• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

Andere personages.

-Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

* Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik negeerde Liam en liep stug door. Vanaf nu ging ik elke dag in die boom zitten. Ik liep terug naar huis, toen ik thuis was, liep ik naar binnen en ging ik meteen naar boven. Ik liep mijn kamer in en deed de deur opslot, toen liet ik me op mijn bed ploffen.

That is a perfect copy of reality.

Liam Payne
    Ik bleef haar volgen en uiteindelijk kwamenn we thuis,maar had ze me de hele tijd genegeerd.Toen we dan thuis waren ging ze meteen naar boven.Ik zuchtte."Wat wil je eten vanavond?!"roep ik dan van beneden hopend dat ze ging antwoorden.Anders zou ik wel met haar gaan praten.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Liam vroeg iets, maar ik negeerde hem nog steeds. Op sommige momenten als deze kon ik mijn broer niet uitstaan. Ik startte mijn laptop op en al gauw zag ik een nieuwtje dat over mij en mijn broer ging. Van dat wat net gebeurd is. Ik schrok en stuurde mijn broer een sms met mijn andere mobiel. Kijk op je mobiel en kijk dan op die nieuws site over beroemdheden, wij staan erop, met dat wat er net is gebeurd. x Jai

Liam Payne
    Er kwam maar geen antwoord,fijn dan mach ze wat afkoelen ik liep naar de woonkamer en kreeg toen een berichtje van Jaimy-Lee.Ik opende het berichtje.Kijk op je mobiel en kijk dan op die nieuws site over beroemdheden, wij staan erop, met dat wat er net is gebeurd. x Jai Ik zuchtte ,ik wou eingelijk het niet lezen ,maar deed het toch.

(Wat staat er ongeveer op de site?Een grote roddel ofzo? :3 )

[Ehh, ja doe maar :d]

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Omdat Liam niet reageerde stuurde ik hem nog een berichtje. En gelezen? stuurde ik hem. Toen legde ik mijn mobiel weer weg en ging ik wat rondsurfen op het internet. Heel veel interessants was er ook niet echt.

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:34 ]

Liam Payne
    Ik was even stil,hoe konden ze nou zoiets schrijven.Liam Payne razend op zus omwile van grapjeDe 19 Jarige 1D'er was niet al te blij met het grapje die zijn zus Jaimy-Lee met hem had uitgehaald,nadat hij dan had gedouched begon hij door het lint te gaan tegen zijn zusje en ze liepenn toen bijde weg,Liam is blijkbaar toch niet 1 van de aardigste bij 1D.Ik ben wel aardig!Ik was gewooon bezorgt over mijn zusje!Ik kreeg weer een berichtje van Jaimy-Lee."Ja ,kunnen we er even over praten,over wat daarnet gebeurt is?Ik maak chocolade melk voor je.x
    Ik wilde graag dat dit hoofdstuk afgerond word met een goed einde.

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:50 ]

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik las de sms van Liam en liep toen naar beneden. 'Waarom wil je er over praten?' vroeg ik geïrriteerd. 'Om die roddel?' vroeg ik toen. 'Liam, that's the showbizz' zei ik toen. Ik liep naar de woonkamer en ging op een zetel zitten.

Liam Payne
    Ik zuchtte."Dat weet ik ,maar daar wilde ik niet over praten.Ik wilde me veronschuldigen van het overreacheren,ik was gewoon bezorgd om mijn zusje."zei ik en ging naast haar zitten."Wat dacht je ervan het nu allemaal te verheten een kop chocolade melk met marsmello's te drinken en wat pratenn over normale dingen?"stelde ik dan voor.

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik luisterde naar zijn voorstel en zei toen 'Ach, waarom ook niet' en ik ging naast hem zitten. Ik pakte zijn mobiel even en ging op twitter. Al snel zag ik berichtjes die over de roddel ging. 'Oh, liam, die roddel hé, die is al heel beroemd' zeg ik en ik laat het hem zien.

Liam Payne
    'Ach, waarom ook niet' zei ze en haalde haar gsm weer uit.Ondertussen warme ik de chocolade melk al op en ging weer terug naar de woonkamer.'Oh, liam, die roddel hé, die is al heel beroemd'zei ze en toonde haar Gsm naar me.Ik ging met een hand door mijn haar en zuchtte er waren goede,maar ook slechte dingen."Dat zijn zorgen voor later ,nu wil ik eventjes gewoon bij mijn zus zijn no mather(hopelijk juist geschreven) Wat."zei ik dan met een waterige glimlach en dacht er niet meer aan."Hoeveel marsmellows wil je in je choco?"vroeg ik dan voor ik weer naar de keuekn ging.

Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Zero' zei ik lachend. Oppeens had ik zin om nog een grap uit te halen. Ik liep ook naar de keuken en pakte een volle zak meel, ik maakte hem open en ik gooide de hele zak leeg over Liam. 'Mhihi, white liam' zei ik grinnikend.

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:36 ]

Liam Payne
    'zero' zei ze lachend en ik schudde ook lachend mijn hoofd ,Ik nam de tube slagroom voor bij de choco en legde ze op het aanrecht ,maar toen voelde ik allemaal poeder over me heen gaan.'Mhihi, white liam'hoorde ik haar grinniken.Ik nam de slagroom en spoot wat slagroom over haar gezicht."Heh,Jai is de kestmaaan!"zei ik lachend ,want het leek net alsof ze een baard had.

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik pakte de chocolade melk en gooide het tegen Liam aan, toen pakte ik de slagroom bus en spoot ik Liam van top tot teen onder. Ik had nu gesmolten chocolade in mijn hand en dat smeerde ik over Liam zijn gezicht heen. Ik haalde het slagroom van mijn gezicht af en ik smeerde het af op Liam. Toen rende ik weer naar buiten, ik ging weer in de boom zitten.

Liam Payne
    Ze smeerde vanalles en nog wat over me heen er rende naar buiten met haar slagroom baard.Waarom moesten mijn hemtjes altijd snuevelen als ze een grap uitmaakte met me,maar ik moest wel zeggen dat ik overheerlijk ben nu,maar de chocomelk deed niet zo'n deugt aangezien die warm was.Ik liep maar weer naar boven en ging mij douchen voor de 2de keer vandaag .
    (ben gaann slapen tot morgen ik ga mischine nog op mijn gsm op quizlet)

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:47 ]