• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

Andere personages.

-Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.

Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

* Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

Deel 2.(A)

[ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]

Reading a good book is like taking a journey.

[Echt heaa]

That is a perfect copy of reality.

(pff al dat schoolwerk -.-' )
    Louis Tomlinson
    "Hmm wat dacht je van ladies first?Dat betekend dat jij als eerse een vraag mag stellen Kate."stelde ik dan voor.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Kate Jessica Jordan.

Goed, ik moest dus beginnen. Geen probleem. "Prima. Louis, Truth or Dare?" vraag ik, bijtend op mijn lip. Ik moest toch echt even goed nadenken over hoe ik dit ging aanpakken. Zelf zou ik misschien moeten liegen, maar dat zou ik proberen te vermijden. Aangezien de leugens zichzelf dan opstapelen totdat de toren omvalt.

Louis Tomlinson
    "hmmm" ik 'dacht' even na."Truth."zeg ik dan.Eerst wat makkelijker beginnen en dan later dare doen.

Kate Jessica Jordan.

Ik knik langzaam. "Oké, laat me even nadenken." Ik houd mijn hoofd een tikkeltje schuin en bijt op mijn lip. Dat was echt een tik van mij, zo denk ik altijd na.
    "Ehm... Wat zou je doen als ik je haar wilde verven?" vraag ik, waarna ik eventjes mijn hoofd schud.
    Ik stel normaal nooit zo'n vragen, maar ik besloot om mezelf maar eventjes rustig te houden. Later kon ik altijd nog wat leukere vragen stellen.

(Voor ik het vergeet te zeggen. MirrorMalik, oftewel Harry in deze RPG is dit weekendje weg, dus kan niet reageren in deze topic.)

Louis Tomlinson
    Ik grinnikte even."wel eerst zou ik voor de grap vragen of je het met streepjes wil verven,maar als je het dan toch echt gaat doen zou ik wegrennen."zeg ik dan en grins even.Ik zag het al voor me wat een grappig zicht."Kate truth or dare?"

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 22:25 ]

Kate Jessica Jordan.

Ik grinnik zachtjes. "Ik dacht eerder aan zwart." zeg ik zo serieus mogelijk. "Nee, blijf jij maar lekker jezelf. En ik kies ook truth." zeg ik, waarna ik Louis bijtend op mijn lip nieuwsgierig aankijk en wat heen en weer schuif op mijn plek.

Louis Tomlinson
    Ik grijnsde en dacht dan na."Dus Kate,wat weet je eingelijk over one direction?Behalve onze namen dan en wat we graag dragen?"vroeg ik dan.Ik was best wel nieuwsgierig.Strax kende ze ons vanbinnen en vanbuiten of eingelijk totaal niet.

Kate Jessica Jordan.

Ik fronste eventjes. "Als je One Direction in het geheel bedoelt weet ik meer als jullie los van elkaar." zeg ik, waarna ik eventjes nadenk.
    "Ik weet dat Harry de naam van de band heeft bedacht. Jij en Liam hadden een vriendin. Jullie zijn bij elkaar gekomen door middel van x Factor." zeg ik, bijtend op mijn lip. "Verder weet ik dat Liam het slimste is, Harry de jongste, Zayn de ijdelste, Niall is Iers en jij bent... Humoristisch en gek op streepjes." zeg ik als laatste, waarna ik hem aankijk. "Dat is alles wel, denk ik. Louis, truth or dare?"

Louis Tomlinson
    Ik knikte en glimlachte dan.Ik was eingelijk echt blij dat ze dat maar wist.Het word veel leuker om zelf aan haar te vertellen waarin ze wel geïntereseerd is."Deze keer kies ik voor dare"zeg ik met een grijns.

Kate Jessica Jordan.

Ik kijk hem eventjes aan, maar moet echt nadenken over een opdracht. "Bel een random nummer en zeg huilend dat je kat vermist is. Voordat je ophangt zeg je dat je kat weer gevonden is." zeg ik grijnzend. "Als je dat durft, tenminste. Doe het wel met de huistelefoon hier, anders heeft een fan dadelijk je nummer." zeg ik, waarna ik de huistelefoon pak en hem aan Louis geef.

Louis Tomlinson
    Ik grijns en neem de huistelefoon aan."En moet ik zeggen dat ik Louis Tomlinson ben ofniet?"vroeg ik haar nog en tikte een random nummer in.en wachte nog op Kate haar antwoord voor ik het bel knopje ging.indrukken.

Kate Jessica Jordan.

Ik schud mijn hoofd. "Doe maar niet, anders bellen jouw fans mij dadelijk steeds op." zeg ik, waarna ik versteld sta dat hij het echt doet.

Louis Tomlinson
    Ik grijn en druk op bellen en zet hem op speaker.Algauw hoorde ik een man opnemen."oh meneer help me mijn enigste vriend is weggelopen zijn naam is ...Is henk ik mis hem zo erg"snikte ikde man vroeg hoe hij eruit zag."wel Rony eum henk heeft een rode pels en een pluizige staart en ...en... Hij is mijn kat."zeg ik dan en snik nog eens."Louis?je weet tochwel dat ik je allang doorheb en trouwens voordaat je het niet doorhebt het is Paul."en hij haakte af."Ooh dat was zijn nummer dus..."mompelde ik verbaast.