• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart
    - Ebony Morris Aria

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Nadal
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. DarrenCrissy
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Nadal
    - André Sean Stenvers DarrenCrissy
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    - Lilian Grace Henriet MissStoran
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 14:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    “Wie is dat?” hoor ik Marilyn zachtjes vragen. Ik schud met mijn hoofd om te laten weten dat het nu niet de tijd is om dit uit te leggen. Wat onzeker wrijft ze over haar armen. Arion lijkt daarentegen helemaal niet onzeker van zijn zaak. Woedend kijkt de jongen me aan. Ik haal diep adem. Natuurlijk kan ik hem geen ongelijk geven, echt niet. Ik begrijp zijn punt het is alleen frustrerend dat niemand de mijne zal begrijpen.
    "Echt? Goh, leg me even iets uit, Mike. Waarom in godsnaam, als je dan toch zo blij bent je beste vriend te zien, heb je er dan vier jaar mee gewacht?" Zijn sarcasme is net iets te duidelijk hoorbaar. Langzaam maak ik mijn lippen vochtig en zoek ik de goede woorden bij elkaar om mezelf te formuleren maar echt iets nuttigs vind ik op dit moment niet. Alles wat ik zal zeggen zal fout zijn of in ieder geval die indruk wekken.
    “Het was niet de bedoeling om niets van me te laten horen”, begin ik langzaam met mijn verhaal. Even, heel even, neem ik een pauze om mijn volgende zin in elkaar te zetten. Geloof me, ik voel me schuldig tegenover deze jongen, echt. “Het liep alleen anders dan dat ik dacht. Ik wilde weg hier, ik had hier niets behalve jou. Niet dat jij niet genoeg bent om hier te blijven”, verdedig ik snel, bang voor een uitval aan zijn kant. “Ik had gewoon een nieuwe start nodig. En daar, in Quebec, had ik hem. Gewoon simpel bij wat verre familie. Ik snap dat jij het niet begrijpt, dat je woedend bent. Het is niet vreemd. Absoluut niet en ik ben er ook van bewust dat ik dit niet kan goed praten maar toch ben ik blij dat ik erheen ben gegaan. Het heet me rust gebracht en ik denk dat ik dat het meeste nodig had op dat moment. Even uit de wereld die ik had en een nieuwe frisse instappen. Natuurlijk had ik daarna weer contact kunnen opnemen, ik probeer het uit niet goed te praten maar het misschien iets meer te verhelderen”. Zachtjes slaak ik een klein zuchtje en nip wat aan mijn glaasje. Niet, helemaal niets is gelogen alhoewel ik denk dat hij daar anders over denkt.

    Donna
    "Neen, niemand... Nou, we denken Michael, maar meer zie ik er niet”. Ik trek mijn wenkbrauwen op bij die naam. Naar mijn weten heeft echt niemand meer iets van die jongen vernomen, het verbaast me eigenlijk dat hij hier überhaupt zou zijn. Even glijden mijn ogen door de ruimt opzoek naar een flits van mijn oude vriend maar iets bekends kan ik niet vinden. Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe Kyle zijn geliefde loslaat. Ik glimlach kleintjes. Het is schattig om ze nog steeds zo liefelijk te zien, het is bijna te lief. Irials zucht blijft me niet onopgemerkt al kan ik hem niet helemaal aan deze situatie klinken.
    “En, hoe heten jouw schatjes?” vraagt Kyle. Lachend schud ik mijn hoofd, hij is qua karakter echt niets veranderd. Mijn ogen glijden naar mijn twee lieverds een paar meter verderop die druk bezig te lijken zijn.
    “De oudste is Sophia, zijn is drie jaar oud. En de ander is Olivia, net twee maanden. Thuis zit ook nog Noah van vier maar die wilde niet mee hierheen. Hij is lekker met zijn papa in New York,” glimlach ik. Ik kan het tweetal ook geen ongelijk krijgen. New York is heerlijk druk, er is altijd wat in de immense wereldstad. De drukte van de mensen houdt me bezig, het inspireert en creëert. Heerlijk om mensen hun eigen leven te zien leiden. Ik kijk nog even hoe Sophia haar kleine zusje opnieuw aan het lachen maakt door voor de zoveelste keer in haar buikje te prikken. De kleine lijkt het eeuwenoude spelletje nog steeds een succes te vinden want ze schatert het uit. Grinnikend draai ik me weer naar Irial en Kyle toe.
    “Ik moet zeggen,” lach ik. “Ze gedragen zich nu netjes, thuis zijn het echte bengeltjes.”


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik kijk naar Donna die even lachend haar hoofd schudt.
    “De oudste is Sophia, zijn is drie jaar oud. En de ander is Olivia, net twee maanden. Thuis zit ook nog Noah van vier maar die wilde niet mee hierheen. Hij is lekker met zijn papa in New York." Zegt Donna dan. New York.. Daar wil ik eens een keer heen. Ik volg de blik van Donna en glimlach als ik Sophia bij Olivia zie staan.
    “Ik moet zeggen. Ze gedragen zich nu netjes, thuis zijn het echt bengeltjes.” Ik grinnik even om wat Donna zegt.
    "Nou, bengeltjes of engeltjes. Ik vind ze behoorlijk schattig." Glimlach ik dan en kijk weer naar de twee kindjes.
    Ik wil kinderen, maar om eerlijk te zijn ben ik een beetje bangig om er tegen Irial over te beginnen. Ik kijk even naar Irial en dan weer naar de kleintjes. Het lijkt me echt wel leuk om een kindje met hem op te boeden. Maa
    r misschien ben ik er zelf nog iets te kinderlijk voor. Eerst moet ik zelf nog volledig volwassen worden denk ik en ik bijt weer op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Dat gaat nog even duren. Sowieso nadat ik ben afgestudeerd. Als het van Arion afhing, sleurde hij me van het proclamatiegedoe weg, om er meteen aan te beginnen. Ach, hij is ook zo lief met kinderen."
    Ik giechel even, omdat ik het gewoon niet kan onderdrukken. Eerlijk gezegd lijkt Arion me niet het soort jongen dat zich niet kan beheersen, maar daar weet Mary natuurlijk veel meer van dan ik.
    "Dat zag ik net," zeg ik zachtjes, als ik me bedenk hoe goed hij net met Evangelynn om ging. "Je mag je gelukkig prijzen." Het komt er melancholischer uit dan ik bedoeld had, want ik gun het haar wel. Ik gun het haar met heel mijn hart, het is niet haar fout dat ik vast zit in het verleden wat mannen betreft. Ik geef Mary nog een knuffel om mezelf even te kunnen verbergen. Evangelynn weet de bui snel weer te verjagen door te doen alsof we haar verstikken.
    "Waar blijft die geweldige man van je trouwen?" zeg ik in een poging mezelf weer op te vrolijken.

    Arion

    “Het was niet de bedoeling om niets van me te laten horen. Het liep alleen anders dan dat ik dacht. Ik wilde weg hier, ik had hier niets behalve jou. Niet dat jij niet genoeg bent om hier te blijven. Ik had gewoon een nieuwe start nodig. En daar, in Quebec, had ik hem. Gewoon simpel bij wat verre familie. Ik snap dat jij het niet begrijpt, dat je woedend bent. Het is niet vreemd. Absoluut niet en ik ben er ook van bewust dat ik dit niet kan goed praten maar toch ben ik blij dat ik erheen ben gegaan. Het heeft me rust gebracht en ik denk dat ik dat het meeste nodig had op dat moment. Even uit de wereld die ik had en een nieuwe frisse instappen. Natuurlijk had ik daarna weer contact kunnen opnemen, ik probeer het uit niet goed te praten maar het misschien iets meer te verhelderen.”
    Terwijl hij zijn zegje doet, stop ik mijn handen in mijn zakken. Hij is nog geen haar veranderd, overal weet hij zich uit te praten. De bekertjes water worden me toegeschoven en zodra Michael uitgesproken is slaak ik een diepe zucht.
    "Je bent een egoïst, Michael. Je had hier alles wat je nodig hebt, je bent alleen te koppig om er tevreden mee te zijn. Er mag nog een pot goud voor je neus staan, dan zul je klagen over een vlek op die pot in plaats van tevreden te zijn met wat er in zit," zeg ik een heel stuk kalmer dan net. Ik neem de bekertjes vast en draai me om om terug naar Mary en Charlotte te gaan. Ik ben pas enkele passen ver wanneer ik besef dat ik niet uitgepraat ben en draai me terug naar hem.
    "Ik ben verloofd, wist je dat? En ik heb geen idee wie ik als getuige moet vragen, want de enige die ik ooit naast me had ingebeeld moest zonodig naar Quebec, zo blijkt. En weet je wat nog het ergste is? Je hebt nog veel belangrijker nieuws gemist dan dat. Hopelijk is het het waard geweest."
    Ik doe mijn best te glimlachen, omdat dat het enige is dat ik kan bedenken naast hem een welverdiende klap geven. Het ziet er waarschijnlijk meer uit als een grimas. Dit keer weet ik wel gewoon verder te lopen. Ik gun het hem niet dat hij nog meer van de pijn ziet in plaats van de woede.
    "Hier is je water, engeltje," zeg ik terwijl ik Evangelynn een bekertje toe stop, als ik weer bij de dames ben.
    Blijkbaar is de sfeer hier net zo geladen als bij de bar. Ik geef Charlotte en Mary ook een bekertje. Mijn verloofde druk ik een kusje op het voorhoofd, niet wetend wat ik moet zeggen.

    Irial

    “De oudste is Sophia, zijn is drie jaar oud. En de ander is Olivia, net twee maanden. Thuis zit ook nog Noah van vier maar die wilde niet mee hierheen. Hij is lekker met zijn papa in New York.cIk moet zeggen. Ze gedragen zich nu netjes, thuis zijn het echte bengeltjes.”
    Ik bekijk de meisjes respectievelijk. Al sla je me dood, ik zou niet kunnen zeggen of ik zelf liever een jongen of een meisje zou willen. Gewoon een kindje, iets waar Kyle en ik kunnen voor zorgen lijkt me al zo'n wonder. Tja, twee jongens maken nou niet even snel een baby samen.
    "Nou, bengeltjes of engeltjes. Ik vind ze behoorlijk schattig."
    Onbewust neem ik Kyle's hand in de mijne. Met een grijns kijk ik Donna aan.
    "Oh, maar zo is Kyle ook hoor," grap ik. "Hij ziet er ook alleen maar schattig uit. Stiekem heb ik er mijn handen aan vol," ga ik verder, met een verliefde blik op Kyle.
    Ik steek mijn tong even naar hem uit en kijk dan weer naar Donna.
    "Maar, als ik het me goed herinner, dan zijn ze dus net zo levendig als hun moeder?"

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik had ook met Kyle gereageerd ^^.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen. Morgen zal ik denk ik niet reageren ivm met een presentatie 's avonds.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okii, slaap lekker. :3 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Dat zag ik net. Je mag je gelukkig prijzen. Waar blijft die geweldige man van je trouwens?"
    Lachend haal ik mijn schouders op, net wanneer Arion er weer is.
    Vertederd kijk ik toe hoe hij met Evangelynn omgaat en bijt even op mijn lip. Elke dag weer, verwonder ik me waaraan ik dit heb verdiend. Arion is beter dan waar ik ooit van heb durven dromen.
    "Misschien heb jij meer geluk om Evangelynn zover de te krijgen dat ze een jurkje wil aandoen wanneer we trouwen," zeg ik hem glimlachend, om de spanning wat te breken.
    Ik besluit dat het geen goed idee is om Charlie er vragen over te stellen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Aangepast]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ook slapen, truste voor iedereen strakjes :3 Xxx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Keenan --> Colfer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [nice pic.... and name... Iemand die ook met Lilly wilt kletsen? ze stad bij Dimitry nu]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Love you new name! Zet hem er straks tuasen zit nu op me mobiel ; )]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik heb naamsveranderingen en nieuwe mensen er nu bij gezet, hij is weer up to date.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik raak helemaal vertederd als Evangelynn me netjes bedankt voor het bekertje water en er vervolgens gretig van drinkt. Charlotte heeft een vreemde blik in haar ogen en even vraag ik me af of ze Michael gezien heeft. Maar ik ben er vrij zeker van dat ze dan niet bij hem zou staan.
    "Misschien heb jij meer geluk om Evangelynn zover de te krijgen dat ze een jurkje wil aandoen wanneer we trouwen."
    Het duurt even voor ik door heb dat Mary het tegen mij heeft.
    "Wat? Oh, waarom moet ze een jurk dan?" vraag ik een beetje verward. "Die draag ik toch ook niet," grap ik met een knipoog naar de kleine.
    Met een ondeugend glimlachje trek ik Mary dichter naar me toe. Ik leg een arm om haar middel en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Michael is hier," fluister ik zo stil mogelijk in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat? Oh, waarom moet ze een jurk dan? Die draag ik toch ook niet."
    Ik geef hem een plagerige stomp.
    "Een bloemenmeisje hoort toch een jurkje te dragen, Arion?"
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Michael is hier."
    Ik kijk even op en richt mijn blik op Charlie. Geen goed nieuws. Ik kijk haar glimlachend aan en neem Arion's hand in de mijne.
    "Willen jullie straks bij ons komen eten?" Vraag ik aan Charlie. Zo hebben we misschien een kans om vroeger weg te komen, en hoeft ze Michael niet te zien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.