• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Een jongen uit mijn klas woont in die straat, lijkt me wel grappig als hij zijn huis niet meer in kan a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je hebt gelijk. Mensen kunnen heel erg diep zinken...

    Hahahahahaha.

    Sorry.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Uhuh, uit mijn klas gaan er ook een aantal heen. (terwijl het toch echt een eind weg is van hier). Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, aan de ene kant vind ik het wel mooi. Maar als je bedenkt wat dat kind wel niet allemaal over zich heen krijgt..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Uuhm gemixte gevoelens, het is inderdaad enorm lullig en ik vind het sneu voor t meisje maar aan de andere kant kan ik er wel om lachen, andere mensen niet, weet ik.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha ja, maar ik denk dan dat je meteen opgepakt wordt xD

    In Nederland helaas wel. In duitsland mag je zoiets wel hebben :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    In Nederland helaas wel. In duitsland mag je zoiets wel hebben :9~


    Haha, really? Maar ik had het meer over die politie die daaro nu al staat.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, really? Maar ik had het meer over die politie die daaro nu al staat.

    Hahaha ooh okay. Nou ja in Duitsland valt het gewoon onder speelgoed. Daarom gaan al die Nederlanders die Airsoften naar Duitsland. Daar heb je heel veel van die verenigingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cosmic schreef:
    Uuhm gemixte gevoelens, het is inderdaad enorm lullig en ik vind het sneu voor t meisje maar aan de andere kant kan ik er wel om lachen, andere mensen niet, weet ik.


    The universal language of art.

    Haha, ik woon dus in Groningen. Ik was twee maand geleden al uitgenodigd, maar ik denk niet dat er echt 6000 mensen heen gaan, dat is meer mensen dan in dat dorp wonen, lol.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Haha, ik woon dus in Groningen. Ik was twee maand geleden al uitgenodigd, maar ik denk niet dat er echt 6000 mensen heen gaan, dat is meer mensen dan in dat dorp wonen, lol.


    Ik woon ook in grunn [bijna in haren]. Ik geloof er ook niets van, maar er staan al wel veel mensen hoor [voor dit tijdstip in haren] maar dat zijn mainly sensatiezoekers.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ik woon ook in grunn [bijna in haren]. Ik geloof er ook niets van, maar er staan al wel veel mensen hoor [voor dit tijdstip in haren] maar dat zijn mainly sensatiezoekers.


    Paar van mijn vrienden gaan wel om negen uur heen, maar die gaan daarna gewoon uit in de stad denk ik. Ik kijk zo'n stream, en opzicht zijn er wel veel mensen. Maar geloof er niks van dat mensen zo skeer zijn om er helemaal naar toe te gaan


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    (...)

    Paar van mijn vrienden gaan wel om negen uur heen, maar die gaan daarna gewoon uit in de stad denk ik. Ik kijk zo'n stream, en opzicht zijn er wel veel mensen. Maar geloof er niks van dat mensen zo skeer zijn om er helemaal naar toe te gaan


    Volgens mij zijn er enkele debielen die wel zo gek zijn, maar dat zijn er idd weinig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind 't echt gaaf, als ik niet in Brabant had gewoond was ik gegaan hahah!


    live the life you love

    Aragog schreef:
    Hahahahahaha.

    Sorry.