• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Reyna schreef:
    Het is, vind ik, grotendeels de schuld van de media. Die hebben alles zo opgeblazen van de week.


    Mee eens. Ze hadden het gewoon moeten negeren. dat zou misschien wel beter zijn geweest dan het feest door laten gaan. En konden ze niet gewoon die hele pagina van facebook laten verdwijnen?

    De politie kan echt niet zoveel mensen optrommelen om al die Project X dingen bij te kunnen houden. Overal wordt er zowat een "Georganiseerd"


    It's so easy to be evil

    Echt niet normaal hoor. Waarom hebben die mensen geen hersens? Of nouja ze hebben ze wel, maar gebruiken die niet!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huh. De ME is een wonderlijk stel.

    Vijf ME'ers worden aangevallen door drie mensen. Wat doen ze: Keihard achteruit rennen. Even stilstaan, schreeuwen, naar voren rennen, en dan weer keihard naar achteren rennen.

    Helden op sokken. Kijk nu al 10 minuten de live stream, heb nog niet een meer zien doen dan het equivalent van "boe" roepen


    quidquid excusatio prandium pro

    Lilia schreef:
    (...)

    Mee eens. Ze hadden het gewoon moeten negeren. dat zou misschien wel beter zijn geweest dan het feest door laten gaan. En konden ze niet gewoon die hele pagina van facebook laten verdwijnen?

    Die is volgens mij ook weg. Er is daarna een nieuw event gemaakt genoemd Project X Haren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik woon in Groningen dus dat is vlakbij Haren. :'D Maar ze komen hier toch niet gelukkig. Ik hoor wel constant trauma heli's vliegen, ik woon naast het ziekenhuis. :Y)


    -

    Lilia schreef:
    (...)

    Mee eens. Ze hadden het gewoon moeten negeren. dat zou misschien wel beter zijn geweest dan het feest door laten gaan. En konden ze niet gewoon die hele pagina van facebook laten verdwijnen?


    Ze hadden Haren gewoon vanmiddag al af moeten sluiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Het is, vind ik, grotendeels de schuld van de media. Die hebben alles zo opgeblazen van de week.


    Ben ik het mee eens.


    i put the fun in funeral

    CyberLord schreef:
    Project X Enschede Geweldig maar niet heus...

    Wat 0.0
    Nog meer Project X'en?


    That is a perfect copy of reality.

    Mordin schreef:
    Huh. De ME is een wonderlijk stel.

    Vijf ME'ers worden aangevallen door drie mensen. Wat doen ze: Keihard achteruit rennen. Even stilstaan, schreeuwen, naar voren rennen, en dan weer keihard naar achteren rennen.

    Helden op sokken. Kijk nu al 10 minuten de live stream, heb nog niet een meer zien doen dan het equivalent van "boe" roepen


    Wauw, en daar moeten wij ons veilig bij voelen -.- Zelfs ik zou dat beter doen.

    MENSEN ZET HET LEGER OFZO IN.


    It's so easy to be evil

    Mordin schreef:
    Huh. De ME is een wonderlijk stel.

    Vijf ME'ers worden aangevallen door drie mensen. Wat doen ze: Keihard achteruit rennen. Even stilstaan, schreeuwen, naar voren rennen, en dan weer keihard naar achteren rennen.

    Helden op sokken. Kijk nu al 10 minuten de live stream, heb nog niet een meer zien doen dan het equivalent van "boe" roepen

    Tja, het probleem is dat je eventueel weer het gezeik krijgt dat de ME te hard ingrijpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arriver schreef:
    (...)
    Wat 0.0
    Nog meer Project X'en?

    Ja en eentje waar ik woon. Dat vind ik nu echt niet fijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, in iedergeval een verjaardagsfeest om nooit meer te vergeten. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Reyna schreef:
    (...)

    Ze hadden Haren gewoon vanmiddag al af moeten sluiten.


    Hebben ze om 4 uur al gedaan. Eerder kon simpelweg niet, vanwege doorgaande scholen enzo.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ach ja. Ik had sowieso al geen vertrouwen meer in de mensheid, maar dit is echt een dieptepunt.
    Walgelijk dom. Waar zitten die lui hun hersens?

    Ik stem nog steeds voor een heropvoedingskamp.


    "Well, well. Look who we've got here!"