• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Dat weet ik.(A) Maar dat is het probleem van dit verhaal. Kate doet iedereen uiteindelijk toch pijn.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Mooi, want ik houd van wraak acties en dan is daar tenminste rede voor, al is het wel zielig voor de jongens :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    zonder dat ik het doorhad rolde er een traan over mijn wang."dankje Kate ik hoop echt dat ik het meisje van mijn leven vind."fluister ik tegen haar.Ik wilde haar niet los laten nu.Het voelde vertrouwt en rustgevend aan.Mijn hoofd stelden zich duizende vragen waar er maar 1 anwoord op was.Ik ben verliefd op Kate.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt even zachtjes op mijn lip. "Geloof me nou maar, ze is er wel. Gewoon goed kijken." zeg ik terug, waarna ik aan zijn schokkende schouders zie dat hij huilt. Ik trek hem nog wat dichter tegen me aan en fluister wat sussende woordjes, maar meer kan ik ook niet voor hem doen.
    "Wil je naar huis of zo?" vraag ik even twijfelend. "Of gaat het wel?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delaney Arietta Tomlinson

    Aangezien ik eindelijk het adres van blondie, omdat Kate te saai klinkt, heb genoteerd, loop ik de bieb weer uit. Nou, ik heb nog geen gekke dingen gedaan, dus Simon kan niet zeuren. Het zou pas erg worden als ik dat huis binnen zou stormen, maar dat was ik al niet van plan. Ik ben geen doorgeslagen fan.
    Een beetje verveeld sjok ik de straat door, tot ik ergens een vleugel zie staan. Ik houd halt en kijk naar het prachtig zwart glimmende instrument. Zonder er eigenlijk erg in te hebben loop ik eropaf en ga zitten. Ik laat mijn slanke vingers over de toetsen glijden en begin uit het niets muziek uit POTC te spelen. Ik hield van die openbare vleugels.


    (Jep, ik verveel mij weer :') Ik heb dat trouwens ooit wel eens gespeeld, maar het is echt dood moeilijk om dat perfect te kunnen op het juiste tempo )


    Happy Birthday my Potter!

    (Haha! Blondie! Alsof ze een of ander dom blondje is die kwaadaardig en bitchy probeert te zijn, maar er niks van kan.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik werd gerust gesteld door de woorden van Kate en het gesnik was bijne gestop."Ja het gaat wel.Denk ik.Ik moet gewoon niet terug denken aan het verleden,maar wel aan de toekomst".Zeg ik dan zacht en veeg de tranen van me af .Ik was mischien wel de drukste,maar ik was ook 1van de gevoeligste in de band.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Delaney vergelijkt Kate gewoon graag met dat soort mensen :') Wel jammer trouwens dat er niemand is voor Delaney om mee te praten :c )


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja, dat is niet handig, nee... Maar ja, wat kan ik er aan doen? ): )


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Niks, I know :c)


    Happy Birthday my Potter!

    Kate Jessics Jordan.

    Ik knik even begrijpend. "Inderdaad. En je pizza wordt koud, denk daar maar eens aan." zeg ik grinnikend om het onderwerp te veranderen.
    "Trouwens, wat zie je in de toekomst voor je?" vraag ik nieuwsgierig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik kan wel iets verzinnen misschien? Delaney kan haar gedachten toch wel met iemand van de band delen? Niall misschien? Ik probeer even iets.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Mischien kan ze met haar vriendin Jaimy lee apspreken ofzo want.met Liam weet ik ook niet echt iets te doen.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Dat kan ook, maar Arriver is niet online, oftewel Jaimy.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, waar is iedereen. Dan laat ik haar wel één van de bandleden ondervragen)


    Happy Birthday my Potter!