• ..dat hele project X gedoe [van dat 'feest' wat zich gaat afspelen in haren]

    Ik vind het ronduit belachelijk en dit geeft maar weer eens aan hoe diep mensen kunnen zinken


    Aan niets denken is ook denken.

    Grappig maar erg.

    uit dat artikel:



    "We wisten niet dat het om een uit de hand is gelopen feestje ging van een meisje van zestien. De advertentie halen we dus van de website, maar het vervoer naar Haren gaat natuurlijk gewoon door. We gaan excuses aanbieden aan het meisje met een bosje bloemen erbij", zegt een woordvoerder van het taxibedrijf.

    "Ja, sorry meisje dat we die advertentie geplaatst hebben, het is al verwijderd. Hier heb je een bos bloemen, maar nu gaan we verder rijden want we halen hier lekker veel winst op."
    Serieus, zeg?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:21 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelsel schreef:
    Grappig maar erg.

    uit dat artikel:
    (...)
    "Ja, sorry meisje dat we die advertentie geplaatst hebben, het is al verwijderd. Hier heb je een bos bloemen, maar nu gaan we verder rijden want we halen hier lekker veel winst op."
    Serieus, zeg?


    Haha sukkels! Ik vroeg me al af of dat echt was, kon het ook niet geloven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Als ze hetzelfde heeft gedaan als dat Duitse meisje dat staat vermeld in 't artikel, zeg ik wel even: Eigen schuld, moet je je uitnodiging maar niet als een event neerkwakken. Knap lullig natuurlijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sneu. Ik blijf lekker gewoon in Limburg;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik woon bijna in Haren en veel van mijn vrienden gaan. Ik vind dat echt oerstom.


    I am an idiot, I move.

    Why the freakin' hell zou je dat doen?


    You are beautiful, you are love.

    Sovngarde schreef:
    Als ze hetzelfde heeft gedaan als dat Duitse meisje dat staat vermeld in 't artikel, zeg ik wel even: Eigen schuld, moet je je uitnodiging maar niet als een event neerkwakken. Knap lullig natuurlijk.
    Ze moet er gewoon een gesloten event van maken.


    Life is hard and then we die

    Ze heeft per ongeluk een open event gemaakt, dit kan je door 1 verkeerde muisklik overkomen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Een paar klasgenoten van mij gaan er heen en een paar anderen wonen er vlakbij. Één van die jongens zei dat hij elk halfuur zou gaan kijken hoeveel mensen er zijn -_-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ze moet er gewoon een gesloten event van maken.


    Al gedaan. Meisje heeft het feestje al lang afgeblazen, gepost dat het niet doorgaat etc. Mensen gaan toch komen, die zien een perfecte gelegenheid om te zuipen en dingen in de fik te steken (want wedden dat het zo eindigt?)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Al gedaan. Meisje heeft het feestje al lang afgeblazen, gepost dat het niet doorgaat etc. Mensen gaan toch komen, die zien een perfecte gelegenheid om te zuipen en dingen in de fik te steken (want wedden dat het zo eindigt?)

    Stiekem vind ik 't alsnog vrij grappig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mordin schreef:
    (...)

    Al gedaan. Meisje heeft het feestje al lang afgeblazen, gepost dat het niet doorgaat etc. Mensen gaan toch komen, die zien een perfecte gelegenheid om te zuipen en dingen in de fik te steken (want wedden dat het zo eindigt?)


    Hopelijk branden ze mijn school af, nee grapje, dat zou ik niet willen (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Mercurial schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel iets komisch hebben.


    Dit
    Maar wel lullig voor haar. :/
    Ik denk trouwens dat ze op de dag van haar feest niet in haar eigen huis zit. Maar het misschien ergens anders viert vanwege die mensen.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Haha, ik woon in Haren. Op school werd er vandaag echt over niets anders gepraat. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mercurial schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel iets komisch hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking