• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik schaam me gewoon voor mijn klasgenoten die meedoen aan die rellen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omg, ik krijg net een tweet binnen dat er een meisje doodgedrukt is. O_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Reyna schreef:
    Ik schaam me gewoon voor mijn klasgenoten die meedoen aan die rellen...

    Ken ik, vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ken ik, vreselijk.


    Wat een stelletje mongolen echt. Ik hoop dat de ME ze flink te grazen neemt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Wat een stelletje mongolen echt. Ik hoop dat de ME ze flink te grazen neemt.

    Ik zag net dat de ME iemand naar beneden trapte, dus ja dat doen ze wel. Moeten ze maar niet shit naar hun toegooien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik zag net dat de ME iemand naar beneden trapte, dus ja dat doen ze wel. Moeten ze maar niet shit naar hun toegooien.


    Echt een stelletje klootzakken daar. Één van de jongens uit mijn klas is nu bij zijn verstand gekomen en zegt dat je er niet heen moet gaan. State the obvious.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Echt een stelletje klootzakken daar. Één van de jongens uit mijn klas is nu bij zijn verstand gekomen en zegt dat je er niet heen moet gaan. State the obvious.

    Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim. Kunnen ze weinig aan doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Reyna schreef:
    (...)

    Echt een stelletje klootzakken daar. Één van de jongens uit mijn klas is nu bij zijn verstand gekomen en zegt dat je er niet heen moet gaan. State the obvious.


    Had een driejarig kind hem kunnen vertellen xD Alsof een paar honderd jongeren samen komen om gezellig te doen, laat staan om een verjaardags feestje van iemand die ze neit kennen te vieren.

    De enige vraag die er vanaf het begin is geweest is: Gaan er mensen dood en zo ja, hoeveel?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Had een driejarig kind hem kunnen vertellen xD Alsof een paar honderd jongeren samen komen om gezellig te doen, laat staan om een verjaardags feestje van iemand die ze neit kennen te vieren.

    De enige vraag die er vanaf het begin is geweest is: Gaan er mensen dood en zo ja, hoeveel?


    Hij is ook niet de meest intelligente persoon die er bestaat.

    Ik las net ergens dat er al een meisje doodgedrukt is :S Echt, serieus. Wat zijn dat voor een stelletje mongolen daar. Vinden sommige dat buitenlanders het land uit moeten maar ze kunnen beter dat soort idioten er uit gooien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Hij is ook niet de meest intelligente persoon die er bestaat.

    Ik las net ergens dat er al een meisje doodgedrukt is :S Echt, serieus. Wat zijn dat voor een stelletje mongolen daar. Vinden sommige dat buitenlanders het land uit moeten maar ze kunnen beter dat soort idioten er uit gooien.


    Er zitten ongetwijfeld buitenlanders tussen.

    Dit is massa gedrag en groepsdruk op zijn best. Het is moeilijk om nee te zeggen tegen 10 mensen. Wat denk je dat er gebeurt als 100 mensen je opjutten? 1000? Dan krijg je dit soort dingen.

    En als er echt al een meisje gestorven is hoop ik dat ze allemaal morgen even achter hun hoofd krabben en het feit dat zij allen de schuld delen van alle schade, gewonden en doden laten bezinken en ervan leren. Maar ik betwijfel het. Voor de meesten van hen is dit lol, en hey, iedereen sloopte dingen,


    quidquid excusatio prandium pro

    Gadverdamme, ik ben echt doodongerust. Serieus, ik hoop echt dat daar nu geen bekenden van mij zijn. Ik ken zóveel mensen in Haren. De Albert Heijn is nu kapot gegooid, ze steken alles in brand, lantaarnpalen worden eruit gerukt, ze zijn met nitraten bezig. En de ME is gewoon echt overal. Ik zit gewoon echt te trillen hier.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Er is een ambulance aangevallen. Waanzin.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Er is een ambulance aangevallen. Waanzin.


    Serious :o


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog even en Haren is morgen volledig aan puin geslagen.. Dit is echt waanzin! Als er serieus een meisje is doodgedrukt zou je denken dat iedereen weer bij zijn verstand zou komen, maar nee hoor!
    Jeez, welke mongolen aan er nou weer een ambulance aanvallen of de ah aan puin gooien!?
    Misschien ga ik later wel gewoon bij de ME, gewoon om dit soort mensen even aan te kunnen pakken, want mijn handen jeuken nu echt o-o
    Al denk ik toch dat ik liever hier op de bank zit..


    yeehh

    Lol. Eigen schuld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.