpoblemen en gevoelens kan tegen vertellen" Mompel ik dan.Ik moest haar keuze accepteen en er niet al te veel meer rond aan gaan draaien.Gewoon vrienden blijven.

Kate Jessica Jordan.

Fuck... Hij voelt iets voor me, niet handig... Dit ging nog mis! Ik hoefde me maar te verspreken of ik maakte hem al kapot. Opletten dan maar.
    "Luister eens liefje. Je moet weten at als er iets is of als je iets kwijt moet, ik er altijd voor je ben om je op te vangen." zeg ik zacht, waarna ik glimlach en mijn hand door zijn haren haal. "Ik moet wel toegeven dat je echt een schatje bent, hoor." zeg ik grijnzend.

Louis Tomlinson
    Ik glimlach even licht."dankje om er voor me te zijn."zeg ik dan.Ik moest gawoon accepteren dat ze niets voor me voelde.

Liam Payne
    "euhm ok maar voor avond eten zeker thuis zijn!"roep ik dan nog.

[ Ik wist dat ik iets was vergeten...waar kan ik Niall of/en Harry heen sturen?]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(Hazz kun je naar Kate's huis sturen en Niall kan mischien iets doen met Liam)