• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Ik weet het niet echt,het is vast omdat ik een lange tijd echt niemand heb gehad die me leuk vond ."ratel ik dan en trek haar dichter tegen me aan."Ik beloof dat ik het niet meer ga doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik begrijpend en leg mijn hoofd tegen Louis borstkas aan, zodat ik zijn hart voelde kloppen. Ik weet niet waarom, maar het geluid was best wel rustgevend.
    "Het is al goed Louis... Het ging per ongeluk." fluister ik, waarna ik me voorzichtig losmaak uit zijn omhelzing. "Dus... Wat wil je vandaag doen? We moeten straks nog wel naar de studio. Maar dat komt later wel."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Euhm ik weet niet echt wat we kunnen doen,mischien eerst Harry uit bed krijgen en ergens gaan ontbijten ofzo."zeg ik dan bedenkelijk en kijk Kate aan."Wat zou jij willen doen vandaag voor we naar de studio moeten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grijns eventjes. "Nou ja zeg... Ik had nog wel brood en jam op tafel gezet." zeg ik quasi verontwaardigt.
    "Laten we dat dan maar doen, aangezien ik toch niet zat te wachten op dat droge brood... Eerst Harry wakker maken dan maar?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Harry wakker maken kan trouwens niet, want het meisje dat met Harry schrijft gaat offline.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (nou :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Dus nu verveel ik me...xD Ze kunnen Hazza ook gewoon nog even laten liggen en samen iets gaan doen of zo?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ja maar als Mirormalik niet meer reacheert kan dit topic tot spam aangeduid :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    "Ah Harry kan wachten."grijns ik en druk een zacht kusje op haar lippen."Trouwens die komt nog belange niet wakker ,dus wij kunnen wel wat meebrengen voor hem als we terug komen."zeg ik dan en glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach en knik zachtjes. "Goed, maar ik leg wel een briefje neer. Ik heb geen zin in een afgebroken huis." zeg ik fronsend, waarna ik naar pen en papier zoek en erop schrijf dat Louis en ik zijn ontbijten in de stad en hij op Louis' nummer kan bellen als hij ons nodig heeft. Ik leg het briefje op het aanrecht en loop dan naar Louis, wiens hand ik vastpak en grinnik.
    "Naar de stad dan maar?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    (moet eten ben er zo weer)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH