• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon




    HET BEGIN:
    We beginnen dat iedereen aankomt in de villa en zijn/haar koffers naar zijn/haar kamer brengt. Zie kamerlijst voor indeling kamers


    Kamerlijst:
    Kamer één: Miles Charlie Nolan en Brianna Tessa Adams
    Kamer twee: Lune Eleanor Addison en Matthew Mike Parker
    Kamer drie: Jaymae Liberty Carter en Nathaniel Didier Orwell
    Kamer vier: Aleksandra Sequins en Joshy-Kena Irone Brown
    Kamer vijf: Julia Dubois en Jorden James Gaisford


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mijn topics]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    (mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ebola schreef:
    [Mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [De reactie waardoor dit topic bij mijn topics staat.]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:48 ]

    Julia Dubois
    Met een grote glimlach op mijn gezicht zat ik in de taxi, onderweg naar de villa waar ik deze zomervakantie zou gaan verblijven. Toen ik op een avond in een club benaderd werd en mij gevraagd werd of ik mee wou doen aan het programma Young, Wild and Free wist ik gelijk het antwoord al. Hoewel ik dan zonder mijn vrienden zou moeten verblijven, wist ik zeker dat dit de beste vakantie van mijn leven zou worden. Tevens was ik heel goed in het maken van nieuwe vrienden, waardoor dit echt geen probleem moest zijn. ‘We zijn er’ hoorde ik de taxichauffeur zeggen en toen ik vervolgens naar buiten keek, zag ik inderdaad dat we voor een prachtige villa stonden. Terwijl de man uit de auto stapte om mijn koffers uit de achterbak te halen, stapte ik zelf ook langzaam uit. ‘Dankjewel’ zei ik glimlachend toen de man mij mijn koffers overhandigde, waarna ik richting de ingang van de villa begon te lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jorden James Gaisford
    Ik klooi wat mijn mijn gsm, zucht opgelucht als de taxi stopt en stap uit. Ik verveelde me rot tijdens de rit. Er was echt niets te doen. Ik open de kofferbak en haal er mijn 2 koffers uit. Goedkeurend laat ik mijn blik over de villa glijden. Het zijn er ruim en modern uit. Een perfecte feestlokatie. Mijn hand gaat even weer door mijn haar en ik til de koffers op. Ik loop naar de villa en duw de deur open. Ik loop de villa binnen, naar de slaapkamers. Slaapkamer 5 was het toch? Ik denk van wel. Ik open de deur van slaapkamer 5 en kijk bewonderend en met een grote grijns in het grond. Zalig. Ik leg mijn koffers op het bed en ga even zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics.]


    The truth may be orange!

    [mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aleksandra Sequin

    Met mijn luidruchtige muziek in mijn oortjes danst mijn lichaam automatisch mee op het ritme, terwijl ik in de taxi zit. In mijn hoofd schreeuw ik mee met de tekst, tot we ineens tot stilstand komen en ik de oortjes uit mijn oren haal. We zijn er blijkbaar. Gelukkig is de taxi al betaald, waar door ik gewoon uit kan stappen. Tevreden bekijk ik het moderne gebouw, hier kan ik me best wel thuis voelen!
    De chauffeur haalt mijn twee koffers uit de koffer bak, ik bedank hem in het Engels en sleep de twee felroze trolleys achter mij aan de villa in. Ik moest bij kamer vier zijn, ik ben benieuwd hoe alles ingedeeld is. Als ik de kamer in kom, is er blijkbaar niemand. Ik zet mijn koffers in de kamer neer en kijk naar het uitzicht, prachtig! Hier kan ik echt wel aan wennen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Joshy-Kena Irone Brown

    Voor ik de taxi instapte, bekeek ik het huis nog een keer. Ik was niks vergeten? Als laatste omhelsde ik mijn vader, broertje en zusje en stapte in de taxi. Grijnzend zwaaide ik naar mijn familie terwijl de taxi wegreed.
    In de taxi had ik niet veel te doen. Ik zat maar gewoon wat naar buiten te staren. Ik had er zin in, het leek me een uitdaging omdat er werd gefilmd.
    Na een hele lange tijd stopte de taxi bij het vliegveld.

    Nu zat ik in een andere taxi, maar nu op Ibiza. Ik keek naar buiten en verwonderde mij over het andere landschap. Na een tijd stopte deze taxi ook, maar nu voor een prachtig huis. 'Welcome.' ik bedankte de taxichauffeur, gooide hem nog een fooi toe en liep op het huis af.

    [iemand die Joshy wil meeten?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Julia Dubois
    Met mijn drie zware, grote koffers liep ik de villa binnen, waarna ik gelijk naar de plattegrond van de villa liep, waarop ik helaas te zijn kreeg dat ik mijn drie zware koffers naar boven zou moeten slepen. Met een zucht keek ik naar mijn koffers, dat werd dus één voor één mee naar boven tillen. Even bleef ik naar de koffers kijken, waarna ik de koffer die er het lichtste uit zag pakte en deze heel langzaam, tree voor tree, de trap op begon te slepen. Eenmaal boven aangekomen ging ik op zoek naar kamer drie, waar ik een jongen zag zitten. 'Hoi' zei ik terwijl ik glimlachend de kamer binnen stapte. 'Jij bent zeker Jorden?'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Miles Charlie Nolan
    Ik zit wat te klooien met mijn mobiel wanneer de taxi stopt. Wanneer ik uitstap, zie ik gelijk de enorme villa met de gigantische tuin er omheen. Mijn lippen plooien zich in een goedkeurende glimlach en met een krachtige slag gooi ik het portier dicht. De chauffeur rijkt me mijn koffer aan en rijdt, nadat ik hem betaald heb, weer weg om me alleen voor dit grote huis achter te laten. Ik ben niet zo veel luxe gewend van thuis, dus dit overweldigde me allemaal een beetje. Ik neem het handvat van mijn koffer vast, een simpel donkergrijs model, en trek hem over het stenen paadje in de richting van de voordeur. Ik heb slechts één koffer en mijn vertrouwde rugzak bij; ik hecht me niet zo aan spullen en mijn kleding zal hier vast wel gewassen kunnen worden. Wanneer ik de hal betreed, valt mijn mond open van verbazing. Ik loop de trap op, want volgens de brief die ik thuis ontvangen had moest ik in kamer één zijn. Ik duw de houten deur open en zie twee bedden, dus ik word gelijk nieuwsgierig naar mijn kamergenoot. Ik gooi mijn koffer op het bed bij het raam en plof er even op neer. Hm, hier zal ik me wel thuis kunnen voelen!


    The truth may be orange!

    Matthew Mike Parker

    Mijn koffer was ingepakt en ik was vertrokken. Het huis waar ik afgezet werd met een taxi was werkelijk waar echt enorm. Het was geweldig en de zon scheen. Ik zet mijn koffer op mijn kamer en zet mijn zonnenbril op om mijn ogen te verbergen voor de buitenwereld. niet iedereen hoeft mijn stomme oog afwijking te zien.

    Jorden James Gaisford
    Een gebruind meisje met blond haar staat voor me plots. 'Hoi' zegt ze glimlachend 'Jij bent zeker Jorden?' zegt ze en ik glimlach. 'Ja inderdaad en jij bent mijn prachtige kamergenoot?' zeg ik en neem haar even in me op. Ja, ze is een stuk allessinds, dit word nog een leuk verblijf. Ik sta op en pak haar koffer over. 'Julia was het toch?' vraag ik voor de zekerheid en leg haar koffer naast de mijne op het bed. 'Moet ik je helpen met je koffers want dit is vast niet je enige?' vraag ik en kijk haar aan. Ik loop weer naar haar toe nog steeds wachtend op een antwoord.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'