• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik reageer te veel, maar ja... Ik ga slapen! Ben er morgen wel weer eventjes.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [slaap lekker]

    [Haha, als het echt niet kan snap ik het hoor, dan heb ik gewoon pech xd]

    (Ik reageer nog één keer.:P)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Harry eventjes verbaasd aan. Wist ik veel dat hij zo snel was...
    'Serieus Styles, als ik mijn vriendin daar niet pijn mee had gedaan, had ik je nu vermoord.' mompel ik, waarna ik mokkend op mijn stoel ga zitten.
    Ik keek Liam even aan. 'Ik weet dat je me nu wilt gaan uitlachen.' zeg ik, waarna ik begin te grinniken.
    Mijn lach vergaat al weer snel als ik naar Amina kijk en weer naar Harry.
    'Serieus, dan bedoel ik het eens goed en dan werkt meneer weer niet mee.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Misschien mort je gewoon wachten tot het zelf gebeurt, Harry kan het heust wel zelf regelen' zeg ik en lach even. 'en anders, zoals ik zei heb een beetje geduld' zeg ik weer met een blik op Louis en Harry

    Superbunny

    'Mooi zo, want Superman word dan echt superhopeloos' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Volgende keer beter Hazz' zeg ik lachend en druk nog een kus op zijn wang. 'Bij jou haar is dat leuker om te doen' vervolg ik als hij met zijn hand door mijn haar gaat. Veel van het gesprek erna krijg ik niet mee, maar zodra Harry wegloopt en niet veel later terugkomt begin ik weer te grijnzen. 'Blijkbaar is er nog iemand hier met superkracht'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Liam eventjes aan. 'Jaja... Maar goed, omdat ik geen zin heb dat Harry me dadelijk nog aangeeft bij de politie blijf ik wel zitten.' zeg ik mokkend, waarna ik mijn armen over elkaar heen sla en Liam blijf aankijken.
    'Je moet weten dat ik geen geduld heb.' zeg ik grinnikend.

    Amina Esma Lopez.

    Ik zucht opgelucht als ik hoor dat Stephanie is opgehouden met haar spelletjes en ik durf weer op te kijken.
    'Volgens mij heeft Liam zijn lol voor vandaag weer gehad.' zeg ik zacht, waarna ik eventjes grijns. Ik moest toegeven dat het best wel grappig was geweest hoe Stephanie haar pogingen de hele tijd mislukten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edwad Styles
    ik trek even een pruillipje. 'ik wacht tot de volgende keer' zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Daarna begin te lachen en kijk Louis aan. 'ja superdief krachten of zo, ze jat zo me mobiel' zeg ik tegen Louis. 'en je weet dat ik daar niet tegen kan'

    Liam James Payne
    'ja inderdaad' zeg ik lachend en kijk Stephanie aan. 'ach meisje toch' zeg ik en aai met mijn hand door haar haar. 'zou ik je dan maar een beetje afleiden?' vraag ik en kijk er aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik als Liam zijn hand door mijn haren haalt en frons eventjes.
    'En hoe ga je dat doen?' vraag ik nieuwsgierig, waarna ik terugkijk met een vragende blik. 'Trouwens, het klonk net alsof ik acht was.' zeg ik grijnzend, waarna ik mezelf even bedenk. Oh ja... Ik leek soms ook acht, misschien nog wel jonger.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Superbunny

    'Hazz je weet dat ik daar niet tegen kan' zeg ik en kijk hem aan. 'Maar wel een goed plan' vervolg ik lachend. 'Ík had het over jou superkracht, maar nu het het zegt zijn er inderdaad meerdere met suprkrachten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [MAYN TOPICS]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    'ooh ben je geen acht dan?' vraag ik lachend en steek plagend mijn tong uit. 'sorry een kleine vergissing' lsch ik weer en kijk der grijnzend aan.

    Harry Edward Styles
    'waar kan je niet tegen?' vraag ik onschuldig en trek een pruillipje. 'hier niet?' vraag ik waarna ik even lach maar toch weer een pruillipje trek. 'ooh mijn superkracht ja, maar dat heb ik allemaal van jou' zeg ik en grijns dan even.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Een kind van acht mag niet in auto's rijden.' zeg ik grijnzend, waarna ik Liam plagend door zijn haar woel.
    'Eigen schuld. Moet je me maar geen kleuter noemen!' zeg ik grinnikend, waarna ik zijn kapsel eens bekijk.
    'Charmant.' zeg ik lachend.


    Reading a good book is like taking a journey.