..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]
Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken
Reyna schreef: Het is, vind ik, grotendeels de schuld van de media. Die hebben alles zo opgeblazen van de week.
Mee eens. Ze hadden het gewoon moeten negeren. dat zou misschien wel beter zijn geweest dan het feest door laten gaan. En konden ze niet gewoon die hele pagina van facebook laten verdwijnen?
Vijf ME'ers worden aangevallen door drie mensen. Wat doen ze: Keihard achteruit rennen. Even stilstaan, schreeuwen, naar voren rennen, en dan weer keihard naar achteren rennen.
Helden op sokken. Kijk nu al 10 minuten de live stream, heb nog niet een meer zien doen dan het equivalent van "boe" roepen
Mee eens. Ze hadden het gewoon moeten negeren. dat zou misschien wel beter zijn geweest dan het feest door laten gaan. En konden ze niet gewoon die hele pagina van facebook laten verdwijnen?
Die is volgens mij ook weg. Er is daarna een nieuw event gemaakt genoemd Project X Haren.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Ik woon in Groningen dus dat is vlakbij Haren. :'D Maar ze komen hier toch niet gelukkig. Ik hoor wel constant trauma heli's vliegen, ik woon naast het ziekenhuis.
Ze hadden Haren gewoon vanmiddag al af moeten sluiten.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Mordin schreef:
Huh. De ME is een wonderlijk stel.
Vijf ME'ers worden aangevallen door drie mensen. Wat doen ze: Keihard achteruit rennen. Even stilstaan, schreeuwen, naar voren rennen, en dan weer keihard naar achteren rennen.
Helden op sokken. Kijk nu al 10 minuten de live stream, heb nog niet een meer zien doen dan het equivalent van "boe" roepen
Wauw, en daar moeten wij ons veilig bij voelen -.- Zelfs ik zou dat beter doen.
Mordin schreef:
Huh. De ME is een wonderlijk stel.
Tja, het probleem is dat je eventueel weer het gezeik krijgt dat de ME te hard ingrijpt.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.