• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké. MirrorMalik ging net naar huis van een feestje en zal dadelijk terug zijn. En Liam leeft ook nog.xD

    En iedereen is thuis, volgens mij. Behalve Harry die nog vrolijk bij de winkels staat.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Thuis als in huis van de jongens? & Poor Harry we laten hem daar gewoon achter:') )

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    ik laat Kate los en knik dan."wel zoveel trek heb ik niet meer "zeg ik dan.en glimlach zwakjes naar haar."Ik zie later een gelukkig gezin voor me.Zonder al te veel zorgen of problemen."zeg ik dan."Wat zie jij later in ke toekomst?"Vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik even en trek dan zelf kleine stukjes van de pizza los die ik langzaam opeet. Niet dat ik echt honger heb. Ik kauw even en luister naar Louis.
    "Wat ik voor me zie... Mezelf, een leuke jongen en misschien kinderen, maar ik weet dat niet zeker." zeg ik, waarna ik eventjes een bedenkelijk gezicht trek. "En in ieder geval mijn twee konijntjes erbij. Als ze dan nog leven." mompel ik erachteraan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Heb je konijntjes?"vroeg ik haar dan met een glimlachje.Ik hield van die pluizige dieren die hielden ook van wortels.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Boem waar moet ik op reageren ?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Harry is achtergelaten in de stad, maar Delaney zit daar nog wel op een openbare vleugel te spelen, dus hij is niet helemaal alleen :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [ Van je beste vriend moet je het maar hebben xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wat was liam zijn laatste reactie?


    That is a perfect copy of reality.

    (Hij heeft Harry wel gesmst en eerst was Delaney nog bij hem, maar die kon hem niet meer vinden en is tussendoor even bij de bieb geweest. Maar tja, blijkbaar gaat Kate nu voor :'))

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Kate Jessica Jordan.

    Ik kijk Louis eventjes glimlachend aan. "Ja, twee. Ik weet niet hoe ik op hun namen kwam, maar ze blijven twee schatjes. Ik haal ze dadelijk wel even." zeg ik grijnzend. Ik merk dat Louis zijn humeur weer is omgeslagen, wat ik een stuk fijner vond. "Heb jij nog huisdieren?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Arriver schreef:
    [Wat was liam zijn laatste reactie?

    (hij zei dat hij aan het dagdromen was)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    "Ik heb mijn zusje als dat mee teld."zeg ik lachend en kijk dan weer naar Kate."Hoe noemen je bunnys?"vroeg ik haar dan.Om verder het gesprek aan de gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Louis heeft toch een labrador genaamd Ted? Een hele goede vriend van mij heet Ted :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Kate Jessica Jordan.

    "Dat tel ik wel mee." zeg ik grinnikend, waarna ik naar zijn vraag luister en grijns.
    "Coco en Chanel. Ik weet dat het heel erg verwend klinkt, maar ik vond het wel grappig aangezien ze precies hetzelfde uitzien, op een klein vlekje bij Coco haar neus na." zeg ik blozend. "Dat was eigenlijk al het levende wat in mijn huis te vinden is..."


    Reading a good book is like taking a journey.