• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Tuurlijk liegen ze om me, waarom zou ik jaloers zijn op jou? Zij zouden juist jaloers op mij moeten zijn. Ik weet samen met Jordan en Mia altijd het eerst wanneer jullie touren zijn, hoe jullie nieuwe nummers heten. Op jullie na dan' zeg ik tegen Liam. 'En, oh ja, als de bel weer gaat, gewoon niet open doen' zeg ik grinnikend.


    That is a perfect copy of reality.

    MirrorMalik schreef:
    Niall Horan

    Ik kijk haar aan en knik. 'Denk dat dat inderdaad de juiste woorden zijn. Je bent echt een goede concurrentie dan, maar ook nog steeds zusje' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Zeg het maar. Mijn ideeën zijn op net als het snoep'


    Jordan

    Ik grinnik, en zet mijn Ipad weer uit.
    Ik kijk hem grijnzend aan.
    'Met andere woorden, nandos?'


    El Diablo.

    Liam James Payne
    Ik grinnik op het laatste wat ze dan zegt."Goed idee,ze moeten me met gerust laten vandaag!"zeg ik dan lachend."Wat heb je trouwens gedaan vandaag?"vraag ik dan om het gesprek verder te voeren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik kijk haar met een onschuldige glimlach aan en knik.
    'Jaaaaaa, tuurlijk is het met andere woorden nandos' zeg ik lachend en spring op van de bank. 'Wat zou het anders moeten zijn?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Tja euh... Ik hoop het.' zegtze dan grinnikend.'Gooi maar.' zegt ze glimlachend."Ready steady catch!"roep ik dan en gooi de sleutel naar haar.Waarna ze hem behendig opvangt en ik glimlach dan.Harry was best wel zwaar moest ik zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Nadat ik de sleutels heb gevangen moet ik eventjes grijnzen.
    'Bedankt voor het brengen Louis, en Harry natuurlijk. Zeg het maar als ik iets terug kan doen.' zeg ik, waarna ik de sleutels in mijn tas stop en de jongens even aankijk.
    'Is dit trouwens normaal? Jullie twee?' vraag ik, terwijl ik ze fronsend bekijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Wat ik heb gedaan is niet zo interessant[Of hoe je het ook schrijft]' zeg ik met een glimlach. Dan loop ik naar de keuken, en pak ik ongezien een eitje. Ik loop weer terug en tik op Liam zijn kop, het ei breekt en er komt allemaal spul uit. Ik lach even en smeer het in zijn haar. 'Eigeelhaar, staat je prachtig' zeg ik en dan barst ik in lachen uit. Ik loop alvast weg voor het geval dat.


    That is a perfect copy of reality.

    (Je spelde het ook nog goed!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jordan

    Ik grinnik, en sta ook op.
    'Geen idee' lach ik, en trek snel mijn roze Vans aan.
    'Let's go'


    El Diablo.

    Louis Tomlinson
    'Bedankt voor het brengen Louis, en Harry natuurlijk. Zeg het maar als ik iets terug kan doen.' zei ze en stak haar sleutels weg waarna ze ons weer aankeek 'Is dit trouwens normaal? Jullie twee?' vroeg ze fronsend en ik hield mijn hoofd schuin en keek haar vragend aan."Wat bedoel je?Dat Harry en ik acrief zijn ofzo?Want dat is iedere dag zo."zeg ik dan met een grijns

    Liam Payne
    Ze zei dat het niet zo interessant was en liep dan naar de keuekn,ik besloot dan maar de tv aan te zetten.Ik stond wat te zappen en voelde plost iets op mijn hooft geklopt en natte heid op mijn haren.'Eigeelhaar, staat je prachtig' zei ze achter ze het spul nog eens in mijn haar vreef."Jij!"riep ik quizi)boos en rende achter haar aan,hoe dan ook ging ik haar terug pakken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    'Dat is dus wat ik bedoelde. Er is gewoon geen logisch verklaring behalve nandos natuurlijk' zeg ik lachend en pak mijn telefoon. 'Yeahh, op naar nandos' roep ik vrolijk en open de deur. Dan pas valt me op dat ik nog geen schoenen aan heb. 'Hoe..wat?' Ik schud mijn hoofd en trek snel een paar schoenen aan. 'Oke laten we gaan'

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    'Ja, dat. Dan hou ik daar wel rekening mee.' zeg ik, waarna ik een paar haarlokken uit mijn gezicht veeg.
    'Dan eh... Ga ik denk ik maar weer... Jullie zijn toch alle twee met de auto?' vraag ik nog even snel. Wat interesse tonen kon nooit kwaad, vooral niet als je alles over ze te weten moest komen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jordan

    Ik grinnik, en strijk mijn witte jurkje glad.
    Ik begin weer met lopen, en stop mijn Iphone in mijn Chanel tasje..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson
    Ze zei dat ze er rekening mee ging houden en veegde daarna een paar van haar blonde haarlokken uit haar gezicht.'Dan eh... Ga ik denk ik maar weer... Jullie zijn toch alle twee met de auto?'vroeg ze daarna dan."Ik ben met de auto,ben jij met de auto Harrrrrry?"vroeg ik dan lachend met een rollende r.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik schud mijn hoofd als teken dat ik niet met de auto ben en schiet dan in de lach. 'Nee, BooBear ik met niet met de auto. Ik was...euhh..ja nou eigenlijk zou ik het niet meer weten' zeg ik bedenkelijk. Even kijk ik naar Kate. 'Rekening mee houden? Zo erg zijn weg toch niet?' vraag ik lachend.

    Niall Horan

    Ik doe de deur achter me dicht en ga dan naast Jordan lopen. Mijn zonnebril en mijn pet had ik ondertussen ook alweer opgezet. 'Waarom is het zover weg en duurt het zolang als je honger hebt?' mompel ik en kijk even rond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer