• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Simon Phillip Cowell.

    Ik knik even. "Oké dan, Delaney. Ik hou mijn mond wel. Zolang je geen gekke dingen gaat doen en Kate met rust laat." zeg ik, waarna ik ophang en even zucht. Terug naar het papierwerk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    ik knik"ok zo is het wat duidelijker."zeg ik en lach even."sorry voor het vragen ik was gewoon nieuwsgierig."zeg ik dan nog en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delaney Ariette Tomlinson

    'Ik doe nooit gekke dingen,' roep ik verontwaardigd terug, maar Simon heeft alweer opgehangen. Misschien doe ik dan soms wel gekke dingen, maar ik zorg er altijd voor dat alles weer goed afloopt... uiteindelijk. Hij mag er in ieder geval niet over klagen. Ik ben netjes buiten schot gebleven en bijna niemand weet dat ik 'het zusje van' ben.
    Een zucht verlaat mijn lippen als ik om mij heen kijk, maar nog steeds geen idee heb waar Harry is. Ik vraag mij af of hij boos zou worden als ik hem hier in zijn eentje achter zou laten, maar hij kan natuurlijk net zo goed al wegzijn. Ik besluit maar gewoon naar de bieb te gaan en te gokken dat hij allang als weg is.

    Bij de bieb aangekomen, ga ik achter een computer zitten en klik gelijk google aan. Daar type ik de gehele naam van Kate in, wat meteen heel veel resultaten geeft. Ik klink een link aan en mijn mond valt open van verbazing. Kate was een actrice? Zou Louis dat weten?
    Ik lees rustig nog even verder. Ik heb toch niks beters te doen, behalve dat saaie werkstuk en in mensen hun privéleven wroeten is nog best leuk. Vooral als het om een crush gaat van mijn broer, aangezien hij haar dus echt wel leuk vindt.


    Happy Birthday my Potter!

    Kate Jessica Jordan.

    "Het geeft niets, nu kan ik ook iets aan jou vragen." zeg ik grinnikend, waarna ik een bord en bestek voor Louis pak en het op de glazen tafel neerzet.
    "Dus... Vertel eens iets over jezelf. Want ik weet alleen je naam en dat je heel druk bent."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    ik glimlach even."Wel ik heb dus een.zus Delaney mijn moeder is verpleegster en mijn vader werkt vooral thuis.Ik ben 20 en hou dus van.streepjes shirt.Mijn lievelings kleur is rood en meer belangerijks over mezelf is er niet echt"som ik dan de belangerijkste dingen op.tenzij ze nogmeer wilde weten hoefde ze het maar te vragen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik eventjes. "Interessant. En 20?! Ik dacht dat je 17 was of zo..." mompel ik verontschuldigend, waarna ik de pizza uit de oven haal en op zijn bord leg. "Je kan gaan eten." zeg ik, waarna ik aan de tafel ga zitten met een glas water. Zelf had ik al gegeten, dus ik hoef niks meer.
    "Smakelijk eten trouwens." zeg ik glimlachend. Ik speel even wat met het water in mijn glas, maar een vraag brandt toch al lang op mijn tong.
    "Waarom bloosde je daarstraks toen je zusje vroeg of ik je vriendin was?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "dankje"zei ik met een glimlach toen ik een bord met Pizza at."En het heeft niet ik word wel vaker jonger gerekend,maar ja ik ben dus 2 en op 24 december 21.zeg ik dan en nam een hap van de pizza.Daarna.stelde ze nog een vraag waardoor ik me bijna verslik"wel euum ik vind het nogal genant als mijn zus zoiets zegt.mompel ik dan.er zat ook iets anders ertussen maar dat ging ik niet zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik zie dat Louis zijn gezicht een andere uitdrukking krijgt en ik lach onopvallend.
    "Ja? Zo leek het anders niet." zeg ik fronsend, waarna ikzelf eventjes een gefrustreerde zucht slaak. Fijn, plan mislukt. Als Louis me leuk vind kon ik misschien wat meer bij hem loskrijgen, maar hoe ging ik dat nu doen? Zelf het hopeloze, verliefde meisje uithangen? Eigenlijk kon dat best...
    Ik verander mijn houding snel naar iets meer gespannen en verlegen.
    "En euhm... Je hebt eh.. Je hebt geen vriendin?" stamel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    ze zag er plots zo verlegen uit."Ik had een vriendin,maar ze heeft het zo'n 5 a6 maanden geleden uitgemaakt voor een ander."zeg ik dan stil en kijk naar beneden.ik miste nu wel iemand die van me hiel.Die echt om me haf om wie ik was en niet om wat ik had."Heb jij een vriendje ?"vroeg ik dan stil.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Dit ging toch nog de goede kant op. "Dat is niet heel leuk, nee." mompel ik, waarna ik opkijk na zijn vraag.
    "Nee, ik heb geen vriendje. Ik heb er twee jaar geleden wel één gehad, maar dat liep stuk omdat we mekaar gewoon niet meer zo leuk vonden." zeg ik, waarna ik eventjes kuch. Ik merk dat Louis het moelijk krijgt en sta op om naast hem te gaan zitten.
    "Wat is het probleem? Je reageerde ineens nogal somber." zeg ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Toen ze me dumte zei ze dat ze niet eens van me hiel en deed het alleen maar voor het geld en de roem.Ik dachtte toen echt dat ze van me hield om wie ik was,maar dat was dus een grote leugen."zei ik dan zacht het deed toen zoveel zeer dat ik er nog maar 2maandden overheen was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ach fijn, nu moet ik dus een jongen gaan pijn doen die al genoeg pijn heeft geleden, maar ja... Dat is het vak.
    "Ah nee toch... Maar er is echt wel een leuk meisje voor je Louis. Je moet gewoon even... goed kijken." zeg ik zacht, waarna ik hem voorzichig in mijn armen trek en knuffel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Grrrrr Delaney gaat echt zo boos op Kate worden als ze Louis pijn doet:Y))


    Happy Birthday my Potter!