• -

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:43 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Klinkt inderdaad alsof hij erg verlegen is, maar dat hij wel interesse in je heeft. Ik zou zeggen ga er gewoon voor, spreek vaker met hem af. Uiteindelijk komt hij wel over zijn verlegenheid heen en zal hij meer met je praten, zonder dat jij telkens het gesprek hoeft te beginnen.

    Good luck :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Klinkt inderdaad alsof hij erg verlegen is, maar dat hij wel interesse in je heeft. Ik zou zeggen ga er gewoon voor, spreek vaker met hem af. Uiteindelijk komt hij wel over zijn verlegenheid heen en zal hij meer met je praten, zonder dat jij telkens het gesprek hoeft te beginnen.

    Good luck :Y)


    Dat hoop ik dan maar (: In ieder geval word ik hier een beetje gespannen van omdat
    ik dan ga denken dat ik iets stoms heb gezegd of hij het niet leuk vond of wat dan ook... Aan de andere kant
    snap ik natuurlijk ook wel dat we niet constant hoeven te praten en dat hij ook rust voor zichzelf nodig heeft,
    maar het komt echt bij vlagen af en toe >.<

    In ieder geval bedankt voor je bemoedigende woorden! ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hey stap er gewoon op af! Deze jongen is inderdaad heel erg onzeker en verlegen. Hij ziet jou echt wel zitten. Gewoon weer een keer gaan daten. Is vast hartstikke leuk :D


    Life is hard and then we die

    Na je hele verhaal te hebben gelezen zal ik zeggen: vertel jij maar eerst dat je hem leuk vindt en vraag of het idd hetzelfde is van zijn kant.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Hey stap er gewoon op af! Deze jongen is inderdaad heel erg onzeker en verlegen. Hij ziet jou echt wel zitten. Gewoon weer een keer gaan daten. Is vast hartstikke leuk :D


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Hey stap er gewoon op af! Deze jongen is inderdaad heel erg onzeker en verlegen. Hij ziet jou echt wel zitten. Gewoon weer een keer gaan daten. Is vast hartstikke leuk :D


    Life is full of fake people