• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Een voordeel van dat er nu zoveel project x'en komen. Overal veel minder mensen.


    It's so easy to be evil

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tja, het probleem is dat je eventueel weer het gezeik krijgt dat de ME te hard ingrijpt.


    De 'feestgangers' zijn al veel te ver te gaan. 't Wordt tijd dat de ME eens wat gaat doen.


    i put the fun in funeral

    Zit nu ook op Livestream te kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Barnabas schreef:
    Ach ja. Ik had sowieso al geen vertrouwen meer in de mensheid, maar dit is echt een dieptepunt.
    Walgelijk dom. Waar zitten die lui hun hersens?

    Ik stem nog steeds voor een heropvoedingskamp.


    Wat dacht je van het volledige menselijke ras uitroeien en hopen dat er dan een anders soort zichzelf beter ontwikkeld :D


    It's so easy to be evil

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja en eentje waar ik woon. Dat vind ik nu echt niet fijn.

    Ze plannen zeker in allerlei grote steden van die projecten? Of niet?


    That is a perfect copy of reality.

    Audacity schreef:
    (...)

    De 'feestgangers' zijn al veel te ver te gaan. 't Wordt tijd dat de ME eens wat gaat doen.

    Agreed. Hit those bitches!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    omg dit schrijft er eentje op die site;
    Jaapbastersa DE FIK ERIN !!!! HEEL HAREN PLATBRANDEN !!!! F0CK DE ME !!!!!

    Sorry maar wat is zijn probleem!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EmptyEyes schreef:
    Een voordeel van dat er nu zoveel project x'en komen. Overal veel minder mensen.


    Voor welke steden worden nu project x'en gepland? -heeft geen fb-


    i put the fun in funeral

    Arriver schreef:
    (...)
    Ze plannen zeker in allerlei grote steden van die projecten? Of niet?

    Ik gok het. Ga weg uit Enschede, ik wil mijn stad heel houden! D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilia schreef:
    (...)

    Mee eens. Ze hadden het gewoon moeten negeren. dat zou misschien wel beter zijn geweest dan het feest door laten gaan. En konden ze niet gewoon die hele pagina van facebook laten verdwijnen?


    Ze hadden het allang afgeblazen. Ze hebben echt héel veel voorzorgsmaatregelen genomen. Om 4 uur was Haren afgesloten, VV Gorecht was ingericht; maar mensen waren gewoon uit op rellen, zelfs straatnaambordjes zijn weggehaald.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Update 23:35 uur
    Er gaan op Twitter geruchten dat een 19 jarig meisje en een jongere jongen doodgedrukt zouden zijn. Deze geruchten zijn hardnekkig, maar we kunnen er geen enkele vorm van bevestiging over vinden. De politie heeft het inmiddels ontkend, maar gezien de hectische situatie zou het kunnen dat de Politie er simpelweg nog geen weet van heeft.


    It's so easy to be evil

    Audacity schreef:
    (...)

    Voor welke steden worden nu project x'en gepland? -heeft geen fb-

    Ik weet alleen van Veenwaarden en Enschede, maar zullen er wel nog veel meer zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat het probleem is dat ze het pas heel laat wisten, en dat het niet zeker was of er écht mensen zouden komen. Als er niemand zou komen, en ze hadden het hele leger ingezet, dan zou dat heel veel geld hebben gekost.

    Ik hoor echt allemaal maar ambulances en alles. Geen idee of die naar Haren gaan maar toch :'D


    -

    YouAreMyLove schreef:
    omg dit schrijft er eentje op die site;
    Jaapbastersa DE FIK ERIN !!!! HEEL HAREN PLATBRANDEN !!!! F0CK DE ME !!!!!

    Sorry maar wat is zijn probleem!?

    Oh my god 0.0


    That is a perfect copy of reality.