• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nyan schreef:
    (...)
    (hij zei dat hij aan het dagdromen was)

    [Kan je die sturen plz?]


    That is a perfect copy of reality.

    (Iemand die met Delaney wilt praten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Arriver schreef:
    (...)
    [Kan je die sturen plz?]

    (sorry zit op mijn gsm :s.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oh ok]


    That is a perfect copy of reality.

    (Ik heb hem hier

    Nyan zei op 23 sep 2012 - 11:27:

    Liam Payne
    "Ik zit wat te dagdromen."mompel ik "Maar wat bedoelde je daarnet met tv?I het a op hetnieuws gekomen dat ze onze assistendteis ofzo?"vreg ik dan niets begrijpend)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    ik glimlach."Dat is schattig,ik vind het niet zo verwend klinken hoor."zeg ik dan met een glimlachje."En nu heb je mij hier ook dus er is vandaag hier wat meer leven."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach en geef Louis nog snel een knuffel. "Dat is inderdaad een stuk gezelliger, ja. Wat wil je trouwens gaan doen? Harry zou ook nog langskomen." zeg ik, waarna ik eventjes zucht en in mijn ogen wrijf. Ik was wel een klein beetje moe, maar ja...
    "We kunnen een film gaan kijken?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik smelt eventjes als ze me snel een knuffel heeft.en daarna stemde ik in om een film te gaan bekijken.
    (sorry voor de shorty)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    "Ik zit wat te dagdromen."mompel ik "Maar wat bedoelde je daarnet met tv?I het a op hetnieuws gekomen dat ze onze assistendteis ofzo?"vreg ik dan niets begrijpend


    Jaimy-Lee
    Ik kijk Liam raar aan en zeg dan 'Laat maar, je kende haar dus niet voordat ze jullie assistente werd' Ik zucht even, echt, soms kon mijn broer echt dom bezig zijn.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 22:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kate Jessica Jordan.

    "Oké, welke film?" vraag ik, waarna ik Louis toch moet loslaten om zelf op te staan. Ik zet de overgebleven pizza op het aanrecht, die ruim ik straks wel op. Ik loop alvast naar de woonkamer en leg wat extra kussens op de bank en pak een paar films waar Louis uit kan kiezen. Ik loop al snel met de films terug naar Louis en leg ze voor hem neer.
    "Ik kijk niet veel films, maar die drie vind ik wel leuk om te kijken... Dat is een komedie, die andere is een horrorfilm en die laatste een of ander drama-achtig iets." mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik zuchtte ja tuurlijk,ik kende niet iedereen hoor."Is er een film op tv?"vroeg ik dan .

    Louis Tomlinson
    "We ik zou kiezen voor de komedie,maar as jij een andere wil vind ik het prima"zeg ik dan en glimlach even.waarna ik me in de zetel zette.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Weet ik veel, moet je gaan zappen' zeg ik verveeld. Ik staar naar het beeld en zucht even. Dit is zo saai!


    That is a perfect copy of reality.

    Kate Jessica Jordan.

    "Komedie? Oké." zeg ik glimlachend, waarna ik naar de woonkamer loop om wat te gaan klooien met de tv. Echt een van mijn favoriete bezigheden. En dan vragen mensen zich af waarom ik nooit een film kijk... Uiteindelijk ga ik op de grond zitten met een zucht en kijk wanhopig naar de dvd-speler.
    "Euh... Louis? Weet jij heel toevallig hoe dit ding werkt?" vraag ik blozend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik nam de afstands bediening en begon dan maar te zappen.pfff er was echt niets op tv.

    Louis Tomlison
    Ik knik sta op en ga vervolgends naar Kate toe.Mischen moet je eerst d stekker eri steke."zegik dan als ik dieat hij e net eens inzit ,ik stakhem dan in het stopcontact e legde hem dan aan."Ziezo nu zal hij wel werken."lach ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Oh... Dat verklaart een hoop." mompel ik, waarna ik nog roder kleur en de film opzet. "Hij doet het."
    Ik voel me op dit moment echt een dom blondje, maar ik ben ook blond. Misschien dat het daar aan ligt. Ik duw mezelf op en loop dan naar de bank.
    "Of je gaat op een stoel zitten of je zet je bij mij neer." zeg ik grinnikend, waarna ik mezelf op de bank laat zakken en zo ga liggen dat ik nog wel naar een film kan kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.