• Wel ik heb zwart haar, maar ben van plan om het (over een paar jaartjes :d) te 'dip dyen' xd. Alleen is het zo dat het bij zwart haar meetsal erg opvallende kleuren zijn zoal felblauw ofzo, dus ik zoek iets subtieler, misschien verandert mijn smaak tegen dan wel, en wil ik het dan wel felblauw doen (cat) maar, voor nu: Weten jullie iets minder opvallende dip dye kleuren bij zwart haar?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Waarom wil iedereen ineens dat gaan doen ._. Snap er niks van.

    OT: Nee weet ik niet.


    -

    Roze?


    26 - 02 - '16

    Nee gewoon helemaal geen dipdye. Getsie.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Blauw! Ik heb zwart haar met een fel blauwe pony al is het nu zo vaak gewassen dat het groen blond is


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Gatiss schreef:
    Blauw! Ik heb zwart haar met een fel blauwe pony al is het nu zo vaak gewassen dat het groen blond is

    Dát is echt awesome! =D

    On Topic:
    Hmm... Bruin? Of blond? Dat is wat suptieler.. Of, als je een onnatuurlijke kleur wilt, licht roze, of licht blauw, licht groen (turquase?) Of misschien licht paars/lila?

    En inderdaad, iedereen wilt nu opeens een dip dye.. (heb er zelf ook een, maar dat was nog in het begin, toen dat nog niet zo veel mensen ze hadden ;p)


    Inspiration can hit you any time

    JackyD schreef:
    Waarom wil iedereen ineens dat gaan doen ._. Snap er niks van.

    OT: Nee weet ik niet.

    Blond? Donkerrood? Ikzegmaarwat. ;p

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:50 ]


    You are beautiful, you are love.

    Als je pikzwart haar hebt is donkerblauw wel cool. Maar je moet het sowieso eerst laten ontkleuren.


    No growth of the heart is ever a waste