• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

Andere personages.

-Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

* Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Kate Jessica Jordan.

Ik volg het gesprek maar half en kijk Louis en Harry eventjes aan. 'Volgens mij kan ik nog wel ergere dingen verwachten, dus ik zeg er nog niks over.' mompel ik, waarna ik eventjes met mijn hak op de grond tik.
    'Waar woon je dan? Anders zet ik je wel even af.' stel ik voor, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken even naar Louis kijk. Ik had wel kunnen verwachten dat hij mijn aanbod niet heel leuk zou vinden, en daarom vroeg ik het ook.

Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Ahww, is Leeyum boos?' vraag ik plagend. Ik lach om het eigeel dat over zijn gezicht druipt. 'Je kan van mij van alles verwachten broertje' zei ik toen. Ik deed mijn nieuwe adidas schoenen aan, liep naar de gang, pakte mijn jas en ging naar buiten. Liam ging me terugpakken, dat was zeker, maar voordat hij iets kon uitvoeren was ik lekker weg.

That is a perfect copy of reality.

Jordan

Ik grinnik, en kijk hem aan..
    'Heb je al een rijbewijs?' grijns ik..

El Diablo.

Liam James Payne
    Ik liep Jaimy-Lee achterna,maargoed dat ik mijn schoenen nog aan had.Ze was al naar buiten gerent en ik rende haar achterna,maar halverwege de straat had ik door dat ik een eierdouche had gekregen en deze nog op mijn hoofd zit,ook zag ik al enkele fan hiervan foto's trekken.Dus liep ik maar weer terug naar binnen en liep ik naar de douche,denkend hoe ik haar terug kon pakken.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik kijk achterom en zie Liam achter me aankomen, dan stopt hij en loopt hij terug. 'Wauw, ik wist niet dat hij z'on slechte conditie had' dacht ik. Dan zie ik een paar fans foto's maken, ik lach nog harder dan ik al deed. 'Slimme actie Jai, slimme actie' dacht ik. Ik liep verder de straat uit en zuchtte even, dat mijn broer zo beroemd was had voordelen en nadelen, het grootste nadeel; sommige fans. Sommige fans gingen echt te ver vond ik. Ach ja, zolang mijn broer en zijn vrienden het goed vonden, bemoeide ik me er niet mee. Ik dacht weer aan die Kate Jordan, ik had er een slecht voorgevoel over, maar ik ging dat niet laten merken. 'Die kate jordan is een actrice, heel beroemd bij paparazzi, wat doet zij als assistente bij een band? Vast niet iets goed' dacht ik. Omdat ik het niet zeker wist, liet ik het maar zitten. De vijf jongens waren vast slim genoeg om er ooit zelf achter te komen. Als ze uberhaupt wisten wie Kate Jordan was, ik zucht weer. Soms, soms was ik echt slimmer als mijn broer. Ik pak mijn mobiel en stuur mijn broer een smsje. Lekker onder het eigeel Leeyum? GnaGna xJai. Ik hield ervan om grapjes uit te halen met mijn broer, hij wou me altijd terugpakken, maar keer op keer mislukte het. 'Dit keer laat ik hem winnen' dacht ik 'Dan is hij ook een keer blij'

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:50 ]

(Ik kan niet meer reageren, totdat Lou of Harry iets zegt.(A) Wat is het hier weer stil trouwens.:P)

(Ik verzin wel wat :p )
    Louis Tomlinson
    Aangezien Harry vast ook met de auto was kreeg ik een idee."Wat dacht je er anders van om met zen 3tjes naar starbucks te gaan."stelde ik dan voor en liet harry van mijn rug zodat hij nu naast me stond.

Liam James Payne
    Na gedoucht te hebben doe ik mijn kleren weer aan en zie dat ik een berichtje heb van Jai.Ik had daarnet het perfecte plan om haar terug te nemn,maar die voor ik vanavond uit.hahah head and shoulders please!xxLiamstuurde ik dan terug en ging met mijn natte kop naar beneden en ging dan iets eten in de keuken.

Kate Jessica Jordan.

Ik slik eventjes. Als we maar geen fans tegenkwamen, want dan was ik er geweest.
    'Ehm... Ja, dat is goed.' zeg ik, waarna ik eventjes glimlach. Ik kijk Louis en Harry nog voor een ogenblik aan voordat ik mijn zonnebril weer opzet.
    'Oké dan. Kunnen we dan gaan?' vraag ik met een klein lachje, waarna ik mijn sleutels weer pak en eventjes grinnik.

Jaimy-Lee Rosé Payne
    Die begrijp ik niet, maar ik ben over 5 min thuis. Zie je dan xo Jai. Ik glimlachte en begon richting huis te lopen. Ik zuchtte, net voordat je mijn straat in ging, sloeg ik af. Wat gaat mijn broer doen als ik later thuiskwam als dat ik zei?

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:23 ]

Louis Tomlinson
    'Ehm... Ja, dat is goed.' zei ze na even na te denken en glimlachte dan."Oké!" zei ik met een glimlachje en ging al met Harry opweg naar buiten.

Liam Payne
    okéxLiamStuurde ik dan terug en ging dan maar beginnen aan het liddag eten te maken.Normaal deed Danielle dat...Ik schudde haar weer uit mijn hoofd en haalde wat pasta uit en ton de spagettie saus.En begon dan te koken.

Kate Jessica Jordan.

Ik zucht en loop achter Harry en Louis aan, die al naar buiten waren gelopen.
    'Waarom gaan we eigenlijk met drie auto's als we ook met eentje kunnen gaan en daarna hier weer terugkomen?' zeg ik, waarna ik eventjes mijn wenkbrauw ophaal en met mijn sleutel speel.
    'Louis is de oudste, dus hij rijdt.' zeg ik grijnzend, waarna ik mijn sleutel wegstop en Louis vragend aankijk.
    'Tenminste, als je dat kunt.' zeg ik plagend.

Louis Tomlinson
    'Waarom gaan we eigenlijk met drie auto's als we ook met eentje kunnen gaan en daarna hier weer terugkomen?'hoorde ik Kate zeggen en keek om'Louis is de oudste, dus hij rijdt.'zei ze dan met een grijns en keek me daarna vragend aan'Tenminste, als je dat kunt."zei ze da en ik haalde mijn wenkbrouwen op."Is dat een uitdaging?"vroeg ik dan grijnzend."Zo,ja Challenge accepted!"zeg ik dan overtuigt.

Kate Jessica Jordan.

Ik staar Louis eventjes aan. 'Oké... Maar ik zit voorin.' zeg ik grijnzend. Ik besloot om me maar aan die twee aan te passen, dat was makkelijker.
    'Dan kan ik Louis in de gaten houden zodat hij niet naar meisjes gaat staren in plaats van op de weg.'

Louis Tomlinson
    'Oké... Maar ik zit voorin.'zei ze grijnzend en we nliepen het gebouw uit 'Dan kan ik Louis in de gaten houden zodat hij niet naar meisjes gaat staren in plaats van op de weg.' Ik lach even om haar reactie."ja vast en zeker."zeg ik dan en ontgrendel de auto en na een tijdje stonden we al bij de auto en deed ik het portier voor Kate open."Ladies first."zeg ik dan met een grijns.