• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Denk je dat dit vanzelf zo gaat?' vraag ik en wijs naar naar haar. 'Dacht het dus niet en dat is ook een reden dat je er niet aan kan komen.' Ik kijk haar aan en schiet dan ook in de lach. Haar lach was gewoon aanstekelijk. 'Het maak niet uit en ben heb ondertussen wel gewend' zeg ik nog lachend. 'Klinkt ook erg logisch en hoe zit het eigenlijk met die daar?' vraag ik en wijs naar Louis. 'Of klopt het nu helemaal niet meer van wat er is verteld'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ik haal de borstel er een paar keer doorheen, en mijn haar zit prima.' zeg ik grijnzend.
    'Ik ben Superbunny heus niet vergeten hoor...' zeg ik, waarna ik eens eventjes serieus blijf. 'Maar ik dacht dat het wel vanzelfsprekend zou zijn.' zeg ik blozend, waarna ik Louis eventjes bekijk.
    'Je bent ijdel Zayn, en volgens mij zeggen veel meer mensen dat.' mompel ik. 'Correctie, ik weet het wel zeker.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Mhm, daar geloof ik dus echt niets van, maar aan der andere kant..' zeg ik en kijk haar aan. 'Moet nog steeds wennen aan die naam, maar hij is wel goed bedacht door die wortels. Maar het is inderdaad wel vanzelfsprekend' zeg ik lachend en haal een spiegel uit mijn tas en kijk eventjes naar mijn haar waarna ik de spiegel voor haar neus hou. 'Ik ben dus echt niet ijdel terwijl een hoop mensen zeggen van wel. Dus nee het is niet zo'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Zayn eventjes aan. 'En dat zegt de jongen die in de spiegel naar zijn haar staart.' zeg ik plagend, waarna ik de spiegel uit zijn handen gris en hem in mijn eigen make-up tasje stop.
    'Bewijs maar dat je niet ijdel bent. Overleef deze hele dag zonder spiegel.' zeg ik plagend.

    (Moet even eten.-_-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er eindelijk weer, reactie komt]

    [Hoef alleen met Harry te reageren op Louis toch?]

    Zayn Jawaad Malik

    Ik knik. 'Dat waren inderdaad mijn woorden en staar niet naar mijn haar' zeg ik serieus en kijk eventjes naar mijn lege handen. Mijn handen waar ik net nog een spiegel in had. ''Geef mijn spiegel nu terug' zeg ik met een dreigende ondertoon in mijn stem. Niemand komt aan mijn spiegel zelfs vrienden niet. 'Geef hem en ik vertel wat Louis op twitter heeft gezet.'Ik sta op en haal haar iPhone bij Louis uit zijn zak waarna ik weer ga zitten. 'Dus kies maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eet smakelijk en hello. Volgens mij wel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'We lijken gewoon op elkaar'zeg ik vrolijk en omhels hem even. 'Maar dat wisten we al hé'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja gelukkig is gister voorbij, maar weet wel dat ik je vandaag geen seconde alleen laat hé'zeg ik lachend en kijk hem even aan.

    [xD ik ben ondertussen aan het eten, ben home alone]

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, net alsof ik in de spiegel kijk alleen zie je er niet zo uit als mij' zeg ik vrolijk en kijk hem aan. 'Dat wisten we inderdaad, maar het blijft leuk om te horen.' Na die woorden sla ik mijn armen weer om hem heen. 'Ik laat jou vandaag ook niet meer alleen dus dat komt mooi aan. Maar inderdaad mooi dat die dag voorbij is'

    [xD heel toevallig en dat is altijd leuk ]

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 18:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik lach even door wat hij zegt en knik dan. 'Ja dat blijft inderdaad leuk'zeg ik instemmend en glimlach even. Zijn armen zijn om mij heen geslagen en ik kijk hem even glimlachend aan. 'Dat is mooi dan, want dan blijven we dus lekker de hele dag samen'zeg ik met een brede glimlach en druk mijn lippen op zijn wang. 'Ik hoop voor je dat je vriendin niet een te jaloers type is, want vandaag ben je gewoon de mijne'zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 18:41 ]

    Louis William Tomlinson

    Ik knik even glimlachend terwijl mijn armen nog steeds om hem heen geslagen zijn. 'Waarom heb ik jou nooit eerder ontmoet?' vraag ik lachend en kijk hem eventjes aan. 'Yeah gezellig, maar wat gaan we eigenlijk de hele dag doen? We kunnen hier blijven, maar dat gaat later ook vervelen. Dus kom maar eens met een geweldig idee Hazz' zeg ik en een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik zijn lippen op mijn wang voel. 'Mijn vriendin heeft dan pech, want ze zal me gewoon moeten delen. Trouwens vandaag mijn gezien ik vandaag van jou ben'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 18:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Hoi Mensen^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Edward Styles
    'Dat vraag ik me ook wel is af'zeg ik lachend en kijk hem aan. Mijn armen had ik ook al om hem heen geslagen dus we staan hier in een omhelzing. 'Nou dan moet ik even denken, we kunnen gaan zwemmen, of even de winkels hier bekijken'zeg ik en kijk Louis even aan. 'Slaap je vannacht wel weer gewoon bij mij?'vraag ik met een pruillipje. Gister was die helemaal niet de kamer ingekomen.