• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kate Jessica Jordan.

    "Euh... Ja." mompel ik, waarna ik mijn sleutels zoek en de deur openmaak. "Je hoeft niet stil te zijn of zo... Ik woon toch alleen." zeg ik met een flauwe glimlach. "Je vind de weg vanzelf wel. Denk ik."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    En ze woont dan nog alleen in zo'n gigantisch huis?"Ow oké dan."zeg ik met een glimlachje en ga het huis binnnen."Wauw"wa het eige wat ik ervan kon zeggen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Ja, oké." zeg ik grinnikend, waarna ik mijn jas uitdoe en ophang. "Wil je misschien iets drinken? En heb je al gegeten?" vraag ik, waarna ik hem twijfelend aankijk.
    "Euh... Is er iets?" vraag ik fronsend terwijl ik Louis aankijk. "Ik leid je zometeen wel even rond."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson

    Ik kijk weer naar Kate."Dit huis is prachtig"zeg ik met een glimlachje ."en ik heb nog niets gegeten,maar je hoeft niet peciaal iets voor me klaar te maken hoor."zeg ik dan weer met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Bedankt, ik doe mijn best om het netjes te houden." zeg ik glimlachend. Ik kijk Louis eventjes aan. "Zeker weten? Het is geen probleem hoor. Een pizza is zo in de oven gelegd." zeg ik grinnikend. "Trouwens, ik wil niet dat je honger lijdt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    ik glimlach"ah ok dan is het goed."zeg ik blij ."Dus ...Waarom wou je eingelijk asistente van ons worden?Wij zijn niet de allermakkelijkste."vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mag ik anders Delaney Simon laten bellen om info op te vragen over Kate? xD Ik heb namelijk niks te doen)


    Happy Birthday my Potter!

    Kate Jessica Jordan.

    Die vragen had ik kunnen verwachten, en toch ben ik niet voorbereid.
    "Ik ehm..." stamel ik, waarna ik naar de keuken loop en een pizza uit de vriezer haal, waarna ik hem in de oven leg.
    "Ik had geen baan meer..." mompel ik "En het leek me wel leuk om iets met een boyband te doen." maak ik mijn nogal mislukte verhaal af, waarna ik Louis even aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Tuurlijk, is goed!(A) Komt Simon ook nog wat meer in het verhaal!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delaney Ariette Tomlinson

    Besluiteloos staar ik naar het scherm van mijn mobiel. Ik hoor dit gevoel te negeren, ik bedoel ik ben een zusje, geen overbezorgde broer. Dat is Louis zijn taak tegenover mij. Maar toch, ik negeerde zulke intuïties nooit en het kon toch geen kwaad om even te checken?
    Ik kijk nog een keer om mij heen, maar ik heb geen idee waar Harry uithangt. Ik toets dan toch het nummer van Simon in. Hij moet meer weten over die Kate.


    Happy Birthday my Potter!

    Simon Phillip Cowell.

    Het papierwerk invullen van de jongens was verschrikkelijk saai. En ik moet ook nog Kate haar dossier invullen, maar dat was niet heel moeilijk. Gewoon invullen dat ze nu hier werkte en zo... Opeens ging mijn telefoon en ik keek naar het schermpje. Ik fronste verbaasd. Waarom zou Delaney me nu bellen? Ik nam twijfelend op.
    "Je spreekt met Simon?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delaney Ariette Tomlinson

    Een paar keer hoor ik de telefoon overgaan, tot er uiteindelijk opgenomen wordt. 'Je spreekt met Simon,' klinkt het aan de andere kant van de lijn. Ik kan wel merken dat hij verbaasd is.
    'Heeeey, met Delaney. Sorry dat ik je stoor, maar ik heb zojuist de nieuwe assistente ontmoet, Kate, en ik vroeg mij af wat jij over haar wist.' Ik stop even met praten en kijk bedenkelijk voor mij uit. 'Ik vond haar nogal... ik weet niet.'


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    ik begreep het niet,maar ik knikte toch zodat ze het niet opnieuw moest bertellen.Mischien was het wel iets prive ofzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Simon Phillip Cowell.

    Ik kijk eventjes bedenkelijk. "Delaney... Je weet toch dat ik geen privégegevens over mijn werknemers mag doorgeven?" vraag ik, waarna ik Kate's dossier erbij pak.
    "Ik kan je in ieder geval vertellen dat haar volledige naam Kate Jessica Jordan is. Ze is negentien jaar en heeft in haar kinderjaren veel succes gehad." vat ik samen.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt zachtjes op mijn lip. Ik merk dat Louis me onduidelijk vind, en dat was niet handig aangezien ik nog veel meer zou moeten liegen.
    "Hou het er maar op dat ik het leuk vind om met boybands te werken en dat dit best interessant is."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delanay Ariette Tomlinson

    Ik grijns even als ik de volledige naam door gegeven krijg van Simon. Kate Jessica Jordan, nou als je zoveel succes hebt gehad, moet je te vinden zijn.
    'Maak je geen zorgen. Dat is alles wat ik nodig heb,' breng ik vrolijk uit. 'O, en als iemand ernaar vraagt, ik heb je nooit om deze info gevraagd oké?' zeg ik op een wat serieuzere toon.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 16:56 ]


    Happy Birthday my Potter!