• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik loop met haar mee en haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Er zijn wel eens mensen die mij geen snoep geven als ze het wel zeggen' antwoord ik haar vraag van toen we nog binnenstonden. Voor ik verder nog wat kon antwoorden waren we bij de auto en hield ze het snoep voor mijn neus. Bedenkelijk kijk ik naar de twee zakjes en voor ik kon kiezen zei ze dat ik ze alle twee mag hebben. Grijnzend pak ik de zakjes aan en geef haar een knuffel. 'Dankjewel' zeg ik vrolijk en open het zakje drop. Ik pak er wat uit en eet het rustig op. 'Ook wat?' vraag ik glimlachend en hou de zak voor haar neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    'Wat the...' stamel ik als Niall me een knuffel geeft. Oké, ik had nog nooit een jongen zo gek gezien om wat snoepjes, maar als dit hem gelukkig maakte...
    'Nee, bedankt. Hou maar.' zeg ik glimlachend, waarna ik mijn zonnebril opzet als ik fans aan zie komen lopen.
    'F*ck...' mompel ik, waarna ik snel weer naar binnen loop, want ik was mijn huissleutels weer eens vergeten.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:37 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kom binnen en doe eerst mijn schoenen uit."Jaimy-lee! Ik ben thuis!"roep ik dan,aangezien ze waarschijnelijk op haar kamer zit en loop dan de woonkamer binnen waarna ik me op de zetel plof.

    Louis Tomlinson
    Ik lach even om het zakje chips en wil er dan 1 nemen ,maar de zak was leeg."Ik heb ook honger!"zeg ik met een pruillipje tegen Harry en volgens mij zijn mijn benen nu verlamtdoor zijn kont.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Simon Cowell.

    Kate lag volgens mij wel goed bij de jongens, dus ik besloot om haar gewoon haar gang te laten te gaan. Ze had mij niet nodig gehad, dus ik kon haar gerust alleen laten. Ze zou alleen nog moeten wennen aan de drukte van de jongens en dan sprak ik vooral over Louis en Harry.
    'Jongens, jullie mogen gaan hoor.' zeg ik grijnzend.
    Pas dan merk ik dat Kate haar sleutels is vergeten. Ach ja, daar kwam ze denk ik wel snel genoeg achter.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Jongens, jullie mogen gaan hoor.' hoor ik Simon zeggen en ik kijk op en grijns ook,en volg dan zijn blik die gevestigt is op een sleutelte met een hartje,vast van Kate.Ik duwde Hazza van mijn schoot en stond op en nam het sleutertje."Zullen wij deze terugbrengen Hazz?"vroeg ik dan met een grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik moet lachen om een van mijn vriendinnen die niet oplet en tegen een lantaarnpaal aanbotst. 'Sukkel' roep ik lachend. Mijn vriendin loopt ook lachend naar mij toe en geeft me een schouderbeuk. 'Wat ben je toch een onhandig mensje' zeg ik nog lachend tegen mijn vriendin. We zijn samen met ze'n vijven een heel hecht vriendengroepje. Ik kijk naar de huisnummers en zie dan mijn huis. Ik loop naar mijn huis en zeg 'Zie jullie morgen lieffies' Ik zucht even, zij waren een van de weinige die normaal tegen me deden, aangezien veel mensen op school weten dat ik het zusje ben van de beroemde Liam Payne uit One Direction. Ik loop naar de deur en open hem. 'Ben thuis' roep ik hard.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jordan

    Mijn vingers glijden over de toetsen van mijn keyboard, terwijl ik "The a Team" van Ed Sheeran zing. Als ik klaar ben glimlach ik nog een keer in de webcam en zwaai. 'Later guys!' lach ik, en zet dan de webcam uit. Okee, nu nog even uploaden op youtube...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles

    'Fijn raak mijn beste vriend ook nog een keer kwijt' zeg ik als ik op de grond zit, omdat Louis me van zijn schoot duwde. Na de woorden van Louis kijk ik hem bedenkelijk aan en haal mijn schouders op. 'Mhm aan de ene kant zit ik hier best wel lekker, maar ik ga wel met je me'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Met een zak snoep in mijn handen loop ik door de straat. Mijn blik ging rond om zeker te zijn dat ik niet herkend word gezien ik daar gewoon even geen zin in heb. Na ongeveer een kwartier kwam ik thuis aan zonder dat ik eigenlijk iemand tegenkwam. Ik haal mijn sleutels tevoorschijn en draai de deur open. 'Ben er weer, maar is hier eigenlijk nog iemand?' roep ik door het huis


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    'Fijn raak mijn beste vriend ook nog een keer kwijt'zegt hij en nu pas besef ik dat ik hem op de grond had geduwt en ik grijns even."Sorry,maar je kont verlande mijn benen."zeg ik lachend en neem de sleutels waarna ik Harry recht help.

    Liam James Payne
    'Ben thuis'hoorde ik waarna ik de deur hoorde toe klappen."Oké,ik ben in de woonkamer!"roep ik terug en sta dan toch op om een Cola te halen ,nadat ik en glas had plofte ik me weer in de zetel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jordan

    Zodra het filmpje is geupload, hoor ik Niall. Ik loop naar beneden, en zie hem. 'Ik wel.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik lach even en loop naar de woonkamer, daarna plof ik naast hem neer. 'Hai Leeyum, hoe is de nieuwe.. Uh, jeweetwel?' vraag ik nieuwschierig aan hem. Ik was blij dat ik hem als broer jad, het was alleen minder dat ze op school van alles aan me vroegen.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne
    'Hai Leeyum, hoe is de nieuwe.. Uh, jeweetwel?'vroeg Jaimy-Lee toen ze naast me in de zetel plofte."Ze is niet mis."zeg ik met een glimlachje.Wat bazelde ik nou,niet mis... Ik vond ze beeldschoon ,maar dat zei ik beter niet,en trouwens mocht ik niet op het uiterlijk alleen afgaan .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik keek Liam raar aan en zei 'En daar bedoel je mee?' Ik glimlachte weer, ik ging weer veel vragen stellen, iets wat nogal irritant is aan mij, maar ja, ik trek me niks aan van anderen. 'Hoe vinden de andere haar?' vraag ik dan 'Tell me everything, Liam. I know that you don't like that really much, but it is me' zei ik lachend.'Oké, ik kan dus echt geen engels' zeg ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan

    Ik hoor iemand die trap aflopen en niet veel later zie ik Jordan. 'Yeah gezellig' zeg ik lachend en hou de zak snap voor haar neus. 'Was je wat belangrijks aan het doen of niet en ga je gezellig mee?' vraag ik en kijk haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer