• Hoi, dus morgen heb ik geen school -yay- dus had'k met zo'n paar vriendinnen afgesproken morgen lekker een dagje naar Antwerpen te gaan. Het is maar zo'n 15minuten ofzo met de trein van waar ik woon. Maar mijn ouders doen echt te dom over Antwerpen, heel de tijd dat domme gedrag, echt ik ben het zat. Antwerpen is té gevaarlijk, dit dat echt soms heb ik de neiging te schreeuwen dat er niks met me gaat gebeuren. Overbezorgd? Neinn, het is bijna altijd alleen als het bij Antwerpen komt. Echt serieus. Dus heb'k morgen mogen afzeggen en gaan m'n vriendinnen lekker zonder mij. Ik ben echt boos op m'n moeder nu dus vertik ik het ook om m'n kamer opteruimen, ze vroeg het net haha. Maar écht pist dat'k nu ben.

    Hebben jullie dit ook?!


    count the blessings

    How did this happen


    Life's a voyage that's homeward bound

    Sorry, maar daarnet stond er dus geen beginpost en was ik in de war.
    Neen ik heb niet zo'n ouders, maar dat is wel serieus klote voor jou :/


    Life's a voyage that's homeward bound

    Ga gewoon. Jullie zijn toch met z'n allen, en je bent zelf toch wel onderhand verantwoordelijk genoeg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Puberteit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zo zijn ouders nou eenmaal. Dom.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Penguin schreef:
    Ga gewoon. Jullie zijn toch met z'n allen, en je bent zelf toch wel onderhand verantwoordelijk genoeg.


    Nou, ik ben paar keer stiekem geweest omdat ze me niet laten gaan, maar nu hebben ze expres gezegd dat'k morgen op me broertje moet passen dus fail. Vorige week zaterdag mochtek nog tot 24u in Antwerpen met m'n vriendinnen wandelen en nu is het voor overdag & mag het niet. Echt klote.


    count the blessings

    Penguin schreef:
    Ga gewoon. Jullie zijn toch met z'n allen, en je bent zelf toch wel onderhand verantwoordelijk genoeg.

    Dat is nu dus geen goed idee.
    Ik ben al heel veel in Antwerpen geweest en ik begrijp niet echt was er zo gevaarlijk aan is?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat is nu dus geen goed idee.
    Ik ben al heel veel in Antwerpen geweest en ik begrijp niet echt was er zo gevaarlijk aan is?


    Ja, ik ook. Met ouders, en ook vaak zonder. Maar de laatste tijd doen ze er gewoon zo moeilijk over, Antwerpen is like mijn 2de thuisstad?! Ik bedoel het is superdichtbij enzo, maar ze vertrouwen het gewoon niet. Ik begrijp ook niet wat d'r gevaarlijk aan is. Voor mij is het echt bullshit wat ze lullen, maar ja, ga daar maar eens op in. Blèh. Ze denken méteen aan 'wat als ..' echt blèh. Toen begonnen ze over het onderwerp dat er veel meisjes worden ontvoerd daar enzo .. echt bullshit dus.


    count the blessings

    Antwerpen is een superveilige stad. Ik woon er en ik durf rustig op straat te wandelen om 3 uur 's nachts en ik ben iemand die vaak aangesproken wordt op straat.
    Laat dit maar aan je ouders lezen, ze overdrijven echt veel te hard.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik woon in antwerpen en ben nog heel ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je kúnt ook aan je ouders vragen waarom zíj er zo moeilijk over doen? :x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dat is rot, ik weet hoe het voelt want ik mag ook altijd heel weinig van dat soort dingen van m'n ouders. ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Casiraghi schreef:
    Ik woon in antwerpen en ben nog heel ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ja, had ik ook toen ik een jaar of 16 was. Toen wou ik met een vriend van me naar Amsterdam, kreeg daar ook heibel over. Toen gingen we maar naar Utrecht - ik meen destijds verkozen tot gevaarlijkste stad van Nederland :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, best wel grappig, ik heb vandaag ook geen school en ga naar Antwerpen
    Maar suckt best wel voor je. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."