• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik had drie cappucino's besteld en daarna het hele gesprek van Harry en Louis gevolgd. Ik bijt zachtjes op mijn lip en zucht even. Het was ook weer niet mijn bedoeling om ze zo tegen het harnas te jagen. Ik wilde alleen niet dat fans ons gingen bestormen en ik eventjes mocht gaan uitleggen wat een actrice als assistente bij One Direction ging doen. Als ik de koffie krijg, betaal ik langzaam en drink ik alvast wat van mijn capuccino. Ik ging de jongens nu niet achterna, ze waren toch wel oud genoeg om niet in de problemen te raken. Hoop ik...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik liep de toiletten uit en zag Kate staan met de cappucino's."Hey."zeg ik stil en neem 1 van de drankjes."Harry is buiten."zeg ik dan en kijk naar de grond.Ik verstond het wel dat Kate niet wou opvallen.Als er weer van die roddels komen dat we een nieuw vriendinnetje hebben of iets anders enzo...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik zachtjes en zet mijn koffie even neer. 'Moeten we hem even met rust laten?' vraag ik, waarna ik eventjes zucht en Louis aankijk. 'Ik wilde jullie niet veranderen. En ik weet dat het niet netjes is, maar ik heb het hele gesprek gevolgd om te weten wat nou het probleem was.' zeg ik, waarna ik een lichte blos over mijn wangen voel strijken.
    'Sorry.' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Kate knikte zachtjes en zette haar koffie neer en vroeg of we hem met rust moeten laten,waarbij ik knik.Daarna zei ze iets dat ze ons niet wou veranderen en dat ze ons gesprek gevolgd had.Daarna zei ze sorry met een lichte blos op haar wang."ùhet is niet erg."mompel ik dan en saar naar het denkseltje van mijn capuchino."Hij was chagerijnig,enzo hij draai wel bij."zeg ik dan zacht en kijk naar Kate."Je hoeft geen sorry te zeggen daarvoor,we zijn het al gewoon dat de paparazzie ons afluistert enzo."mopel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    En dat was dus de beroemde klap die ik nu in mijn gezicht krijg. Paparazzi, afluisteren. En zelf deed ik het ook. Ik kreeg er nota bene voor betaald! Het was vreemd, maar in een korte tijd krijg ik echt medelijden met die jongens. Maar goed, niks aan te doen. Ik moet mezelf wat minder aan ze hechten.
    'Ik ehm... Denk dat ik maar eens ga.' mompel ik, waarna ik Louis nog eventjes liefkozend over zijn haren aai. Ik kon hem niet achterlaten... Mensen die verdriet hadden was mijn zwakke punt, daar kreeg je me heel makkelijk mee omgepraat.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    'Ik ehm... Denk dat ik maar eens ga.' zei ze en aaide even over mijn haar."wacht,moet ik je niet voeren ?aangezien we met mijn auto zijn?"vraag ik dan.Harry moest ook mee ,want zijn auto staat ook nog bij het andere gebouw.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geld. En een taxi is niet moeilijk te vinden.' zeg ik simpel, waarna ik snel mijn koffie opdrink en wat fooi op de toonbank neerleg. Eigenlijk was dit niet echt heel slim, want zo leek het alsof ik wel erg veel geld had. Wat ook zo was, maar als ze dat zouden weten kwamen de vragen hoe ik aan het geld kwam. En dat wilde ik dus niet.
    'Red je jezelf wel?' vraag ik nog eventjes bezorgd. 'Als er iets is wat ik kan doen moet je het zeggen.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "oh..."zeg ik dan enn kijk naar de grond."Well,ik heb mijn zusje thuis."mompel ik dan,ik dacht even na."Maar,zou ik mischien je nummer mogen?Als ik me eens down voel dat ik naar je kan bellen?"vraag ik dan aan haar.Aangezien ik haar nummer nog niet had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt zachtjes op mijn lip als ik Louis naar beneden zie kijken. Uit mijn tas pak ik een klein notitieblok en ik scheur een blaadje los. Ik heb nooit een pen bij me, alleen maar een roze signeerstift. Ik frons even terwijl ik met de stift mijn nummer op het blaadje krabbel en het aan Louis geef.
    'Here you go.' zeg ik, waarna ik eventjes flauw glimlach.
    'Wees voorzichtig. En niet piekeren...' zeg ik zachtjes, waarna ik Louis een knuffel geef en hem daarna eventjes aankijk.
    'Bel maar als je me nodig hebt.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik hoor gescheur en kijk op en zag dat Kate op een blaadje van haar notitie blokje begon te schrijven met een roze stift.'Here you go.'zegt ze met een licht glimlachje en heeft me haar nummer .'Wees voorzichtig. En niet piekeren...' zei ze zacht en haf me dan een knuffel waarna ze me aankijkt.en zei dat ik maar moest bellen als ik haar nodig had.Ik glimlach waterig en knik dan."Bedankt."zeg ik dan stil en typ het nummer alvast in mijn gsm.en bijt dan op mijn lip enn stuur dan een berichtje naar Harry. Hey ik denk dat ik maar naar huis ga,moet ik je afzetten bij je auto of betaal je een taxi? stuur ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach nog snel naar Louis voordat ik naar buiten loop en een taxi aanhoud. Ik vertel waar ik heen moet, betaal snel en stap na een tijdje weer uit om in mijn eigen auto te gaan zitten. Snel rijd ik naar huis, ga naar binnen en ga zitten aan de keukentafel. Mijn huis was groot, maar ik woonde alleen. Best wel saai en eenzaam soms. Langzaam sta ik op om maar eens aan het avondeten te beginnen. Terwijl ik aan het koken ben schieten mijn gedachtes weer naar Louis. Ik had wel medelijden met hem, zeg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik ga op een bankje zitten en haal de panda muts van mijn hoofd aan. Waarom ik die op had was een raasdel gezien het niet koud was. Maar misschien ligt het gewoon aan het feit dat mijn haar vanmorgen niet meewerkte en ik niets anders kon vinden. Ik bekijk hem en zodra mijn telefoon gaat zet ik hem weer op. Ik lees het berichtje dat afkomstig is van Louis en bijt even op mijn lip. Hey ik denk dat het een taxi word gezien ik niet met de auto ben. Maar ergens zit ik heel erg te twijfelen over wat ik moet doen, want kan hier gewoon niet tegen. Zoals je al riep zijn we vrienden voor altijd. Heb je zin om anders gewoon even te praten? Dit kan anders nooit goed gaa stuur ik terug en start dan mijn twitter op. 'Wat doen jullie op momenten dat je het niet meer weet. Momenten dat je er gewoon doorheen zit en alles verkeerd gaat?'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kreeg een berichtje terug van Harry waar r stond dat hij met de taxi ging,maar wel even wou praten. waar zit je nu? stuurde ik dan lipbijtend terug.En nam dan Harry's cupucino van de tafel en liep dan naar buiten met de 2 drankjes


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik lees snel het berichtje. Ergens buiten op een bankje op een plek waar bijna niemand komt. Verzin zelf maar ik nu zit aangezien je het wel weet. Trouwens een 18 jarige met een panda muts zie je ook niet vaak dus je kan me moeilijk over het hoofd zien stuur ik terug en kijk even rond. Een zucht verlaat mijn mond. Waarom is het leven soms zo moeilijk.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kreeg weer een bericht en klunsde dan eerst met die cuppucino's om dan eindelijk mijn bericht te kunnen lezen.En keek dan zoekend rond.Ik zag een bos krullen en liep ernaartoe "Hey Har..."Het was iemand anders die op het bankje zat."Euhm,sorry."mopel ik dan en loop verder.Ok dat was best vreemd ,maar daar zag ik hem dan eindelijk itten hij was bezig met zijn gsm."Hey Hazz."zeg ik met een klein glimlachje en plof me dan naast hem en heef hem zijn capucinno.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH