• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Er is bevestigd dat er twee doden zijn, inderdaad. Ook hoorde ik uit zeer betrouwbare bron dat vrijwel alle stenen uit de rotonde waren getrokken en ze allemaal door ruiten heen zijn gegooid. Ook heel het univé gebouw schijnt algeheel ingegooid te zijn. Maar goed, ik ga zo maar eens slapen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:42 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Lol. DJ timur van een radiostation (Wet niet welke, maar is een belangrijke) heeft zijn excuses aangeboden voor het feit dat ie mensen opriep om naar Haren te gaan. Dat was niet verstandig, zegt ie nu. Beetje laat, gozer.

    En in gouda willen ze op zeer korte termijn een nieuw project x feest, om te laten zien dat het anders kan. Wedden dat dat ook misgaat?


    quidquid excusatio prandium pro

    Tot zover bij mij bekend is zijn er 6 gewonden, waarvan 2 zwaargewond naar het ziekenhuis. Over doden heb ik alleen nog maar geruchten gehoord.


    Don't find love. Let love find you.

    I don't want to live on this planet anymore. Er is echt niet normaal veel vernield in haren.

    Uiteindelijke resultaat: 25 gewonden, duizenden euro's schade, sommige slachtoffers van Haren zijn aan de slachtofferhulp en er zijn wel 25 arrestaties verricht!

    Nja, ze gaan tenminste proberen de relschoppers te laten opdraaien voor de schade. Zeggen ze.

    Oh, en er worden meer van zulke feestjes gepland


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Uiteindelijke resultaat: 25 gewonden, duizenden euro's schade, sommige slachtoffers van Haren zijn aan de slachtofferhulp en er zijn wel 25 arrestaties verricht!

    Nja, ze gaan tenminste proberen de relschoppers te laten opdraaien voor de schade. Zeggen ze.

    Oh, en er worden meer van zulke feestjes gepland

    Ik citeer:
    Zo'n 30 mensen meldden zich vannacht bij Groningse ziekenhuizen.

    D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het achteraf gezien wel triest dat het zo uit de hand is gelopen. Als iedereen zich gewoon had gedragen, had het wel een leuke stunt kunnen zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Frankenstein schreef:
    I don't want to live on this planet anymore. Er is echt niet normaal veel vernield in haren.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mercurial schreef:
    Ik vind het achteraf gezien wel triest dat het zo uit de hand is gelopen. Als iedereen zich gewoon had gedragen, had het wel een leuke stunt kunnen zijn.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jeez, hier is veel op gereageerd sinds dat ik gekeken heb. Was ook wel te verwachten. Ben blij dat ik toch iets uit de buurt woonde..
    Gelukkig zijn er GEEN doden gevallen, dat zou werkelijk het toppunt van sneu-heid zijn.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 10:24 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Nee, gelukkig schijnt dat van die doden idd een gerucht te zijn. Ik ga vanmiddag in elk geval nog even naar Haren.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    En nu worden er nog meer feesten gepland. :\
    Die kun je natuurlijk niet tegenhouden...
    Maar ik las dat ze dus al worden gehouden in Gouda, Enschede en Oldenzaal.

    Ik ga in met een opmerking van gisteravond. Nederland gaat ten onder D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Ik ga in met een opmerking van gisteravond. Nederland gaat ten onder D:

    Ja, die relschoppers vinden dit helemaal geweldig. Nou, fijn. Ik ga naar school in Enschede en Oldenzaal ligt ook dicht bij waar ik woon. (no_chears)

    Lioncourt schreef:
    En nu worden er nog meer feesten gepland. :\
    Die kun je natuurlijk niet tegenhouden...
    Maar ik las dat ze dus al worden gehouden in Gouda, Enschede en Oldenzaal.

    De facebook pagina van Project X Enschede is verwijderd. Maar op dat ze tegenhoudt..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.