• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Yep, schijnt pittig uit de hand te lopen. Meisje dood, gevechten met ME, Albert Heijn geplunderd, auto's in de fik... Stelletje idioten, zijn ze nou helemaal gek geworden. Waar zijn onze normen en waarden?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Yep, schijnt pittig uit de hand te lopen. Meisje dood, gevechten met ME, Albert Heijn geplunderd, auto's in de fik... Stelletje idioten, zijn ze nou helemaal gek geworden. Waar zijn onze normen en waarden?


    Dat ze dood is. Is nog niet zeker.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Peacecolors schreef:
    (...)

    Dat ze dood is. Is nog niet zeker.


    Dat soort nieuws bevestigen ze niet zo snel, maar ik ga er vanuit dat het waar is. Het zou me in ieder geval helemaal niets verbazen. Gekte.


    i put the fun in funeral

    *voegd zich in gesprek* Ik vind ook dat die gemeente stom is geweest. Ze wisten dat er jongeren gingen komen, dus hadden ze om z'n minst beschreming kunnen regelen. Het zou beter zijn geweest als ze gewoon een podium hadden geregeld en er wat random artiesten hadden laten optreden. Je kunt echt niet zomaar een hele mensenmassa later verdwijnen...

    Lilia schreef:
    *voegd zich in gesprek* Ik vind ook dat die gemeente stom is geweest. Ze wisten dat er jongeren gingen komen, dus hadden ze om z'n minst beschreming kunnen regelen. Het zou beter zijn geweest als ze gewoon een podium hadden geregeld en er wat random artiesten hadden laten optreden. Je kunt echt niet zomaar een hele mensenmassa later verdwijnen...

    Er zou op een voetbalveld een band zijn geregeld heb ik gehoord.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilia schreef:
    *voegd zich in gesprek* Ik vind ook dat die gemeente stom is geweest. Ze wisten dat er jongeren gingen komen, dus hadden ze om z'n minst beschreming kunnen regelen. Het zou beter zijn geweest als ze gewoon een podium hadden geregeld en er wat random artiesten hadden laten optreden. Je kunt echt niet zomaar een hele mensenmassa later verdwijnen...


    DAt zei ik ook al tegen mijn opa. Maar hij zei toen dat het teveel geld zou kosten. Maarja nu al helemaal want alles is kapot :/

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:22 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    CyberLord schreef:
    (...)
    Er zou op een voetbalveld een band zijn geregeld heb ik gehoord.


    Klopt, niemand op af gekomen. Het gaat de mensen niet om het feesten, er was niet eens muziek. Alleen maar rellen en dingen slopen.


    i put the fun in funeral

    Peacecolors schreef:
    (...)

    DAt zei ik ook al tegen mijn opa. Maar hij zei toen dat het teveel geld zou kosten. Maarja nu al helemaal want alles is kapot :/


    Ja, dan hadden ze beter voor dat podium kunnen kiezen. Volgens mij hadden er wel een paar artiesten gratis willen optreden, trouwens. Het zou een geweldige reclame zijn voor henzelf.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=201509639982759&set=a.201432746657115.49752.201342319999491&type=1&theater

    Kijk het staat helemaal vol.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Lilia schreef:
    (...)

    Ja, dan hadden ze beter voor dat podium kunnen kiezen. Volgens mij hadden er wel een paar artiesten gratis willen optreden, trouwens. Het zou een geweldige reclame zijn voor henzelf.


    Kraantje wilde volgens mij ook komen zou wel gaaf geweest zijn. :D


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Zielig gewoon...

    Het is, vind ik, grotendeels de schuld van de media. Die hebben alles zo opgeblazen van de week.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111

    Livestream


    quidquid excusatio prandium pro

    Reyna schreef:
    Het is, vind ik, grotendeels de schuld van de media. Die hebben alles zo opgeblazen van de week.

    Inderdaad!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Project X Enschede Geweldig maar niet heus...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.