• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik krijg weer een sms van Liam, en grinnik even. Dan zie ik een hoge boom en klim ik erin. Ik klim net zo lang tot ik hoog genoeg zit en ik ga op een verstopte plaats zitten. nu wachten tot Liam kwam.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Na zo'n kwartier was Jai nog altijd niet thuis."Jai?Waar zit je? smste ik haar.Haar eten werd koud...Ik zuchte en waste mijn bord af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik schrok toen ik mijn mobiel voelde trillen. Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak en zag een sms van Liam. Ik zette mijn mobiel uit en wou hem toen mijn zak stoppen. Ik liet hem per ongeluk uit mijn handen vallen en hij viel op de grond. Ik ging nog wat verstopter zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    aangezien ik geen berichtje terug kreeg besloot ik haar te bellen,maar ze nam niet op,ds besloot ik naar buiten te gaan en haar te gaan zoeken.Ja ik was bezorgd om mijn zusje,en was doodbenauwd dat er iets gebeurt zou zijn."Jai!?"riep ik "Jaime-Lee!?"riep ik dan weer en liep wat verder hopend op een reactie

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Haar mobiel stond uit, en haar mobiel is kapot gegaan (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    [Haar mobiel stond uit, en haar mobiel is kapot gegaan (:]



    (ow ok hah ik zal het aanpassen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    'Bedankt.' zeg ik glimlachend, waarna ik Louis eventjes aankijk. 'Ik had dit dus niet van jou verwacht, maar het is een pluspuntje.' zeg ik grijnzend, waarna ik eventjes knipoog. Die jongens gek maken vond ik nog wel het leukste van alles. Ik maak alvast de riem vast terwijl ik wacht tot Louis gaat zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    'Bedankt.' zei ze glimlachend en keek me dan even aan.'Ik had dit dus niet van jou verwacht, maar het is een pluspuntje.'zei ze dan met een grijns en knipoogde daarna en voede me heel licht rood worden."Laten we zeggen dat ik een man ben met veel verschillende kantjes."zeg ik dan met een glimlach en doe de deur dicht en doe dan de achter deur voor Hazza open."Ladieees first."zeg ik lachend tegen hem


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Die twee konden echt nooit normaal doen... Ik lach zachtjes als ik merk dat Louis bloosde en bijt even op mijn lip. Tot nu toe hadden ze niks door, en zo wilde ik het graag houden. En Louis had ik binnen de kortste keren op mijn hand, dus dat ging ook goed.
    'Sinds wanneer is Harry een vrouw? Ook al heeft hij wat vrouwelijke trekjes, maar volgens mij is hij echt wel een jongen hoor.' zeg ik met een bloedserieus gezicht, waarna ik achterover leun en weer vooruit kijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Dan is het toch echt een teken dat jij eerst mag instappen' zeg ik en doe de voordeur voor hem open. 'Want voor de laatste keer gedroeg jij je als een meisje' zeg ik grijnzend en kijk even naar Kate. 'Dat vraag ik me dus ook af en dat krijg je ervan als je met dat daar omgaat, want zelf heeft hij ook van die trekjes. Maar ja ik ben wel echt een jongen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Sinds wanneer is Harry een vrouw? Ook al heeft hij wat vrouwelijke trekjes, maar volgens mij is hij echt wel een jongen hoor.'zei Kate en leunde wat achterover.'Dan is het toch echt een teken dat jij eerst mag instappen' zei hij en deed dan mijn deur voor me open 'Want voor de laatste keer gedroeg jij je als een meisje' zei hij grijnsend en keek dan naar Kate. 'Dat vraag ik me dus ook af en dat krijg je ervan als je met dat daar omgaat, want zelf heeft hij ook van die trekjes. Maar ja ik ben wel echt een jongen' "Ohh is dat Harry?Ik dacht dat het Susan Boyle was."zei ik lachend."Grapjee!"roep ik dan en ga dan aan het stuur zitten,ondertussen zar Harry ook al in de auto."Op naar starbucks!"gil ik dan en heef volle gas.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    'Louis! Rij alsjeblieft iets rustiger!' bijt ik hem toe, waarna ik me vastklamp aan de stoel waar ik op zit. Waarom ging ik ook alweer mee?!
    'En maak je riem vast.' zeg ik, maar ik merk dat mijn stem een beetje trilt.
    Ik was zenuwachtig, en dat kon je duidelijk merken. Iets wat je niet hoort te merken bij een actrice zoals mij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Ik snap echt niet dat je zo..' Ik schud mijn hoofd als ik niet op de juiste woorden kan komen. Ja chagrijnig was ik, maar had dan ook de hele nacht niet geslapen en nu met hoofdpijn rond loop. Ondertussen gebeuren er nog andere dingen waar mijn humeur ook niet beter van werd. 'Kom maar op met die starbucks'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "oké,oké ik rij wel wat rustiger."zei ik dan en doe dan mijn gordel aan.Daarnet hoorde ik wel in haar stem dat ze zenuwachtig was.Waarom?spookt er nu heel de tijd in mijn hoofd.Ook Hazza was plots stilgevallen,in de verte zag ik sarbucks al en na een tijdje had ik dan toch een parkeerplek gevonden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik zucht eventjes en met trillende vingers maak ik de riem los. Ik besluit om dit keer zelf uit de auto te stappen en niet te wachten tot Louis het portier eens gaat openmaken. Ik zet mijn zonnebril even goed, ga rechtop staan en schraap mijn keel.
    'Kunnen jullie dit keer wel iets rustiger doen? Want ik wil niet dat we... Euh... Ik bedoel dat jullie opvallen.' zeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.