• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn slagroombaard was al weg xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Edward Styles

    Als ik de stem van Louis hoor kom ik weer een beetje bij de werkelijkheid en kijk hem even aan. 'Mhm, wat zei je Lou?' vraag ik verward.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Harry bleek terug op de aarde te zijn."Wat moet jij hebben om te drinken?"herhaalde ik mijn vorige vraag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik kijk even rond en bijt eventjes op mijn lip. Al snel kijk ik Louis weer aan. 'Hazza wil een cappuccino hebben' beantwoord ik zijn vraag. 'Waar is die vrolijkheid van jou ineens gebleven?' vraag ik twijfelend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Hazza wil een cappuccino hebben' beantwoord hij eindelijk mijn vraag. 'Waar is die vrolijkheid van jou ineens gebleven?'vroeg hij dan."Kate wil dat we niet opvallen."zeg ik dan tegen Harry


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar sluit hem al snel weer en schud mijn hoofd. 'Ik zeg niets meer en ' mompel ik en loop naar een tafel toe en ga zitten. Ik was al chagrijnig en dit is iets wat ik er dus echt niet bij kan hebben. Tenzij mensen me liever nog chagrijniger zien. Snel haal ik mijn hand door mijn krullen en kijk even rond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Harry ging chagerijnig bij een tafeltje gaan zitten en ik zuchtte."Dus 2 cappucino's."zei ik tegen Kate en glimlachte even waterig en ging dan naast Harry zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik merk dat iemand naast me komt zitten en hoef niet te kijken om te weten dat het Louis is. 'Zeg/vertel maar wat je wilt zeggen' zeg ik zonder mijn blik af te wenden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "komaan Har,waarom zo chagierijnie?"vroeg iki dan op een kindertoon om hem wat op te vrolijken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    'Mhm, eerst de hele nacht geen oog dichtgedaan en vervolgens als het ochtend is neem jij niet op' begint ik met vertellen. 'Dan als ik je zie heb je geen oog meer voor me gezien ik die blik in je ogen herken en dat is nog steeds zo.' Ik kijk hem heel even aan en dan richt ik mijn blik weer op een punt op de muur waar ik net ook naar keek. 'Nu is het niet eens meer de bedoeling dat we vrolijk doen. Louis dat is hoe we zijn en daar kan je moeilijk veranderen omdat iemand wil dat je niet herkent willen worden. Wij zijn hoe we zijn. Je gedraag je zo anders vandaag en heb het idee dat ik mijn beste vriend zo ook nog ga verliezen.'

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Het spijt me Harry,van dat telefoontje maar ik had me overslapen en ik kan er toch moeilijk iets aan doen dat je niet hebt kunnen slapen."zei ik en ging dan met een hand in mijn haar."Ik wil gewoon niet weer zo veel kritiek dat ik stom en kinderachtig ben zoals sommige mensen zeggen."mompel ik dan en kijk naar mijn vingers."En trouwens je gaat me j-heus niet verliezen Hazza because were budy's forevva!"zeg ik dan met een klein glimlachje.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    'Dat weet ik Lou, maar doordat was ik chagrijnig en met dit erbij word het alleen maar slechter' zeg ik en haal mijn telefoon uit mijn zak. Ik stuur snel een paar tweets en kijk Louis aan. 'Je bent niet stom en kinderachtig Louis en sinds wanneer trek je je wat aan van de mensen die dat zeggen. Je richt je altijd op de andere.' Ik kijk hem aan en duw mijn Iphone in zijn handen. Verschillende antwoorden heb ik gehad en verschillende trends, Dat allemaal binnen een paar minuten. 'Richt jij je hierop en denk even na. Ik wil die oude vrolijke Louis/boobear' zeg ik en sta op. 'Dat zeg je nu Lou, maar wie weet hoe lang je dat nog roept'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik krijg Harry's Iphone in mijn handen geduwt en kijk naar de trends en de tweets en zucht dan en leg de Iphone om het tafeltje.Natuurlijk zijn er duizenden Fans die van me houden zoals ik ben en maar een paar mensen die slechte dingen zeggen,maar toch doet het nog pijn.Ik glimlach waterig.De tweets van sommigen waren echt lief,maar het manngement wil ons ook allemaal veranderen.Ik bedoel als je eens naar Nialler kijkt,hij is ook niet de oude meer."ik wil ook de oude mij terug."mopel ik dan en kijk naar Harry.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    'De oude jou zit nog in je dus het kan niet heel moeilijk zijn Lou' zeg ik en kijk hem heel even aan. 'Weet je hoe het is om iedereen te veranderen en dan met name je beste vriend?' vraag ik en schud mijn hoofd. 'Te moeilijk en wil het plezier wat we de laatste tijd en laatste dagen hadden' zeg ik zacht en kijk even rond. 'Ben hier even weg voor iedereen ons herkent door het feit dat mensen ons nu al aanstaren' zeg ik en kijk hem aan. 'Je moet je richten op de andere en het mangement krijg blijkbaar hun zin'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Toen Harry naar buiten ging stond ik ook op en ging naar de toiletten.Eenmaal daar deed ik de kraan open en spette wat water in mijn gezicht.De woorden van Harry echoden steeds in mijn hoofd.Stom mangement ook.Ik vreeg even over mijn slapen en vreef het water van mijn gezicht.Waar is mijn Forever young toch gebleven?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH