• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Reyna schreef:
    Oh god. Dit tweet een jongen uit mijn klas net


    (...)

    Wat een sukkel.

    Vriend van me was er ook en die was doodsbang daar. Die is ook snel weer naar huis gegaan. ;o


    -

    EmptyEyes schreef:
    Slechtste update ooit. Who cares dat er ramen sneuvelen?

    Update 23:50 uur:
    Meerdere Harense winkels worden op dit moment geplunderd. Onder andere van de plaatselijke Albert Heijn zijn diverse ramen gesneuveld en de inboedel wordt leeggehaald.

    Echt waarom? Doe normaal zeg.

    Arriver schreef:
    (...)
    Beter toch? Denk ik..

    I hope so.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Balance schreef:
    (...)
    Vriend van me was er ook en die was doodsbang daar. Die is ook snel weer naar huis gegaan. ;o


    Dat was een andere klasgenoot van mij ook. De jongen die dat tweette krijgt het maandag nog te verduren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    EmptyEyes schreef:
    (...)

    Ik weet alleen hier in de omgeving (eindhoven ergens) zijn er al 6 gepland. In Enschede hoorde ik net en door heel het land zijn er vele gepland.


    Hm. Ik vermoed/hoop niet dat het overal door zal gaan, of in ieder geval zal het niet zo'n chaos worden als in Haren. Tenzij heel jong Nederland besluit om te gaan rellen. Zou best ironisch zijn, overal rellen in Nederland om helemaal niets. Ik zeg het niet graag, maar bij deze sluit ik me aan bij de What-the-fuck-is-er-mis-met-onze-generatieclub.


    i put the fun in funeral

    Jhaa, ik heb het gehoord, maar ik snap er niet veel van...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dit is zo ziek dat ik iedereen in haren persoonlijk een schop in zn ballen wil gevem! Een ambulance aanvallen!? What the fack is mis met die mensen!!?? Laten we van iedereeen die haren plat wilt branden hun huis even afzonderlijk in de fik zetten, zien of ze dan nog steeds zon grote bek hebben. Ik ben blij om in een minidorpte wonen omdat hier minde kans is op zon feest.

    Ze hebben de naam project x volgens mij van zon film over zon feest. Daar stondhet huis op n gegeven moment in de hens..


    yeehh

    Audacity schreef:
    (...)

    Hm. Ik vermoed/hoop niet dat het overal door zal gaan, of in ieder geval zal het niet zo'n chaos worden als in Haren. Tenzij heel jong Nederland besluit om te gaan rellen. Zou best ironisch zijn, overal rellen in Nederland om helemaal niets. Ik zeg het niet graag, maar bij deze sluit ik me aan bij de What-the-fuck-is-er-mis-met-onze-generatieclub.


    Het enige wat ik niet begrijp is waar de drang om dingen kapot te maken vandaan komt, maar ja ik ga morgen bij een vriendin een NORMAAL feest houden. Haar verjaardag zal niet verpest worden, daar zorg ik wel voor.


    It's so easy to be evil

    General schreef:
    Dit is zo ziek dat ik iedereen in haren persoonlijk een schop in zn ballen wil gevem! Een ambulance aanvallen!? What the fack is mis met die mensen!!?? Laten we van iedereeen die haren plat wilt branden hun huis even afzonderlijk in de fik zetten, zien of ze dan nog steeds zon grote bek hebben. Ik ben blij om in een minidorpte wonen omdat hier minde kans is op zon feest.

    Ze hebben de naam project x volgens mij van zon film over zon feest. Daar stondhet huis op n gegeven moment in de hens..


    Klopt, die hebben ze van die film.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    General schreef:
    Dit is zo ziek dat ik iedereen in haren persoonlijk een schop in zn ballen wil gevem! Een ambulance aanvallen!? What the fack is mis met die mensen!!?? Laten we van iedereeen die haren plat wilt branden hun huis even afzonderlijk in de fik zetten, zien of ze dan nog steeds zon grote bek hebben. Ik ben blij om in een minidorpte wonen omdat hier minde kans is op zon feest.

    Ze hebben de naam project x volgens mij van zon film over zon feest. Daar stondhet huis op n gegeven moment in de hens..


    Ik wil geen pessimist zijn, maar Haren stond eerst nauwelijks op de kaart(cat).


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nou mensen ik ga naar bed, moet straks al weer op om dingen voor me verjaardag te regelen. Doegg.

    En laten we met ze allen maar hopen dat dit chaotische zooitje snel stopt daar in Haren!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ik wil geen pessimist zijn, maar Haren stond eerst nauwelijks op de kaart(cat).


    .. Oh snap..


    yeehh

    De film was vet, zo'n feest is leuk. Maar dit is gewoon achterlijk. Maarja zo is Nederland.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 0:12 ]


    -

    Pfff. Hopelijk gaan al die mensen gewoon snel weg daar. Het is in en in triest dat er mensen ergens naar toe gaan met de intentie om gewoon alles te vernielen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 0:22 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Naja, ik vind het best creep worden en alles. Is 10 km van mij vandaan ofzo.


    Don't find love. Let love find you.

    Ik las ergens dat er mogelijk 2 doden waren.