• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik schudde lachend mijn hooft als Jaimy-Lee weer al haar vragen op me afvuurt."Wel,ze lijkt best aardig en ze is mooi."zeg ik dan het laatste wat stiller "en ik heb geen idee hoe de andere haar vinden."zeg ik dan schouder ophalend."Meer vragen?"vroeg ik dan lachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mag ik doen dat ik die Kate wel als actrice ken, maar daar niks van zeg ofzow?]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Edward Styles

    'Ja, die grijns de hele tijd maakt het ook echt geloofwaardig' zeg ik en kijk hem aan. 'Dus niet Lou, want die blik herken ik maar al te goed.Maar bedankt voor het overiend helpen' zeg ik lachend en sping dan op zijn rug. 'Ben te lui om te lopen dus als je wilt dat ik meega is dit de enige oplossing'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Tuurlijk mag dat!(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Even denken, nee ik heb geem vragen meer, of wacht jawel. Hoe heet ze?' vraag ik . 'En hoe ziet ze er uit?' vraag ik er vrijwel meteen achteraan. 'Is ze veel ouder als jullie?' vraag ik dan. Dan denk ik oppeens aan hun volgende tour en vraag ik 'Wanneer is jullie volgende tour?'
    'Zing is een van jullie nummers' zeg ik als laatste met een big smile.


    That is a perfect copy of reality.

    Jordan

    Grijnzend pak ik wat snoep, en stop het in mijn mond. 'net nog een filmpje op youtube geupload' lach ik.. Ik kijk hem aan, en grijns lichtjes..


    El Diablo.

    Liam James Payne
    Weer vuurt ze verschillende vragen op me af,soms was ze echt nog erger dan de paparazie."Euuhm,Ze noemt Kate Jordan volgensmij.Ze heeft donkerblond haar en prachtige donkerblauwe ogen."zei ik dan en zwijmelde even weg,haar ogenn ze waren echt zo speciaal.Vlug schudde ik me wakker en dacht nog aan de andere vragen die ze stelde."Wel,ik weet nog niet precies welke datum de tour is en van de nummers..."Ik dacht even na."De nieuwe mag ik nog niet verklappen,maar als je wil dat ik iets anders zing,zeg dan maar welke."zeg ik dan met een glimlachje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik luister naR wat Liam te zeggen heeft. Ik schrik even als ik de naam Kate Jordan hoor. Kate Jordan is een actrice, wat miet zij nou met One Direction, of beter gezegd, wat moet zij als assistente bij een band. Ergens vertrouwde ik het niet helemaal, maar ik liet het maar voor gezien. 'Zing maar what makes you beautiful' zeg ik glimlachend tegen Liam. Dan gaat de bel, ik zucht even en loop naar de deur. Ik doe open en zie een groepje gillende tienermeisjes staan. Ik zucht nog een keer en roep dan 'Liam het is voor jou'


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne
    'Zing maar what makes you beautiful'zei ze dan glimlachend,maar de bel ging.aan het gegil al,wist ik dat ik nu weer mijn rust moest afstaan aan de fans.'Liam het is voor jou'Roept ze dan en ik sta op en loop naar de deur en zet een glimlach op.De meisjes begonnen harder te gillen als ze me zagen."Hey,girls."zeg ik dan waardoor ze weer beginnen te gillen.Ik hield van de fans,maar soms wou ik toch wel eens iets doen met mijn zus,zonder gestoort te worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Horan.

    'Waar heb ik die sleutels nou gelegd?' vraag ik aan mezelf, terwijl ik naar het kantoortje van Simon loop. En dan zie je Harry op Louis zijn rug zitten...
    'Oké... Heeft een van jullie misschien mijn sleutels gezien?' vraag ik, waarna ik flauwtjes glimlach en ze even fronsend bekijk. Als ik zie dat Louis mijn sleutels heeft kijk ik hem vragend aan.
    'Mag ik alsjeblieft mijn sleutels hebben, Louis?' vraag ik, hopend dat ik geen tegenreactie krijg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Ik laat jou en je fans wel even alleen' zei ik tegen mijn broer. Ik draaide me om en liep weg. 'Ze kan er niet tegen dat zij niet beroemd is en haar broer wel' hoorde ik een van die meiden nog net fluisteren. Ik gromde even zachtjes, maar draaide me me niet om. Stelletje stomme grieten. Ik liep naar de woonkamer en ging op een zetel zitten. Ik kon ook serieus nooit alleen met mijn broer zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson
    Harry spring op mijn rug en lachend doorlopen we de gang.Waar us ze n...'Oké....Heeft iemand van jullir mijn sleutels gezien? ' hoorde ik dan.Daar was ze dus.Blijkbaar had ze nu door dat ik de sleutels had en vroeg dan of ik ze terug zou geven.'Ja is goed ga je hem vangen?"vroeg ik haar dan terwijl ik klaar stonnd hem te goien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam James Payne
    ik deed vlug even schoenen aan en ging dan weer naar de fans.Jai(even een bijnnaampje geven :3) was al weg.Verschillende meisjes vroegen om een foto of handtekening en dan toch na ongeveer 2uur waren ze weg en ging ik weer naar binnen.Ik was nu echt moe.Ik plofte me weer in de zetel en sloot mijn ogen eventjes.'warem heb ik nooit eens rust' mopel ik dan en open mijn ogen weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Laat me even denken. Omdat je Liam Payne bent, in One Direction zit, One Direction beroemd is. Ja, dat is het wel' zeg ik wat geïrriteerd. Ik ergerde me dood aan die fans van hun, en vooral als ze ook nog van die dingen gaan lopen zeggen die alles behalve waar zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 23:41 ]


    That is a perfect copy of reality.