• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Audacity schreef:
    (...)

    Voor welke steden worden nu project x'en gepland? -heeft geen fb-


    Ik weet alleen hier in de omgeving (eindhoven ergens) zijn er al 6 gepland. In Enschede hoorde ik net en door heel het land zijn er vele gepland.


    It's so easy to be evil

    Het ziekste vind ik nog wel dat ze een ambulance aanvielen. Die proberen juist de gewonden te helpen en dan gebeurt er dat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik gok het. Ga weg uit Enschede, ik wil mijn stad heel houden! D:

    Snap ik, maar wie weet, misschien komt er wel helemaal geen een in Enschede.


    That is a perfect copy of reality.

    De politie heeft inmiddels aangegeven dat er minimaal 4 aanhoudingen zijn verricht. Er is een onbekend aantal mensen gewond geraakt. Een van de inwoners omschreef de situatie als "Het lijkt hier wel oorlog".

    Wauw, pas 4 aanhoudingen -.-" Goed bezig.


    It's so easy to be evil

    @Reyna dat vindt ik inderdaad nog echt het ziekste van alles.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Arriver schreef:
    (...)
    Snap ik, maar wie weet, misschien komt er wel helemaal geen een in Enschede.

    Er hebben zich al rond 1.500 mensen aangemeld. Ik denk het wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Er hebben zich al rond 1.500 mensen aangemeld. Ik denk het wel.

    Wow, dat gaat snel. 0.0


    That is a perfect copy of reality.

    Reyna schreef:
    Het ziekste vind ik nog wel dat ze een ambulance aanvielen. Die proberen juist de gewonden te helpen en dan gebeurt er dat.


    Weet je hoe vaak dat gebeurt? D: Waarom denk je dat ze bij nieuwjaar van die posters hadden hangen? Dat ze dat zelfs in oorlog niet doen?

    MEnsen zijn gek. Relschoppers zijn nog gekker


    quidquid excusatio prandium pro

    Achterlijke boeren ook. Ik schaam me dat ik uit Groningen kom. :Y)


    -

    Jongens, Nederlands zal vallen! O.o

    Arriver schreef:
    (...)
    Wow, dat gaat snel. 0.0

    Hij is verwijderd o.0


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En dan durven te zeggen dat Nederland fatsoen heeft. Als het zo doorgaat zijn we over een week allemaal dakloos en arm. Dan lachen alle andere ons uit. Zak er maar in rasisten.

    (sorry, moest het gewoon even zeggen)


    It's so easy to be evil

    Oh god. Dit tweet een jongen uit mijn klas net


    paniek was wel een beetje overdreven omdat het niet in onze buur is dat feest. Maar toch Awesome avondje!!!


    Wat een sukkel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hij is verwijderd o.0

    Beter toch? Denk ik..


    That is a perfect copy of reality.

    Slechtste update ooit. Who cares dat er ramen sneuvelen?

    Update 23:50 uur:
    Meerdere Harense winkels worden op dit moment geplunderd. Onder andere van de plaatselijke Albert Heijn zijn diverse ramen gesneuveld en de inboedel wordt leeggehaald.


    It's so easy to be evil