• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik grijns even. 'Dat komt goed uit gezien ik hier nog Nandos heb, maar dat had je waarschijnlijk al door. Trouwens ben blij dat je wel wat gezelschap kan gebruiken' zeg ik en kijk hem twijfelend aan. 'Is er iets aan de hand?'

    Harry Edward Styles

    'Als je cola hebt graag' beantwoord ik haar vraag en kijk haar glimlachend aan. 'Waarom kijk ik daar niet verbaasd van op, maar ja het lijkt me wel leuk' zeg ik lachend en loop mee. 'Dat betwijfel ik' mompel ik en kijk naar Louis. 'Hello Boobear' zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik en schenk een glas cola in voor Harry, waarna ik zelf een glas water pak. Ik geef Harry zijn glas waarna ik zelf mijn twee handen om mijn glas heensla en kleine slokjes van het water drink.
    "Nee, echt. Een woonkamer, keuken, tuin, opbergkamertje, studeerkamer en drie slaapkamers." som ik op, waarna ik tot de conclusie kom dat het eigenlijk best veel is voor iemand die alleen woont.
    "Blijven we trouwens in de keuken zitten of willen jullie naar de kussenshoop in de woonkamer?" vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (@Ariver oeps sorry :S mischien kun je doen dat ze zich verstopt heeft in de gang?)
    Liam Payne
    Ik glimlach waterig "ach niet echt,je kent het wel de paparazie en de gillende fans voor je deur enzo."zeg ik dan."En ook het feit dat mijn zusje niets liever doet dan me te bekladeren met voedsel en er dan weer vandoor gaat."vertel ik er nog bij.Veel rust had ik niet en ik voelde me vaak alleen.Maar ik was Blij dat Nialler er was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson

    "Harrrrry!"zeg ik blij met een rollende r.Kate haf hem ook wat te drinken en vroeg dan waar we wilden zitten."De woonkamer is goed voor mij."Zeg ik dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Ik luister naar het verhaal van Liam en knik dan begrijpelijk. 'Van de fans en paparazzi voor de deur word je inderdaad gek ' zeg ik. 'En dat verhaal met je zusje is ook niet leuk' zeg ik en geef hem dan een knuffel. 'Wat jij vandaag nodig hebt is een beetje plezier en laat ik jou daar nu een bij gaan helpen'

    Harry Edward Styles

    'Dankjewel' zeg ik glimlachend en pak het glas met drinken aan. ''En de woonkamer is voor mij ook goed, maar wat je zegt is toch nog aardig wat en het huis is dan ook aardig groot' zeg ik glimlachend en richt me op Louis. 'Boobear' zeg ik vrolijk en geef hem een knuffel. Dat is volgens mij gewoon standaard gevonden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik glimlach licht als hij me een knuffel heeft."Dankje Ni,dat heb ik inderdaad nodig."zeg ik dan en laat hem weer los
    Louis Tomlinson
    Harry haf me een knuffel en ik glimlachte."lang niet gezien Hazz."lach ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Het is graag gedaan en dan gaan we dat gewoon regelen' zeg ik glimlachend en laat hem dan ook weer los. 'Maar eerst eten of niet?'

    Harry Edward Styles

    'Klopt en eigenlijk is het gewoon te lang Lou' zeg ik lachend. 'Maar nu sta je weer hier en dat is wat telt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    "mischien eerst iets eten ik rammel."zeg ik dan en leg mijn hand op mijn buik."En wil je trouwrns wat te drinken?Ik was het verheten te vragen."vraag ik hem dan.
    Louis Tomlinson
    "Daar heb je gelijk in Hazz."zeg ik dan en kijk naar Kate ."Dus euh gaan we truth or dare spelen?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Dan gaan we eerst wat eten en erna wat leuks doen' zeg ik glimlachend en schud dan mijn hoofd. 'Nee dankjewel en maak toch niet uit' antwoord ik dan.

    Harry Edward Styles

    'Dat is een standaard regel Lou. Ik heb altijd gelijk en heb ik geen gelijk dan heb ik dat alnog' zeg ik lachend. 'Trouwens dat is bij jou ook zo.' Na die woorden knik iken kijk dan ook naar Kate. 'Aan jou de keus'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    "ok dan"zeg ik met een glimlachje en ga naar de keuken gevolgd door Niall."niet letten op de rommel ik moet het hier nog opkuisen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik kijk even rond terwijl ik Liam volg naar de keuken. 'Welke rommel bedoel je eigenlijk?' vraag ik lachend. 'Het ziet er hier echt netjes uit en daarbij heb je mijn huis wel eens gezien?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik grinnik even"Wel er ligt een plas chocomelk op de grond en ik heb de tijd nog niet gehad om het opte kuisen."legde ik dan uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik hoor wat Niall en Liam over me zeggen en loop dan de woonkamer in. 'Ik ben nog niet eens weg en jullie lopen al over mij te praten, al moet ik nu wel gaan anders kom ik te laat. Doei!' zeg ik en ik ga het huis uit. Ik loop de straat uit opweg naar mijn 3 beste vriendinnen, Alexis, Hayley en Lauren.


    That is a perfect copy of reality.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik volg het hele gesprek maar half en knik maar als ze een vraag stellen. "Is goed." zeg ik glimlachend, waarna ik naar de woonkamer loop en op de bank ga zitten. Ik trek mijn benen op en leg ze naast me op de bank neer. "Dus? Wie wil beginnen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Hier ook al zo stil... (A))


    Reading a good book is like taking a journey.