• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik glimlach en ga naast Kate zitten."Dan kies ik toch voor naast jou zitten."zeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach en trek mijn benen even op zodat Louis kan zitten en leg mijn benen dan voorzichtig op zijn schoot.
    "Ja, dat vind ik zelf ook wat leuker." zeg ik glimlachend.
    Wat? Plagen mocht ik toch wel? Trouwens, iemand moest het initiatief nemen en Louis deed het toch niet. Hij mocht dan eigenwijs zijn, iets zekerder van zichzelf zou een stuk makkelijker zijn voor mij.
    "Ik mag toch wel zo liggen, toch?" vraag ik voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:27 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (haar benen op haar schoot?ofop die van louis?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Sorry, moest zijn voorstellen.:$ Oftewel: Haar benen op Louis' schoot.xD)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Famous1xx schreef:
    (Sorry, moest zijn voorstellen.:$)

    (haha ok dan ;3 )
    Louis Tomlinson
    Ik grinnik even."Nee niet echt,mijn zus kan soms erger liggen"grinnik ik dan.De film begon,maar van uitmijn ooghoeken keek ik naar Kate.Ze had mijn hart gestolen,want ik was verliefd op haar.Hopend dat ik niet weer dezelfde fout ging maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Oké, dat valt dan weer mee." zeg ik grijnzend.
    Ik lig met mijn hoofd op een paar kussens en kijk zo naar de film, al heb ik wel het gevoel dat ik bekeken wordt. Niet dat ik daar niet tegen kan, maar een prettig gevoel is anders. Ik kijk even naar Louis en heb door dat hij naar me kijkt, dus ik grinnik zachtjes.
    "Sinds wanneer ben ik een film?" vraag ik plagend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik bloos even licht als ze door heeft dat ik naar haar keek."Euhm sorry."mompel ik,ik had wel in om te flirten ,maar dat zou ik beter niet doen en wachten tot we elkaar beter kennen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grijns even en kijk naar Louis' wangen die lichtrood kleuren. "Het geeft niks. Ik vind het wel schattig als je bloost." zeg ik glimlachend, waarna ik weer doe alsof mijn aandacht bij de film ligt. Oké, ik speel dit best gemeen, maar dat vond ik nou een leuk spelletje. Als je mij als prooi wilt vangen, moet je wel eerst gaan jagen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Als ze dat zegt word ik nog roder."Euhm...d..dankje denk ik."stotterde ik."Jij was daarnet ook schattig toen je bloosde."zeiik zachten keek dan weer naar haar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    In mijn ogen is een lichte twinkeling te bespeuren als ik merk dat Louis weer naar me kijkt. Dit ging toch echt de goede kant op, maar ik moest hem wel nog een zetje in de goeie richting geven.
    "Awkward situation?" vraag ik grijnzend als ik hem hoor stotteren. Ik kijk hem fronsend aan en zie dat hij nu echt zenuwachtig word, dat was ook niet de bedoeling. Wat zekerder mocht hij wel zijn... Zo moeilijk was ik toch ook weer niet aan het doen?
    "Luister eens even schat, waarom die verlegenheid? Die is echt nergens voor nodig. Je bent lief, aantrekkelijk en je hebt humor. Welk meisje vind dat nou niet leuk?! Ik in ieder geval wel." zeg ik, waarna ik hem blijf aankijken en eventjes op mijn lip sabbel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tominson
    Ik glimlach even en bijt dan op mijn lip.Dit ws niet mijn vereelding,mar de realiteit.Vond ze me dus echt leuk?Zewas ook aantrekkelijk en sexy al ze op haar lip beet. "Wel ja ik zit niet iedere dag met zo' lieve en knappemeid tv te kijken."rolde er uit mijn mond zonder dat ik het echt besefte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik luister naar wat Louis zegt en een speels lachje siert mijn gezicht. "Nou, bedankt." zeg ik, waarna ik mezelf omhoog duw en mijn benen van Louis' schoot afhaal om vervolgens mezelf te draaien zodat ik met mijn hoofd net naast Louis lig. Zo heb ik beter zicht op hem, het is trouwens ook nog eens wat leuker om hem van dichterbij te zien.
    "Maar er klopt iets niet in je zinnetje, want ik kijk geen tv. Ik kijk naar jou." zeg ik grijnzend, waarna ik verder denk. Hoe hielp ik hem nog dat kleine stapje over de drempel heen? Tenzij hij het nu zelf kon.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Kate verplaatst zich zodat ze met haarhoofd naast me lag.Ik bijt op mijn lip als Kate dat zegt."Ja je hebt gelijk,want ik vind jou leuker om naar te kijken."zei ik mt een licht flirterige toon en glimlach dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik weet niet waarom, maar heel even voel ik mezelf van binnen warm worden en die warmte schiet meteen door naar mijn wangen. Vreemd, ik voel toch niks voor hem? Volgens mij was ik gewoon gevleid door zijn woorden, dat was alles.
    "Zo... En waarom vind je dat?" vraag ik, terwijl ik naar zijn lip kijk die hij inmiddels aan het kapotbijten is volgens mij. "Hou je je lippen wel heel? Wie weet heeft iemand ze nog nodig." zeg ik met een speelse blik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik glimlach lichtjes."Ik vind je pra..ehm ee nmooie meid en je doet teminste normaal tegen me,andere meiden gillen aleen maar ."mompel ik dan en bijt deze keer niet op mijn lip."En ik doe mij best om ze heel te houden."glimlach ik dan.Mijn lip bloedde lichtjes ,aar dat vond ik niet erg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH