• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik schiet in de lach en kijk Louis aan. "Je vertelde het prachtig, alleen moet je de naam van je kat niet vergeten. En iemand bellen die je niet kent zou ook handig zijn." zeg ik lachend, waarna ik eventjes op adem moet komen. "Doe mij maar een truth vraag, dan. Ik vertrouw een dare vraag niet met jou." zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Nyan, op de vorige pagina staat nog een stuk van Jaimy-Lee, als je daar even op wil reageren (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    Ik lachte ook even"Ja daar moet ik inderdaad nog aan werken." ik dacht weer even na."Hoeveel vriendjes heb je al gehad?"floepte er dan uit mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan

    Ik bijt even op mijn lip. "Die vraag had ik wel een beetje verwacht. Niet direct, maar ik kon al raden dat er deze avond nog over dit onderwerp gepraat ging worden." zeg ik grijnzend, waarna ik plagend op mijn vingers begin te tellen.
    "Ik denk... 1...2...3...4...5..." zeg ik lachend. "Nee, de serieuze vriendjes die ik heb gehad waren er drie. Jouw beurt, truth or dare?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Arriver schreef:
    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik hoor wat Niall en Liam over me zeggen en loop dan de woonkamer in. 'Ik ben nog niet eens weg en jullie lopen al over mij te praten, al moet ik nu wel gaan anders kom ik te laat. Doei!' zeg ik en ik ga het huis uit. Ik loop de straat uit opweg naar mijn 3 beste vriendinnen, Alexis, Hayley en Lauren.

    Liam Payne
    mijn mond valt licht open van verbazing.Ik dacht dat ze al weg was.Een vreselijk gevoel bekroop me.Hoe kon ik ook achter de rug van mijn zusje praten."Jaimy-Lee het was niet mijn bedoeling om over je te praten!"zeg ik dan en loop haar achterna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    "Hmm doe maar een truth"zeg ik en kijk haar grijnzend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach eventjes. "Welke vraag zou jij mij nooit durven te stellen, maar je wilt het wel?" vraag ik, waarna ik hem nieuwsgierig aankijk. Tja, hier was ik ook wel benieuwd naar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Mijn ogen werden groot.Ik wilde het eingelijk niet zeggen met Hazza in de beurd."Wel ik het het een soort van het al eens je verteld,maar je zei dat je niet wilde voor een bepaalde reden.Ratelde ik dan.Euhm Kate Truth pre dare?"vroeg ik dan.
    (slaapwel)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik kijk hem eventjes teleurgesteld aan. "Niet eerlijk, je moet de vraag dan ook stellen!" zeg ik protesterend, maar ik vind het zielig om hem zenuwachtig te maken. "Laat ook maar, ik kies dare."

    (Slaaplekker!(K))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik zuchte opgelucht als ze het achterwege laat en bedenk dan iets wat ze moet doen."erm doe je gekste dansje voor ons!"zeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Ik en dansen?" vraag ik grijnzend, waarna ik opsta en hem lachend aankijk. "Echt een van mijn beste kwaliteiten." zeg ik sarcastisch, waarna ik een of ander gek dansje doe en weer lachend ga zitten. "Jouw beurt, truth or dare?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte eerst van haar opmerking en niet veel later lag ik plat van het lachen."Ik kies dare!"zeg ik lachend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Als actrice was ik dit wel gewend, dus mij interesseert het echt niets om zoiets te doen. "Oké. Ga op je kop staan en drink een glas water leeg." zeg ik grinnikend, waarna ik in de keuken een glas water haal en het aan Louis geef. "Oh, en hou mijn vloer wel heel ja. Niet knoeien dus!" zeg ik waarschuwend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte en nam het glas aan."Ik zal proberen niet te morsen."grijns ik en zoek dan een plekje uit om kopstand te doen.Als ik die gevonden heb doe ik kopstand en drink kleine slokjes van het water.Een paar keer had ik me verslikt,maar het glas is uiteindelijk leeg geraakt en ik ga languit op de grond liggen."volgens mij ben ik dood."grinnikte ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik loop naar Louis toe en kniel naast hem neer. Ik pak zijn pols vast en grijns eventjes.
    "Nee hoor, je leeft nog." zeg ik grinnikend. "Ik doe je het in ieder geval niet na." zeg ik prijzend, waarna ik eventjes glimlach. "Ik kies dan ook maar een dare. Lijkt me wel zo eerlijk."


    Reading a good book is like taking a journey.