• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik stop mijn telefoon weg als Louis naast me komt zitten en me mijn cappucinno geeft. 'Dankjewel Lou en ben blij dat je met me wil praten' zeg ik en er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Na al die tijd is eigenlijk wel gebleken dat ik toch niet zonder mijn beste vriend kan' zeg ik en vouw mijn handen rond de beker waarna ik hem even aankijk. 'Het spijt me, want ik had zo dus echt niet mogen reageren'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Hij bedankte me voor de koffie en dat ik met hem wilde praten.Daarna zei hij dan dat hij niet zonder me kan en het hem spijt dat hij zo reacheerde."Het is niets Harry,je had wel gelijk."zeg ik dan en kijk dan naar hem."Knuffel?"vraag ik dan met een glimlachje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik kijk hem verbaasd aan als hij zeg dat ik gelijk heb. 'Je vind echt dat ik gelijk heb?' vraag ik. 'Dat antwoord zag ik dus echt niet aankomen.' Na die woorden zet snel de beker naast me op het bankje. 'Tuurlijk krijg je een knuffel Boobear' zeg ik grijnzend en geef hem een knuffel. 'Wat moet ik toch zonder jou beginnen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar moet ik op reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    (het is hier plots zo dood :< )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Inderdaad! Maar wij gaan het even tot leven wekken!xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik glimlach als ik een knuffel van hem krijg."Ik weet het niet,ik zou zeker niet zonder je kunnen Hazz."zeg ik dan en laat hem dan weer los.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Als het eten klaar is begin ik heel langzaam met eten, maar echt honger heb ik niet. Het is gewoon zo saai, alleen thuis zitten. Als ik het eten naar binnen heb gewerkt pak ik een dun jasje, mijn zonnebril en ik loop weer naar buiten. Even wandelen zou me vast goed doen. Als ik ergens in een drukke straat loop wil ik me al omdraaien, maar helaas. Mensen begonnen naar me te kijken, wijzen en uiteindelijk stond er een grote cirkel fans om me heen. Met een zucht zette ik de zonnebril af en begon snel met iedereen wat te praten, handtekeningen uitdelen en foto's laten maken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Bij mij speelt er ondertussen ook een glimlach rond mijn lippen. 'Dan zit er niets anders op dan vrienden blijven en bij elkaar blijven' zeg ik grijnzend. 'Ik kan ook niet zonder jou Boobear'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik glimlach als hij dat ook zegt.Ik woel even door zijn krullen en lach dan.
    "We kunnen gewoon niet zonder elkaar hé."zeg ik dan."Maareuuhm ,laten we wat rond gaan in de stad."stelde ik dan voor en glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    'Oeh nee dat deed je niet hé?' vraag ik en ga op zijn schoot zitten waarna ik zijn kapsel door de war haal. 'Zo ziet er een stuk beter uit en wij kunnen inderdaad niet zonder elkaar' zeg ik lachend en knik dan. 'Goed plan, maar laat me eerst even snel mijn koffie opdrinken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik lachte even als hij op mijn schoot kwam zitten en mijn haar door de war haalde."Haah tuurlijk wacht ik wel Hazz.Ik moet hem zelf nog opdrinken."zeg ik dan en naam mijn koffie die ondertussen lauw geworden was en nam een slok.Bah toch liever warme hoor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    'Yeah gelukkig anders zijn we weer alleen en dat is niet leuk. Trouwens dat komt mooi uit dat jij het ook nog moet opdrinken' zeg ik lachend en pak mijn koffie. Ik zit zo eigenlijk wel lekker en was ook niet van plan om weer naast hem te gaan zitten. 'Geef mij ook maar warme koffie' zeg ik nadat ik een slok heb genomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Ik dacht nou net hetzelfde Hazz."zeg ik lachend."Drink jij hem nog op dan ?Want ik vind het echt niet lekker lauw."zeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    `Harry Edward Styles

    'Ik weet gewoon wat jij ondertussen denkt Boobear en geef daar gewoon antwoord op' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Haal dalijk wel een warme, want dit is niet te drinken en moet een manier hebben om wakker te blijven. Al heb ik die misschien al lang gevonden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer