• Bill: Tom houd nogal van geintjes uithalen met de pers, interviewers enzo. Maar persoonlijk heb ik het ook pas 2 keer gedaan...
    Dat is een stukje uit een interview met TH. De journalist vroeg of ze allemaal nog maagd waren, en of het waar was dat Georg nog maagd was. Dat Georg nog maagd was was dus een grapje van Tom in een ander interview, dat vertellen ze dus ook aan deze journalist alleen dit is weer het andwoord van Bill daar op. Hij geeft nu dus toch toe dat hij 'het' al gedaan heeft! En wij maar denken dat hij nog maagd was! Wat vinden jullie hier van? En als je meer weet, post het hier dan ook ff neer!
    xoxo Anouk (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    Waw, ik wist al lang dat bill geen maagd meer was, komaan hij is 19 (nouja bijna toch!)

    Ik wist het! (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wist het niet :'(
    Ik geloofde hem toen hij zei dat hij nog maagd was! En trouwens, een jongen van 19 kan ook principes hebben hoor! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    kom op op die leeftijd(A) das toch niet meer dan logisch dattie niet meer maagd is als ie zo lkkr is(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    GnaGna^^
    Stoute billie ;P
    nee geintje:)Ik dacht ook niet anders hoor!
    Hij is bijna 19..Dat moet dan wel echt een record zijn om maagd te blijven met miljoenen chicks om je heen xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    de kleine deugniet!!!
    maar wa wilt ge..
    19 en nog nooit met een meisje naar bed geweest?? da is egt onmogelijk!! (allé bij mij tog)

    ja wel dat kan, die van jb zijn volgens hun nog altijd maagd en willen dat pas niet meer zijn na hun huwelijk, nu kijken of ze t vol zouden houden

    en nick heeft altijd een bijbel bij zich, die zijn zeer katoliek opgevoed, volgens hun he, k lees ook aleen maar de joepie


    Live life limitless.

    Ey, zoveel meisjes om hun heen hea... Ze komen bijna niet met hun in contact omdat al hun bodyguards ze aan de kant slaan xD!


    Tears are crashing out of my eyes

    ja wel dat kan, die van jb zijn volgens hun nog altijd maagd en willen dat pas niet meer zijn na hun huwelijk, nu kijken of ze t vol zouden houden

    Ik vind de JB´s sucken xD! Maar hun vader heeft besloten dat ze dat neit mogen voor het huwelijk! Ze hebben geen eigen principes! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ik vind de JB´s sucken xD! Maar hun vader heeft besloten dat ze dat neit mogen voor het huwelijk! Ze hebben geen eigen principes! :P


    Idd!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Idd!

    Danku (flower)


    Tears are crashing out of my eyes

    Als ge het pas op u 20ste pas vo de eerste keer doe moet ge u wss al schamen omda ge ne laatkomer ze.
    OMG de eerste keer moet die dan op u 12de ofzo zijn??

    Da vind ik wel dom ze..
    ma ja dat dacht ik al van Bill :)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind een jongen met principes eigenlijk wel sexy! :$ Maar Bill is zoiezo al sexy! (cool)


    Tears are crashing out of my eyes

    Als ge het pas op u 20ste pas vo de eerste keer doe moet ge u wss al schamen omda ge ne laatkomer ze.
    OMG de eerste keer moet die dan op u 12de ofzo zijn??

    Da vind ik wel dom ze..
    ma ja dat dacht ik al van Bill :)



    schamen waarom? er zijn toch mensen die op hun 20ste nog maagd zijn!

    doe me denken aan de film 'the 40-years old virgin!!:D

    en jah bill, hij leek er geen maagd meer uit, alle jah, (ge zou kunnen denken, t ligt aan het twin zijn ma nee e


    everything you imagined, and more...

    ja wel dat kan, die van jb zijn volgens hun nog altijd maagd en willen dat pas niet meer zijn na hun huwelijk, nu kijken of ze t vol zouden houden

    en nick heeft altijd een bijbel bij zich, die zijn zeer katoliek opgevoed, volgens hun he, k lees ook aleen maar de joepie

    idd!