• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    ik knik "Ik ben wel vrij denk ik"zei ik en keek weer naar Kate.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Ja, maar jij doet nooit iets terug, daarom ben jij een makkelijk doelwit' zeg ik lachend. 'En over die Kate Jordan, ken jij haar echt nergens van? Ze is redelijk op tv' vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik even en glimlach. "Oké, en jij Harry? Tenminste, als je wilt." zeg ik snel. Even denk ik na en mijn ogen worden even groot. Mijn idee mocht dan wel zo leuk en aardig zijn, maar mijn huis bleef toch groot en duur. Ach ja, daar verzon ik nog wel iets op...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    ik frons even als ze het over Kate had."Waar heb je het nou over en hoe weet je haar achternaam?"vroeg ik verbaast.Ik wist niet dat ik die ook verteld had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosë Payne
    'Omdat jij dat verteld hebt oen' zeg ik lachend. 'En waarom, oh, eh, ja, gewoon' zeg ik dan. 'Liam Payne, beroemd, maar nietswetend over andere beroemde mensen' dacht ik lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    "ow,sorry."mompelde ik en keek voor me uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Famous1xx schreef:
    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik even en glimlach. "Oké, en jij Harry? Tenminste, als je wilt." zeg ik snel. Even denk ik na en mijn ogen worden even groot. Mijn idee mocht dan wel zo leuk en aardig zijn, maar mijn huis bleef toch groot en duur. Ach ja, daar verzon ik nog wel iets op... Ik kijk Louis weer even aan en grinnik. "Alhoewel, jullie moeten morgen wel vroeg op... Durven jullie het aan om nog zo laat met mij in een huis te zitten?" vraag ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Even om het aan iedereen duidelijk te maken en mensen die nog aan een RPG van One Direction mee willen doen, er zijn drie reserveringen verlopen.

    -Zayn Malik.
    -Jordan Horan.
    -Mia Tomlinson.

    MirrorMalik heeft ook niet meer geschreven met Niall, dat weet ik. Maar ze kan niet schrijven als ze met iemand is die niet reageert, en met Harry schrijft ze wel. Ik weet dat ze dus wel actief is op dit forum. Als je mee wilt doen, zeg het maar even. Lees het begin van het forum voor meer informatie en een linkje. Als je mee wilt doen, meld het maar even.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik kijk van Kate naar Louis en dan weer terug. 'Denk dat ik inderdaad ook wel kan en natuurlijk wil ik dat wel' zeg ik glimlachend. Haar ogen worden ineens groot, maar ik besluit om er toch maar niet naar te vragen. 'Waarom zouden wij het eigenlijk niet aandurven en valt toch wel mee hoe vroeg we op moeten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlison
    "Ik durf alles aan!"zeg ik me een brede smile."Ja en waneermoee weeingelijk op?Moeten we ergens naartoe?"vroeg ik dan ik was heel de planning al verheten .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Ja, geen idee. Misschien worden jullie gek van mij na een paar uur. In de avond word ik nog wel eens wat druk." zeg ik snel, waarna ik eventjes glimlach. "Oké dan. Gaan jullie nu meteen met me mee of zal ik het adres geven zodat jullie nog even verder kunnen winkelen?" vraag ik grinnikend. Ik kijk Louis even aan. "Ik had daarstraks gezegd dat jullie om acht uur in de studio moesten zijn voor wat opnames. Je moet wel luisteren, Tomlinson." zeg ik hoofdschuddend.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:15 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik lach even om haar opmerking."Wel ik dek dat we nog vlug even zullen rond kijken tenzij Harry direct meewil."zegik dan e kijk naar Harry.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    'Hij als mijn beste vriend is druk en zelf ben ik dat ook dus we zullen echt niet gek worden van nog een druk iemand' zeg ik glimlachend en kijk even naar Louis. 'Wij gaan nog even rondkijken en dan zien we je straks wel' antwoord ik en knik. 'Als je je adres wilt geven heel graag, want anders word het echt nog eens een zoektocht. Trouwens ik wist ook niet wat de planning was, maar nu dus wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nyan schreef:
    Liam Payne
    "ow,sorry."mompelde ik en keek voor me uit.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Het geeft niet' zeg ik lachend. Dan zie ik dat Liam voor zich uit staart. 'Waar kijk je naar?' vraag ik nog steeds lachend


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    "Ik zit wat te dagdromen."mompel ik "Maar wat bedoelde je daarnet met tv?I het a op hetnieuws gekomen dat ze onze assistendteis ofzo?"vreg ik dan niets begrijpend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH