• Hi guys,
    ik wil GoT (ep.3) nog even kijken want wij ontvangen helaas geen HBO. Maar iedere keer ben ik weer een uur aan het zoeken naar een goede site waar je zonder in te loggen en zonder te downloaden GoT kan kijken. Weet iemand een goede site? Want Megashare heeft ep. 3 niet -_-
    Alvast bedankt!
    Xxx

    [Ik wist niet waar dit topic moest, dus dan maar bij films (: Vertel het me als dat niet goed is!]

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 19:19 ]

    Klik ^-^.


    Because I love him, do I need another reason?

    Vlierbes schreef:
    Klik ^-^.


    Om een of andere reden moet ik steeds een plug-in installeren, en dat wil ik liever niet. De vorige keer downloade ik een virus en sloeg mijn laptop door...

    Als je op die site verder zoekt kom je ook meerdere links van dezelfde episode tegen, ik klikte alleen op een random link.


    Because I love him, do I need another reason?

    Vlierbes schreef:
    Als je op die site verder zoekt kom je ook meerdere links van dezelfde episode tegen, ik klikte alleen op een random link.


    Overal op geklikt... Iedere keer weer een 'special offer' of een download :S

    Klik!

    En een tip: zoek op de naam van de episode, niet op seizoennummer+episodenummer, dan kom je veel sneller uit bij goede sites (;

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 19:35 ]


    Valar Morghulis.

    Hmm, werkt het ook niet als je op die eerste link klikt die ik stuurde en dan op "Close ad and watch as free user" klikt? Anders zou ik het ook niet weten, dat doet hij bij mij nooit.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik doe het altijd via Kick Ass Torrent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alaotra schreef:
    Klik!

    En een tip: zoek op de naam van de episode, niet op seizoennummer+episodenummer, dan kom je veel sneller uit bij goede sites (;


    It works! Thank you so much :Y)

    Deamonium schreef:
    (...)

    It works! Thank you so much :Y)


    You're welcome! :Y)


    Valar Morghulis.

    Cucirca.eu
    You're welcome.


    #WWED - What Would Emma Do?