• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, die relschoppers vinden dit helemaal geweldig. Nou, fijn. Ik ga naar school in Enschede en Oldenzaal ligt ook dicht bij waar ik woon. (no_chears)


    Aawh.. I know how you feel(no_chears)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, die relschoppers vinden dit helemaal geweldig. Nou, fijn. Ik ga naar school in Enschede en Oldenzaal ligt ook dicht bij waar ik woon. (no_chears)

    I know your feeling ;c Ze doen het wel in het Volkspark en dat is voor mij aan de andere van Enschede.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gelukkig zijn ze hier al geweest [such a mean thought]
    Maar ik denk dat mensen nu wel meer de stomheid inzien van die project x dingen hoor, en dat er minder mensen zullen komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik citeer:
    Zo'n 30 mensen meldden zich vannacht bij Groningse ziekenhuizen.

    D:

    Lekker voor ze. Ik lach ze zo wel even uit. :Y)


    -

    Lexus schreef:
    Gelukkig zijn ze hier al geweest [such a mean thought]
    Maar ik denk dat mensen nu wel meer de stomheid inzien van die project x dingen hoor, en dat er minder mensen zullen komen.

    Op de één of andere manier denk ik juist dat dat hele uit de hand gelopen Project X gedoe alleen maar aantrekkelijker is geworden voor een bepaalde groep mensen. Daarmee bedoel ik vooral doorgedraaide voetbalhooligans die het gewoon leuk vinden om zowel letterlijk als figuurlijk tegen alles en iedereen aan te schoppen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:57 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het echt zielig voor dat meisje, ze is gaan onderduiken :O


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Damn, wat een zielige figuren, dat ze zo veel kapot gemaakt hebben. En ik lees nergens wat over 2 doden hoor? Hoop niet dat het waar is. :0


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Damn, wat een zielige figuren, dat ze zo veel kapot gemaakt hebben. En ik lees nergens wat over 2 doden hoor? Hoop niet dat het waar is. :0


    Dat is ook niet waar. Echt een ziekelijke roddel trouwens.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat is ook niet waar. Echt een ziekelijke roddel trouwens.

    Inderdaad! Maar gelukkig is het niet waar. Wie zegt nu zoiets? --'


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)
    Inderdaad! Maar gelukkig is het niet waar. Wie zegt nu zoiets? --'


    Tsja, er zijn echt honderden roddels [valse] rond project x geweest. Mensen zeggen dingen voordat ze zeker weten of het waar is en vertellen het door en dan krijg je steeds vreemdere verhalen..


    Aan niets denken is ook denken.