• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart
    - Ebony Morris Aria

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. DarrenCrissy
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers DarrenCrissy
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    - Lilian Grace Henriet MissStoran
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 14:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Gaylords? Dat is iets wat Levi heeft verzonnen 5 jaar geleden, hij is niet goed bij zijn hoofd remember? Het is een gewoonte van hem geworden. Het is trouwens André's beurt xD]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:22 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Super. Heel erg super."
    Ik sta te trappelen van enthousiasme terwijl ze met haar hand wappert. Wanneer houdt ze dat ding nou stil zodat ik de ring kan zien? Uiteindelijk is mijn geduld op en grijp ik zelf haar hand. Ik bekijk de ring uitvoerig. Hij is sober, maar het staat Mary wel, het past bij haar. Toch kan ik het niet laten Arion even te plagen.
    "Wat, kon je geen diamant kopen, O'Leary?" grinnik ik.
    Ik laat Mary's hand los en doe een stapje achteruit om de twee trots aan te kijken.
    "Gefeliciteerd, echt waar," zeg ik ontroerd. Hoewel ik wist dat het serieus was tussen die twee, kwam de verloving een beetje als een verassing. Ik had gewoon niet gedacht dat Mary zo jong zou trouwen. Maar ik ben blij voor haar, ze verdient het.
    Ondertussen neem ik Evangelynn van Arion over.
    "Ik heb dorst," zeurt ze zachtjes.
    Voor ik iets kan zeggen komt Arion met de oplossing.
    "Ik haal wel drinken, kletsen jullie maar gezellig bij."
    Ik glimlach dankbaar en kijk vervolgens weer naar Mary.
    "Dus, hoe heeft hij het nou precies gevraagd?" vraag ik nieuwsgierig, met fonkelende ogen.

    Irial

    Ik kijk even verbaasd naar Kyle en Donna als Charlotte er als een gek vandoor gaat. Oké.
    "Echt leuk dat iedereen elkaar weer terug ziet na zoveel jaar. En het lijkt bij sommige mensen alsof ze elkaar alweer heel lang kennen."
    Ik volg Kyle's blik en kom bij Charlotte en een koppel dat ik me vaag herinner uit. Als ik weer naar Kyle kijk, ontgaat zijn blik me niet. Ik zet een hand in mijn heup en trek een wenkbrauw op. Enkele seconden later schudt hij zijn hoofd en geeft me een kus op de wang.
    "Echt waar, Morgan?" zeg ik zo serieus mogelijk. "Eerst sta je hem praktisch uit te kleden met je ogen en dan krijg ik een kusje op mijn wang?"
    Ik schud even mijn hoofd en lach zachtjes.
    "Ongelooflijk ben je."
    Het deert me eigenlijk helemaal niet, ik weet dat ik degene ben waarmee Kyle straks naar huis gaat maar hem een beetje plagen kan geen kwaad.
    "Wat moet ik nou met hem?" grinnik ik naar Donna toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat, kon je geen diamant kopen, O'Leary?"
    Grinnikend kijk ik naar Arion en haal mijn schouders op.
    "Diamant of niet, maakt mij niet uit."
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.
    "Ik heb dorst," zegt Evangelynn zachtjes.
    Vertederd kijk ik haar aan. Ik kijk nog even Arion na wanneer hij drinken gaat halen, en kijk dan naar Charlie die me meteen bestookt met vragen.
    "Dus, hoe heeft hij het nou precies gevraagd?"
    Giechelend kijk ik haar aan.
    "Dat verhaal heb ik je al tachtig keer aan de telefoon verteld."
    Lachend rol ik mijn ogen en zucht.
    "Op de schaatsbaan, zoals onze eerste date."
    Ik bijt even op mijn lip en giechel nog wat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Echt waar, Morgan? Eerst sta je hem praktisch uit te kleden met je ogen en dan krijg ik een kusje op mijn wang? Ongelooflijk ben je."
    Ik kijk Irial met mijn meest onschuldige gezicht aan.
    "Wat moet ik nou met hem?" grinnikt hij naar Donna toe en ik leg lachend mijn hand op zijn borstkas en druk een kusje op zijn lippen. "Dat beter, liefje?" grinnik ik dan en druk er nog een kusje op. Dan leg ik mijn hoofd weer op zijn schouder, mijn hand laat ik ook op zijn borstkas liggen.
    Ik hou van Irial, ik wil hem never kwijt. Hij is te lief voor me, te leuk en veeeeeeels te verleidelijk voor je ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "André, vertel over je tijd bij je familie en je baan!" zegt Maya en drukt een kusje in mijn hals, wat me even doet rillen. Ik glimlach dan.
    "Nou bij mijn familie... Op zich was het wel leuk, maar na een half jaar ben ik op kamers gegaan," vertel ik dan. "Ik vond het niet echt fijn meer de hele tijd bij mijn ouders zitten," ik kijk Maya aan.
    "Ik zat ondertussen al op een nieuwe school. En toen was er een beroeps oriëntatie dag en kon je ook bij de politie rondkijken. Nou, zo ben ik uiteindelijk aan dit beroep gekomen. Ik vond het zo leuk en spannend want ja, er komt actie in voor." zeg ik met een wenkbrauw wiebel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik lach om André zijn gezicht en ga dan voor hem staan.
    'Oh-oh. straks word de kinderjuf nog opgepakt door de Politie man' fluister ik in zijn oor, en glimlach ertegen.
    Dan sla ik mijn armen om zijn middel, en trek ik hem naar me toe.

    Dimitry

    ik glimlach om mijn zusje, ze is echt opgegroeit.
    Ik kijk weer rond, naar hoe mensen mekaar terug vinden.
    Dan denk ik aan hoe Levi en André keken toen ze mekaar terug zagen.
    Hier klopt iets niet.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    "Dat verhaal heb ik je al tachtig keer aan de telefoon verteld. Op de schaatsbaan, zoals onze eerste date."
    Ik zucht meisjesachtig terwijl Mary giechelt. Ik had Arion helemaal niet als het romantische type aanzien, maar hij heeft me aangenaam weten te verassen.
    "Maar Mims, ik wil álles weten," zeg ik zeurderig. "Ik zie Auryn al voor me, als maid of honour, en al moet ik deze kleine rekel hier in een jurk dwingen, ze zal bloemen strooien."
    Met een grijns kijk ik naar Evangelynn, die op haar beurt haar tong naar me uitsteekt.
    "Steek dat ding weg, of ik knip hem er af," grinnik ik.
    Abrupt slaat ze haar hand voor haar mond terwijl ze hevig haar hoofd schudt.
    "Niet doen, mama," klinkt het vanachter haar kleine vingers.
    Ik moet even lachen en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Ik zou je toch nooit pijn doen," zeg ik zacht, waarop ik met een glimlach beloond wordt. "Maar je trekt wel een jurk aan voor tante Mary, niet?"
    Met een glimlach kijk ik Mary aan.

    Irial

    Voor ik het goed en wel besef, drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik had het niet op die manier bedoeld, en het voelt een beetje - nou niet onwennig, maar intiem.
    "Dat beter, liefje?"
    Ik haal even adem, maar de woorden om te antwoorden ontsnappen me. Als hij me nog een keer kust, merk ik dat ik aan het blozen ga. Ik ben blij als hij zijn hoofd op mijn borstkas legt en bijgevolg mijn vuurrode wangen dus niet kan zien. Ik schraap mijn keel even en haal een hand door mijn haar. Donna durf ik heel even niet aankijken. Bijna automatisch glijdt mijn arm om Kyle's middel.
    "Dus ehm," begin ik een beetje verlegen. "Heb je nog andere bekenden gezien?" vraag ik Donna.

    Arion

    Ik wandel rustig naar de bar toe, waar ik even kijk wat er te drinken valt. Uiteindelijk besluit ik maar voor iedereen gewoon water mee te nemen. Ik weet niet of Evangelynn frisdrank mag van Charlotte, maar het lijkt me nogal zielig als iedereen cola staat te drinken terwijl die kleine het moet doen met water. Iedereen gelijk voor de wet dan maar.
    Terwijl mijn bestelling wordt uitgevoerd, kijk ik even om me heen. Een metertje verderop staat een mij onbekend blondje te praten met een wel heel bekend figuur. Ik wrijf even in mijn ogen omdat ik niet kan geloven wat ik zie. Dat kan Michael namelijk niet zijn, want die is zonder enig afscheid met de noorderzon vertrokken een tijd geleden. Als blijkt dat mijn ogen me toch echt niet bedriegen, voel ik een vlaag van woede in me opkomen.
    "Oh, dus je leeft wél nog?" zeg ik luid genoeg opdat hij me kan horen.
    Onbewust bal ik mijn vuisten naast me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik maak mijn huiswerk en dan kom ik weer reageren hoor. Had 't een beetje druk :/


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Is goed, ik wacht wel op Donna hihi. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Maar Mims, ik wil álles weten. Ik zie Auryn al voor me, als maid of honour, en al moet ik deze kleine rekel hier in een jurk dwingen, ze zal bloemen strooien. Steek dat ding weg, of ik knip hem er af."
    "Niet doen, mama."
    "Ik zou je toch nooit pijn doen. Maar je trekt wel een jurk aan voor tante Mary, niet?"
    Lachend kijk ik van Charlie naar Evangelynn.
    "Ja, je trekt toch een mooi jurkje aan? Voor mij?"
    Ik zet mijn liefste gezicht op en kijk Evangelynn aan.
    "Anders word ik verdrietig, hoor."
    Ik trek even een pruillipje en kijk dan naar Charlie, alsof ik haar medelijden wil opwekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ja, je trekt toch een mooi jurkje aan? Voor mij? Anders word ik verdrietig, hoor."
    Evangelynn kijkt even naar de pruillip van Mary, en dan naar mij. Het medeleven staat heel even duidelijk op haar gezicht te lezen, maar al snel maakt die blik plaats voor een ondeugende grijns.
    Ik moet mijn lippen stijf op elkaar persen om niet in de lach te schieten.
    Snel brengt Evangelynn haar handen naar Mary's wangen en zo trekt ze haar mondhoeken omhoog.
    "Lach," beveelt ze Mary speels.
    Ik bijt ondertussen op mijn onderlip om mezelf toch maar te weerhouden van lachen. Dit zag ik aankomen, Evangelynn reageert helemaal niet op emotionele chantage. Ze heeft een ijzersterk willetje.
    "Ik denk dat je met iets anders moet komen, Mims," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Evangelynn trekt mijn mondhoeken omhoog, en ik doe moeite om niet te lachen.
    "Lach."
    Met alle moeite van de wereld lukt het me om de pruillip te behouden.
    "Ik denk dat je met iets anders moet komen, Mims."
    Ik kijk even naar Charlie.
    "Maar wie gaat dan de bloemetjes strooien?" vraag ik sip aan Charlie.
    Ik richt mijn blik weer op Evangelynn.
    "Als Evangelynn niet in een jurkje wil lopen, is heel mijn bruiloft verpest."
    Ik laat mijn hoofd even hangen. Buiten dit soort chantage, kan ik niet meteen op iets komen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Maar wie gaat dan de bloemetjes strooien? Als Evangelynn niet in een jurkje wil lopen, is heel mijn bruiloft verpest."
    Ik schud mijn hoofd zachtjes, een lachje op mijn lippen. Zodra Mary haar hoofd laat hangen, laat Evangelynn zich over mijn armen heen zakken, ondersteboven, zodat haar gezicht onder dat van Mary komt.
    Opnieuw neemt ze haar wangen vast.
    "Ik hoef toch geen jurk aan om bloemetjes naar jou te gooien?" glimlacht ze.
    Ik barst in lachen uit als ik merk dat Evangelynn het concept van bloemenmeisje niet begrepen heeft. Ik zie haar al bloemblaadjes gooien in de gezichten van alle gasten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik hoef toch geen jurk aan om bloemetjes naar jou te gooien?"
    Ik kijk even van het meisje naar Charlie, en glimlach dan.
    "Je moet geen bloemetjes naar mij gooien, je moet ze op de grond strooien, elfjes en feetjes doen dat ook."
    Ik weet niet in hoeverre Evangelynn van prinsessen en sprookjes houdt, maar het is het proberen waard.
    "En wil je dat echt niet doen? Voor mij?"
    Met een pruillipje kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Ahandré...Ahandré... woop woop _O_ )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »