• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik had er nog niet van gehoord en toen ik het las dacht ik eerst dat ze ook echt zoveel mensen op haar verjaardag wilde, maar nu ik lees dat ze dit absoluut niet wilde vind ik dat wel erg. Wie is er dan eigenlijk in godsnaam op de naam project x gekomen?
    Ik zou het aan m'n ouders vertellen en het huis barricaderen x)
    Nja, gelukkig zit ik nooit op facebook.


    yeehh

    Ik vind het dom maar ook weer sneu


    26 - 02 - '16

    Nouja Haren is ook vanaf 4 uur afgesloten las ik in een bericht van een aantal bekenden op Facebook. Er komt allemaal politie en zij is dan niet eens thuis met haar ouders. Ik denk eerlijk gezegd dat ze een andere plek als feestplek benoemen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb er inderdaad van gehoord. Ik vind het echt sneu als je er 'voor de grap' heen gaat. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Voor als je wilt lachen [over aandachtsgeile mensen] : http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Voor als je wilt lachen [over aandachtsgeile mensen] : http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren

    Wauw, die reacties op dat kanaal. Niet normaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wauw, die reacties op dat kanaal. Niet normaal.


    Ja, echt ik krijg plaatsvervangende schaamte voor die mensen, maar ook voor die mensen die in haren wonen. Mijn god wat een domme presentator en die mensen geven ook hele domme reacties. 'Ja, dit is wel heel wat voor Haren hoor' uhu. Yeah right, we weten wel dat er in dat gat niets bijzonders gebeurt maar dat je dan echt daar heen moeten komen om te kijken of er ook andere mensen komen. Het is er overigens wel al druk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, echt ik krijg plaatsvervangende schaamte voor die mensen, maar ook voor die mensen die in haren wonen. Mijn god wat een domme presentator en die mensen geven ook hele domme reacties. 'Ja, dit is wel heel wat voor Haren hoor' uhu. Yeah right, we weten wel dat er in dat gat niets bijzonders gebeurt maar dat je dan echt daar heen moeten komen om te kijken of er ook andere mensen komen. Het is er overigens wel al druk.

    Ja heel druk, zeker voor deze tijd. En het is echt echt vreselijk. Al die mensen, bah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurorae schreef:
    Nouja Haren is ook vanaf 4 uur afgesloten las ik in een bericht van een aantal bekenden op Facebook. Er komt allemaal politie en zij is dan niet eens thuis met haar ouders. Ik denk eerlijk gezegd dat ze een andere plek als feestplek benoemen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja heel druk, zeker voor deze tijd. En het is echt echt vreselijk. Al die mensen, bah.


    Ik krijg de neiging om expres daar heen te fietsen en die mensen met een luchtbux te gaan beschieten. Maar dat heeft niet veel nut x3
    Dan zouden ze zo wanhopig gaan schreeuwen. ahaha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ik krijg de neiging om expres daar heen te fietsen en die mensen met een luchtbux te gaan beschieten. Maar dat heeft niet veel nut x3
    Dan zouden ze zo wanhopig gaan schreeuwen. ahaha.

    Hahahaha, je bent nu best eng (cat) Dikke psychopaat op Quizlet die mensen neerschiet met een luchtbuks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahahaha, je bent nu best eng (cat) Dikke psychopaat op Quizlet die mensen neerschiet met een luchtbuks.


    Haha, nee hoor grapje zo sneu [en gewelddadig] ben ik niet xD
    Ik kan gewoon echt niet tegen die mensen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, nee hoor grapje zo sneu [en gewelddadig] ben ik niet xD
    Ik kan gewoon echt niet tegen die mensen..

    Neem dan een airsoft geweer/pistool. Die schieten met plastic balletjes en werken op CO2, Elektrische of met een veer. En geloof me, die dingen kunnen heel erg pijn doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ik hoorde het van mijn stiefzus. Echt superstom! Waarom zo'n drama om een klein foutje van een klein meisje? Ik vind dat die mensen echt stom doen.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Neem dan een airsoft geweer/pistool. Die schieten met plastic balletjes en werken op CO2, Elektrische of met een veer. En geloof me, die dingen kunnen heel erg pijn doen.


    Haha ja, maar ik denk dan dat je meteen opgepakt wordt xD


    Aan niets denken is ook denken.