• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik zucht even. "Vergeten jullie altijd zoveel?" vraag ik, waarna ik mijn adres met dezelfde roze signeerstift op een ander stukje papier schrijf en het dit keer aan Harry geef. "Jullie kennen die wijk volgens mij wel... Je hoeft maar aan te bellen, ik ben er toch." zeg ik glimlachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Mijn topics. Dus waar kan ik beginnen?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Tja, goeie vraag... Je kan naar de stad gaan en Harry, Louis en Kate tegenkomen?(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, hoe laat is het nu ongeveer in de RPG en heb ik nog iets gemist dat van belang is? Ow, en waar in de stad zijn ze?)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Bij Hollister, in de winkel. En zeg maar ongeveer 7 uur in de avond...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delaney Ariette Tomlinson

    Een beetje verveeld en met een volle buik wandel ik door de stad. Ik had snel een pizza naar binnen gewerkt, aangezien ik nog een werkstuk af moet maken met het saaiste thema ooit. Het moet over bouwkunst en architectuur in je omgeving gaan.
    Het fototoestel bonkt bij iedere stap tegen mijn ribben, terwijl ik rondkijk voor een mooi gebouw. Je gaat op deze manier wel anders naar de stad kijken. Het valt nu namelijk op hoe saai de gebouwen hier wel niet zijn, wanneer de inhoud niet meetelt.
    Ik wil net een foto nemen van het gebouw naast de Hollister, aangezien het wel een leuke combi is van oude architectuur en moderne inbreng, als ik een achterhoofd herken. Hij staat in de Hollister met iemand met een grote krullenbos en een meisje.
    Ik laat de foto voor wat het is en schiet de winkel binnen. 'Broertje!' roep ik en ik vlieg hem zonder dat hij tijd heeft om te reageren om zijn nek. 'Lang niet gezien!'

    (Zoiets?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Perfect, niet zo onzeker! Je schrijf heel goed!(A))

    Kate Jessica Jordan.

    Net als ik me wil omdraaien en weg wil lopen schrik ik me dood als iemand Louis om de hals vliegt. Zo zenuwachtig als ik nu ben zet ik snel mijn zonnebril weer op en ik merk dat ik iets sneller ademhaal als normaal. Waarom schrik ik ook zo snel?!
    "Mag ik vragen wie dit is?" vraag ik, waarna ik een wenkbrauw ophaal en het meisje aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    'Broertje!'gid er iemand dor de winkel en ik keek om e een glimlach vormde zich op mijn gezicht wat deed Delaney nou hier?voor ik iets kon zeggen vloog ze me om de hals.Ikkeek even naar Kate die vroeg wie ze was."Kate dit is Delaney mijn zusje."stelde ik haar voor met een glimlach


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delaney Ariette Tomlinson

    Ik merk dat Louis zich gelijk op het meisje richt die vraagt wie ik ben. Ik kijk haar voor de grap beledigd aan en zet mijn handen in mijn zij. Dat ze niet eens weet wie ik ben!
    'Kate dit is Delaney mijn zusje.' Ik knik bevestigend naar het meisje dat dus blijkbaar Kate heet en steek strak mijn hand uit, aangezien ik beledigd speelde. Ik trek mijn wenkbrauwen op naar haar en wacht tot ze mijn hand aanpakt.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 12:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Kate Jessica Jordan.

    Ik kijk haar even aan als ze zich nogal beledigd opstelt, helaas voor haar ben ik een actrice en zie ik heel goed als iemand acteert of niet.
    "Kate Jordan. Leuk je te ontmoeten. En laat je acteerkunsten maar varen, want dat gaat niks worden." zeg ik glimlachend, waarna ik haar hand aanpak en eventjes grijns. Ik had al vaker duidelijk gemaakt dat je niet de spot met me moet drijven, want dan kun je een aardige mij ook wel vergeten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delaney Ariette Tomlinson

    'Kate Jordan. Leuk je te ontmoeten. En laat je acteerkunsten maar varen, want dat gaat niks worden,' zegt Kate. Ze pakt mijn hand aan en grijnst even. Ik glimlach vriendelijk naar haar, maar ik heb het gevoel dat er iets mis met haar is. Ach, het zal wel aan het feit dat ze met mijn broer omgaat liggen.
    'Damn, op school werkt het wel altijd. Maar ja, die zijn ook niet gewend aan zangers, actrices en dergelijke.' Mijn ogen gaan van Kate naar Louis en er verschijnt een duivelse grijns op mijn gezicht.
    'Dus, is Kate je nieuwe vriendinnetje?' zeg ik plagend waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    Mijn ogen worden groot en volgens mij begon ik ook licht te blozen."Delaey nee! Ze is gewoon onze assistente."mompel ik dan en kijk naar de grond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen even om niet te gaan stamelen.
    "Ik ben inderdaad gewoon een assistente, meer niet." zeg ik.
    Ik was totaal niet zenuwachtig omdat ze me Louis´ vriendin noemde, integendeel. Dat interesseerde me weinig, ik was plagen wel gewend. Maar het feit dat het woord actrice weer viel was toch niet zo heel gemakkelijk. Ik kijk even fronsend naar Louis, wat was er met hem? Opeens merk ik dat hij me misschien toch wel leuk vind, dus ik besluit om het even te testen.
    "Nee... Helaas niet, al zou ik dat niet zo erg vinden." zeg ik zo overtuigend mogelijk, waarna ik mijn gezicht afwend.
    Dit lijkt mij wel duidelijk genoeg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Nee... Helaas niet, al zou ik dat niet zo erg vinden." halmde er nu steeds in mijn hoofd.Vond ze me leuk?Ik keek op naar Kate en bloosde nog wat meer.Mijn hart ging volgens mij ook wat sneller.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delaney Ariette Tomlinson

    Ik grinnik om Louis' reactie en kijk naar Kate, die rustig antwoord dat ze gewoon zijn assistente is. Toch lijkt ze zicht niet op haar gemak te voelen, al lijkt dat niet door Louis te komen... vreemd. Of ik zie dingen die er niet zijn, wat op zich een hele goede mogelijkheid is, of er klopt iets niet met die Kate. Ik besluit voor het eerste te gaan.
    'Nee... Helaas niet, al zou ik dat niet zo erg vinden.' Zie je, ze vindt hem gewoon wel leuk. Niks vreemds aan.
    'Ik denk dat ik maar even die foto ga nemen van het gebouw hiernaast. Ik ben zo terug,' zeg ik grinnikend. Mijn blik valt op Harry. 'Ga je mee?' vraag ik aansporend. Misschien wordt het wel wat als we ze nu even alleen laten.

    (Harry stond daar toch ook?)


    Happy Birthday my Potter!