• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

Andere personages.

-Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

* Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Kate Jessica Jordan.

Voor deze keer ben ik blij dat mijn haarlokken altijd voor mijn gezicht vallen, want nu kan ik onopvallend naar Louis kijken. Het leuke was dat het me ook nog lukt ook. Als ik merk dat Louis terugkijkt bijt ik zachtjes op mijn lip en kijk voorzichtig naar hem op.
    "Ik zei niks." mompel ik.

(Jep! Harry was daar ook, ja.)

(Ik ga even lunchen. Byebye)

Happy Birthday my Potter!

Louis Tomlison
    "Meende je echt wat je zei ?Of was het gewoon ies om mij zus weg te jagen?"vroeg ik dan zacht,nadat ze zei dat ze niets gezegt had.Ik beet op mijn lip.En wachtte op haar antwoord

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Kate Jessica Jordan.

Ik fronste. "Louis, ik ga dat echt niet zeggen om je zusje weg te jagen..." antwoord ik, waarna ik eventjes zucht.
    "Als ik haar al weg zou willen jagen had ik wel iets anders bedacht. Het zou gemeen zijn als... Als ik dat zou zeggen terwijl het niet waar is." zeg ik op een gedempte toon.

Louis Tomlinson
    Ik zuchtte even opgelucht "Euhm,ja sorr van mijn zusje,ze kan nogal direct zo'n dingen zeggen tegen meisjes.Als ik er nog maar mee praat bestelpeld ze ,hen al direct als mijn vriendinnetje"mopel ik dan.

Kate Jessica Jordan.

"Ach, arme jij..." zeg ik, waarna ik hem met medeleven aankijk. "Ik meende wat ik zei hoor... Maar ik maak dit wel vaker mee. Het geeft niet." zeg ik, waarna ik zijn hand even twijfelend vastpak.
    "Je kan ook al nu met me mee naar huis, Harry heeft het adres en is toch druk bezig met fotografie..." zeg ik zacht.

('Je kan ook al nu met me mee naar huis' hoe fout klinkt dat :') )

Rider schreef:
    ('Je kan ook al nu met me mee naar huis' hoe fout klinkt dat :') )

(xD hahaha)

(Weet ik!:P Ik vond het wel melig.:$ Sorry! Ik zat helemaal in mijn rol!xD)

(Lol xD En toen verveelde ik mij :') )

Louis Tomlinson
    Het klonk een beetje raar ,maar ik stemde toch in."Wel ik ga dan een berichtje naar Hazz en Delaney sturen dat ik bij je ben."zeg ik en lzg het stapeltje kleren weg waarna ik mijn gsm uithaal en ze bijden een berichtje stuur.

Delaney Ariette Tomlinson

Een beetje verveeld maak ik wat foto's van het gebouw. Als ik die heb, vind ik dat ik wel klaar ben voor vandaag. Dan heb ik genoeg plaatjes van gebouwen en hoef ik ze dus eigenlijk alleen maar te verwerken in het verslag.
    Als ik mijn mobiel voel trillen, laat ik de camera zakken en vis de mobiel uit mijn zak. Louis... die was toch vlakbij? Waarom zou hij dan WhatsAppen? Ik haal onwillekeurig mijn schouders op en lees het berichtje. Ook fijn, kom je hem weer eens tegen, gaat ie weer weg. Naar het huis van die Kate om precies te zijn. Weer twijfel ik aan haar, man ik moet dat echt eens van mij afzetten.
    Ik kijk om mij heen naar Harry. Zou hij ook een bericht hebben gekregen, of gaat hij met hen mee?

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:36 ]

Kate Jessica Jordan.

Oké, misschien kwam mijn vraag wat vaag over.
    "Ik bedoelde er niks mee!" zeg ik grijnzend, waarna ik Louis meetrek. "Het is niet ver lopen. En schrik niet van het huis." zeg ik waarschuwend, waarna ik begin te lopen en eventjes lach. "Let niet op mijn manier van vragen stellen, ik ben soms onduidelijk."

Louis Tomlinson
    Ik lach even en wod door Kate meegetrokken naar haar huis.Na zo'n tijd kwamen we toe bij een wijk giga huizen."Wauw woon jij hier ergens?"vroeg k verbaast.