• Dit verhaal gaat over The Magic Academy. Dat is een school voor hele speciale kinderen. Ze kunnen namelijk toveren. De academie is verdeeld in twee groepen, de jongelingen en de senioren. De jongelingen zijn van 11 jaar tot en met 14 jaar. De senioren van 14 jaar tot en met 19 jaar. De jongens en de meisjes zitten in twee aparte gebouwen die samen The Magic Academy vormen.

    Ze toveren met hun handen en met spreuken, bijvoorbeeld:
    Dit krijg je ervan als je bot tegen mij doet, hoe je heet en hoe oud je bent weet je niet meer zo goed.

    Invullijstje:


    Naam:
    Leeftijd: (bepaalt of je bij de jongelingen of bij de senioren hoort)
    Uiterlijk: (Nobody's Perfect)
    Innerlijk: (again, nobody's perfect)
    Geschiedenis:
    Extra:


    Vakken op de academie:
    Spreuken en spreukbewegingen
    Magische wezens
    Toveren in het algemeen
    Shape-Shiften
    Komt nog.

    Rollen kun je reserveren.

    De elfjarige kinderen worden op school weggehaald waar alles wordt uitgelegd over The Academy en hun krachten. Mensen van andere leeftijden weten dit al. Als je een elfjarig personage hebt vertel dan hoe die zich voelde toen hij werd weggehaald. The Magic Academy stuurt een brief naar de ouders waardoor die denken dat hun kinderen zijn uitgekozen voor een speciale kostschool met privé les. De ouders zullen dan akkoord gaan.

    -Geen gescheld enzo.


    De rollen

    -Mannelijke Jongelingen
    - McAwesome
    -
    -
    -
    -

    -Mannelijke Senioren
    - gereserveerd door Patholoog
    - gereserveerd door verityy
    -
    -
    -

    -Vrouwelijke Jongelingen
    - Liva door
    Fantasy0Girl
    -
    -
    -
    -

    -Vrouwelijke Senioren
    - Anna Katherina door Patholoog
    - gereserveerd door
    Verityy
    -
    -
    -

    Vijf per groep. Die vijf slapen ook allemaal samen in een kamer.

    Vijanden, vrienden enz. MAG. Je moet wel samen overleggen en dan moet een van jullie mij wel ook even een PB sturen.

    Maximaal twee mensen per persoon. Die mensen mogen niet in dezelfde groep zitten.

    VOL=VOL

    Geen minimum aan woorden per post. Ze moeten wel iets toevoegen.


    Enjoy!!!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:09 ]

    McAwesome schreef:
    Dit verhaal gaat over The Magic Academy. Dat is een school voor hele speciale kinderen. Ze kunnen namelijk toveren. De academie is verdeeld in twee groepen, de jongelingen en de senioren. De jongelingen zijn van 11 jaar tot en met 14 jaar. De senioren van 14 jaar tot en met 19 jaar. De jongens en de meisjes zitten in twee aparte gebouwen die samen The Magic Academy vormen.

    Ze toveren met hun handen en met spreuken, bijvoorbeeld:
    Dit krijg je ervan als je bot tegen mij doet, hoe je heet en hoe oud je bent weet je niet meer zo goed.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd: (bepaalt of je bij de jongelingen of bij de senioren hoort)
    Uiterlijk: (Nobody's Perfect)
    Innerlijk: (again, nobody's perfect)
    Geschiedenis:
    Extra:


    Vakken op de academie:
    Spreuken en spreukbewegingen
    Magische wezens
    Toveren in het algemeen
    Shape-Shiften
    Komt nog.

    Rollen kun je reserveren.

    De elfjarige kinderen worden op school weggehaald waar alles wordt uitgelegd over The Academy en hun krachten. Mensen van andere leeftijden weten dit al. Als je een elfjarig personage hebt vertel dan hoe die zich voelde toen hij werd weggehaald. The Magic Academy stuurt een brief naar de ouders waardoor die denken dat hun kinderen zijn uitgekozen voor een speciale kostschool met privé les. De ouders zullen dan akkoord gaan.

    -Geen gescheld enzo.


    De rollen

    -Mannelijke Jongelingen
    - gereserveerd door McAwesome
    -
    -
    -
    -

    -Mannelijke Senioren
    -
    -
    -
    -
    -

    -Vrouwelijke Jongelingen
    -
    -
    -
    -
    -

    -Vrouwelijke Senioren
    -
    -
    -
    -
    -

    Vijf per groep. Die vijf slapen ook allemaal samen in een kamer.

    Vijanden, vrienden enz. MAG. Je moet wel samen overleggen en dan moet een van jullie mij wel ook even en PB sturen.

    Maximaal twee mensen per persoon. Die mensen mogen niet in dezelfde groep zitten.

    VOL=VOL

    Geen minimum aan woorden per post. Ze moeten wel iets toevoegen.


    Enjoy!!!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 7:40 ]

    kan ik een vrouwelijke jongeling reserveren

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:01 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Ik wil wel een meisje spelen ;) Een junior

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 16:34 ]


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Een mannelijke en vrouwelijke senior voor mij plz.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik wil ook wel mee spelen alleen weet ik nog niet welk personage en zo


    4 maanden op quizlet :D

    Mag ik een vrouwelijke jongeling zijn.?


    ~ Tame the ghosts in my head, that run wild en wish me dead ~

    Naam: Anna Katherina
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Anna heeft zwarte, langere haren die ze meestal in kunstige kapsel draagt. Ze is niet heel erg groot, eerder aan de kleine kant, maar dat maakt haar helemaal niet uit. Ze draagt niet al te opvallende kleren, eerder grijze en zwarte kleren.
    Innerlijk: Anna is een rustig en slim meisje die eerst afwacht vooraleer ze handelt, als ze al handelt. Ze bestempelt zichzelf als lui, terwijl de buitenwereld er juist van overtuigd is dat ze heel slim is en goed leert. Vanaf het eerste moment dat ze iemand ziet, heeft ze al een oordeel klaar. Toch zal ze dit vaker in het voordeel laten wijzigen naarmate ze iemand beter kent. Het komt dan ook vaker voor dat zij als enigste iemand aardig vindt, juist omdat zij zoekt naar het goede in iemand. Ze heeft het niet in zich om slechte dingen te doen. Ze doet wat rationeel is. Haar geest is zeer sterk en ze kan zich dan ook makkelijk over dingen heen zetten. Angsten kent ze dan ook niet, omdat ze zich daar gauw over heen zet. Toch kan ze erg sluw zijn en mensen bespelen, hoewel ze dit niet graag doet.
    Ze staat open voor nieuwe ervaringen, op alle gebieden.
    Geschiedenis: Ze komt uit een gezin met drie kinderen. Haar vader is een strenge man die het gezin een ijzeren hand leidt. Hij heeft momenteel een functie als rector van de universiteit van Edinburg. Haar moeder heeft momenteel een positie als professor aan diezelfde universiteit. Haar vader was vroeger ook professor en zo hebben haar ouders elkaar leren kennen. Anna heeft een tweelingbroer, Thom, die ook naar deze school gaat en een oudere zus, Daphne.
    Anna groeide op een de natuur rond Edinburg, waar haar ouders een grote boerderij hebben. Ze was een dromerig meisje met heel veel fantasie. Later heeft zich dit omgezet in een veel dromen en een grote levenskracht. Ze werd gelijk met haar broer weggehaald van school en sindsdien zitten zie op de academie.
    Extra: -


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Liva (bijnaam Liv)
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk: http://fudgestck.files.wordpress.com/2013/11/3122498769_1_7_2ojoubl0.jpg
    Innerlijk: Liv is over het algemeen een vrolijk meisje dat door het vuur gaat voor haar vrienden.
    Geschiedenis: Liv was verrast en blij toen ze hoorde dat ze naar de Magic Academy mocht, ze had al sinds haar jeugd het gevoel dat ze anders was. Ze heeft een oudere broer (Dave) en een jonger zusje (Aza). Haar ouders zijn exstreem streng en hadden haar en Aza naar een meisjes school gestuurd.
    Extra: Liv is dol tekenen, dansen en alles als het maar buiten is.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Zou ik een meisje jongeling en een jongen senior mogen?


    She was always looking for more..

    Zou ik een vrouwelijke en mannelijke senior mogen?


    -


    Naam:
    Eleanor Diablo
    Leeftijd:
    12 jaar oud, ze is geboren op 24 April.
    Uiterlijk:
    (FC: Mackenzie Foy) Eleanor heeft lange, stijle bruine lokken haar. Het is erg dun en amper te krullen. Haar ogen zijn lichtbruin en een beetje gelig. Ze heeft een knap gezichtje wat enkel een beetje bleek is. Ze verbrandt dan ook snel in de zon. Ze is niet erg tevreden over haar tanden. Die staan een beetje uit elkaar en ook zijn ze niet helemaal wit, al poetst ze ze wel goed. Haar wenkbrauwen zijn erg dun. Ze gebruikt sinds korte tijd voor het eerst een beetje make-up en ze merkt dan ook wel dat ze langzaam aan een beetje ouder wordt.
    Innerlijk:
    Eleanor is een extreem vrolijk en hyper meisje, soms zelfs iets te. Ze is een levende stuiterbal en kan niet ophouden met praten en bewegen. Ze moet gewoon actief bezig zijn. Dat hoort bij haar. Ze kan zomaar tegen vreemden gaan praten, maar vooral tegen haar vriendinnen. Soms is ze echt te druk, maar daar kan ze eigenlijk helemaal niets aan doen. Ze kan zichzelf gewoonweg niet stilhouden, daar maak je haar alleen maar ongelukkig mee. Haar concentratievermogen is ontzettend laag en ze is ook niet de aller ijverigste studenten. Van zichzelf is ze wel slim, dus meestal weet ze zichzelf wel te redden uit moeilijke toetsen. Ze lacht bijna altijd en je zal haar helemaal niet snel verdrietig zien. Ze heeft graag een grote vriendengroep, des te meer mensen om mee te praten en te roddelen. Ook in dat laatste is ze erg goed. Ze kan absoluut geen geheimen bewaren en als je je geheim tegen haar vertelt weet de hele school het de volgende morgen. Ze vertelt het niet echt met opzet door, maar ze kan haar mond gewoon niet houden. Het kan er zomaar uit flippen. Ze zegt ook ongeveer alles wat ze denkt, dus ze heeft zelf ook totaal geen geheimen. Ze zou niet eens weten wat. Ze schaamt zich ook nergens voor, dus ziet ze geen reden om iets geheim te houden. Ze trekt onbewust ook veel aandacht naar zich toe, wat ze niet doet omdat ze zelf zo populair wilt zijn, maar omdat ze het gewoon nodig vindt om alles te zeggen wat er in haar omgaat. Soms kunnen mensen dat als aandachtstrekkerij bestempelen, maar dat is echt totaal niet haar bedoeling.
    Geschiedenis:
    Eleanor heeft tot nu toe een fijne jeugd gehad. Ze heeft twee liefhebbende ouders en ze is enigskind. Dat laatste vindt ze wel jammer omdat ze zich soms wel een beetje alleen voelt thuis. Toch is ze niets tekort gekomen.
    Extra:-

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:38 ]


    She was always looking for more..

    Naam:Gemma Picton
    Leeftijd:11
    Uiterlijk: Ze heeft smalle amberkleurige ogen en bruin kort haar tot op de schouders. Gemma is iets groter dan het gemiddelde.
    Innerlijk: Gemma is een echt voorbeeld van een typische tomboy . Ze is slim en kan niet tegen haar verlies. Ze concurreert het liefst tegen de beste van de klas.
    Zoals het woord tomboy al zegt, gaat ze niet graag met meisjes om. Als je haar nodig hebt dan is het een slim idee om te gaan zoeken op een sportveld waar de jongens sporten want daar zit ze vast ergens tussen.Ze is ambitieus en kinderlijk.Toch kan je er soms van verschieten hoe sluw ze is.En als ze boos is dan heb je een heel groot probleem.
    Geschiedenis: Toen Gemma hoorde dat ze naar de Magic Academy ging had ze het gevoel dat alle puzzelstukjes in mekaar vielen. Ze had al wel gemerkt dat er een paar dingen niet normaal waren die rondom haar gebeurden. Toch keek ze er niet echt naar uit, Gemma houdt er niet van om iets achter haar te laten. Gemma is iemand die niets wil weggooien dat enige waarde bezit. Ze komt uit een tamelijk rijk gezin.Ze heeft nooit iets te kort gehad.Ze heeft ook een kleiner zusje fee.Fee beschouwt Gemma meer als een broertje en noemt haar meestal Gen of Gem. Doordat ze uit een rijk gezin komt kan het zijn dat ze soms is arrogant kan antwoorden, dit is nooit haar bedoeling maar ze weet gewoon niet beter.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:56 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Naam: Lily Faith Hale.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rest doe ik later (:


    -

    Verityy schreef:
    Naam: Lily Faith Hale.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rest doe ik later (:


    omg, jij steelt mijn lettertype D:


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    omg, jij steelt mijn lettertype D:


    :P


    -