• Nou eeuhm...kijk: XD Ik was alleen thuis en ik moest de vaatwasser weereens uitruimen -_-
    Na een tijdje verveelde ik me, en ik was nog niet klaar, dus ik stond daar echt vt mongolisch rond te springen en van die domme geluiden enzo van: NEUNEUNEUUUUUU PIEE IEEEH TEEEEHEE!! XD Maar er kwam natuurlijk precies op DAT moment (hoe voorspelbaar)een POSTBODE aan -___-'' Die hoorde en zag me. v En alsof dat al bniet erg genoeg wasm, BELDE ze ook nogeens AAN! -_- Ik schaamde me dus dood XD kwam ze zon aan: eehm..eehm..*ze begint te lachen, ik schaam mwe nog verder* eehm.. dit pakketje is voor de buren kun je het aannemen? ik echt zo: ja eehm.. DOEI! ik dat pakketje aannemen, en deur dichtdoen.

    Echt, dit was ZOOO GENÂNT!!!

    IOok zo iwets meegemaakt? XD

    loOall x3

    ik alleen met famillie volgens my x3


    We can only learn to love by loving.

    Phaha, zoo droog x'D
    Ik was 1x kranten lopen emt een vriendin. Soms hebben mensen zegmaar zo'n spot lampje. En ik dus keihard Monsoon zingen een dansen like Bill. Ben ik klaar moet ik dan nog de krant in de bus doen kijkt zo'n oud mensje mij vaag aan :$

    WAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha x'D
    heb jij natuurlijk weer :'DD
    p.s ik zit nu naast je =D xD


    don't Worry...Be gay.

    Phaha, zoo droog x'D
    Ik was 1x kranten lopen emt een vriendin. Soms hebben mensen zegmaar zo'n spot lampje. En ik dus keihard Monsoon zingen een dansen like Bill. Ben ik klaar moet ik dan nog de krant in de bus doen kijkt zo'n oud mensje mij vaag aan :$


    O_o nee dat is stoeerrr x3
    Jij juul tog nog steeds ? x3 x3

    ikke ging x monsoon in de stad singen iedereen kyke x3
    en spring nicht ook 1 x

    myn vriendin ging x in enschede x3 x3 op dat plein waar altyd markt is spring nicht singen allemaal mensjes om der heen x3x3 iedereen stoppe en blyve kyke


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o nee dat is stoeerrr x3
    Jij juul tog nog steeds ? x3 x3

    ikke ging x monsoon in de stad singen iedereen kyke x3
    en spring nicht ook 1 x

    myn vriendin ging x in enschede x3 x3 op dat plein waar altyd markt is spring nicht singen allemaal mensjes om der heen x3x3 iedereen stoppe en blyve kyke


    Ik ben Juul ja, maar zit nu weer op mijn eigen ;$.
    Jij droogkloot x'D Daarzoo zingen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Ik ben Juul ja, maar zit nu weer op mijn eigen ;$.
    Jij droogkloot x'D Daarzoo zingen x'D


    hihi x3 kee

    ^^ maar dat mag toogg!! x3 singen x3

    ook singen op de fiets is heel leuk x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    hihi x3 kee

    ^^ maar dat mag toogg!! x3 singen x3

    ook singen op de fiets is heel leuk x3 x3


    Uhu, vooral als je er bijna afdondert, er mensen op je gaan schelden en je gewoon terug scheldt(A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Uhu, vooral als je er bijna afdondert, er mensen op je gaan schelden en je gewoon terug scheldt(A)


    hihi en nu sitk op mtrfckrs !! jeehh x3

    ^^ jaa das idd leuk x3
    of byna onder de auto komen x3 das ook leuk x3 x3

    Das genant ja...xD


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    whaha ja slaag je de deur nog is op haar neus xD whahah lolzz echt erg vo je


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    is egt wel erg
    ook al mee gemaakt ma dan met iets anders:D

    is egt wel erg
    ook al mee gemaakt ma dan met iets anders:D

    VERRRRTELxD

    HEI SASKIA ö
    Ik zag jou ö
    Vandaag ö
    Met Patricia ö
    XD


    all I want for christmas is a girlfriend

    whah, bij mij.. ik kwam zo eens van school ik was het liedje 'right were you want me' van jesse McCartney super luid aan het zingen. en normaal gezien,ben ik alleen thuis,na school. Maar in dit geval was dat niet,en dat wist ik eerst niet. Maar ik kwam dus zingend binnen, en ik zag daar men stiefpa leunend tegen het muurtje van de keuken staan,duidelijk naar men gezang aan het luisteren. Maar ik heb soms nogal een traag verwerkingsproces in men hersens x'D.Dus ik dacht `sinds wanneer hebben wij hier een stambeeld staan tegen de het muurtje ?!´ nouw,verder gaf ik er geen aandacht aan. dus nog steeds zingend liep ik langs dat muurtje, tot dat mijn euro viel en ik een sprongetje maakte van het verschieten met daarbij nog een klein gilletje. Men stief-pa begon super hard te lachen.. en zei achter af dat ik erg mooi kon zingen hoor --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    HEI SASKIA ö
    Ik zag jou ö
    Vandaag ö
    Met Patricia ö
    XD


    Jaaa man :D
    Vet hiip =3