• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Arriver schreef:
    [Moet ik nog op liam reageren?]


    (i dek het niet aangezien hij aan etdouchen is)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik dacht dat ik al met Louis gereacheed had :s sorry)
    Louis Tomlinson
    Ik lach even om Harry "ok laten we dan maar gaan!"kirik blij


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Maak niet uit]

    Harry Styles

    Ik kijk Louis aan en schud mijn hoofd. 'Mij niet uitlachen ook al maak ik blijkbaar verkeerde keuzes' zeg ik lachend en knik dan. 'Oke dan gaan we'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    Ik laat Harry op mijn rug springenen dan ren ik naar mijn auto "Nieuwe Thoms we kmoen eraan!"gil ik blij


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    Ik sla mijn armen om zijn nek als hij besluit om het op een rennen te zetten. 'Iemand is blij dat hij nieuwe schoenen krijgt' zeg ik lachend. 'Al moet ik zeggen dat het voor mij ook tijd is om nieuwe kleding te halen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ikstopal we bi de auto zjn en laat Harry a wee op zijn eigen benen staan."Yep vandaag word shop dag!"kir ik blij en ontgrendel de auto


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    Ik kijk Louis met een pruillip[ aan als ik weer met beide bene op de grond sta. 'Ik zat met zo lekker' zeg ik teleurgesteld, maar begin al snel te lachen. 'Dat word het inderdaad en niemand die dat kan veranderen' zeg ik vrolijk en open dan de deur. 'Dit word echt gezellig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Dat word het zeker!"zeg ik als ik ingetapt ben.Ik start deato en rij dezekeer wt rustiger dan daarnet."Waar wil je eerst naartoe?"vraagik tegen Harry.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    Ik stap in en dat zorgt ervoor dat ik niet meer vrolijk op en neer kan springen. 'Niets aan toe te voegen' zeg ik en kijk hem even aan. 'Kies jij maar aangezien ik geen idee heb'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Hmm Wat dacht je van Hollister?"stelde ik dan voor aangezien hij graag klere wou,dan kon ikook nog eens kijken voor kleren


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    'Waarom heb ik daar niet aan gedacht' zeg ik en knik. 'Laten we daar inderdaad maar eerst naartoe gaan' zeg ik vrolijk en kijk even uit het raam. Zacht begin ik een of ander liedje te zingen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Ikheb eingelijk geen idee aangezien jij de fashion expert bent."lac ik even n zie het gebouw al.Ikzek een plekjeom te parkere e stap dan uit."Kom je Harry?"vroeg ik dan voor ik de auto ging sluiten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    'Mhm wees daar maar niet zo zeker van gezien jij er ook heel dicht bij in de buurt komt' zeg ik lachend en stap uit zodra hij de auto parkeert en zelf ook uitstapt. 'Kom eraan Boobear' antwoord ik vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik glimlach en ga dan samen met Harry Hollister binnen.De winkel was gianisch en direct vond ik al leuke dingen ,vooral streepjes shirts


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Nadat ik klaar ben met de fans zucht ik opgelucht. Geen bekenden van mijn 'baan' te zien, veilig dus. Nu ik toch ik de stad ben loop ik maar meteen verder. Wat winkeltjes inlopen kan nooit kwaad... Ik loop wat verschillende winkels langs als me opeens iets opvalt. Twee gedaantes waar ik vandaag nog mee ben omgegaan. Ik bijt op mijn lip en loop de winkel binnen, zoekend naar mijn mobiel. Hopelijk val ik nu niet op...


    Reading a good book is like taking a journey.